mazylis rašė:
CIA TU PARASEI VISISKAI KLAIDINGAI . As 13 metu dyrbu su kuro siurbliai ir patikek zinau ka rasau

Nu panašu, kad per 13 metų taip ir nesupratai, ką darai.

Arba apie savo talentą ir stažą skiedi į akis.
Tas varžto (schemoje pažymėto žaliai) įsukimo metodas
padidina kuro padavimą, nepriklausomai nuo variklio darbo salygų, taigi, padidina ir sąnaudas, ir paduoda dūmų. Nes konusėlis, nuo kurio padėties yra priklausomas kuro padavimas, paprasčiausiai iš anksto įspaudžiamas giliau.
Norint, kad kuro padavimas padidėtų vien priklausomai nuo turbinos slėgio, ir kad tas vyktų esant mažesniam slėgiui, reikia įsukti apatinę skardelėmis fiksuojamą veržlę (schemoje pažymėtą raudonai), taip sumažinant spyruoklės, esančios po membrana, pasipriešinimą. Va tada turbinos darbas pradeda jaustis prie kur kas mažesnių apsukų, ir sąnaudos šoka tik užmynus tapkę, o ne visada bepapsint varikliukui, kaip tavo siūlomu atveju.
Su Alvydo sūnaus baltu XMu prieš kelis mėn teko važinėtis, kai jis jį pardavinėjo, ir turiu pastebėti, kad nelabai jis ten traukė, o kad pylėsi juodais dūmais-vienareikšmiška.
Beje, berods, Alvydo šeimynos dyz. variklius tvarkė Bronius iš Aremestos

.
