WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 15 2024, 21:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 6 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 18 2006, 22:23 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
teisingas dalykas vazineti iki 2000apsuku,tikrai jauciasi ekonomija apie kokia 1ltr tai tikrai,mieste :good:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 09:25 
kadangi dyzeli naudoju dar tik keleta savaiciu, o be to nerodo pas mane apsuku, tai labai sunku nustatyti kada perjungineti pavaros iki 2000aps :)
isivaizduoju 3 pavara ant kokiu 35km/h, 4-55, o 5 - 65km/h. Ar taip?:)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 09:36 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:35
Pranešimai: 997
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Xantijus rašė:
teisingas dalykas vazineti iki 2000apsuku,tikrai jauciasi ekonomija apie kokia 1ltr tai tikrai,mieste :good:


Vadinasi,ne veltui rašiau;nors kažkas ne tik perskaitė,bet ir pasinaudojo ;)



O klausimas: kaip su variklio resursu važinėjant tokiomis apsukomis? Gal ant kuro sutaupysit, o variklį uždrošit? :roll: Šiaip prastas tepimas turėtų būt ;)

_________________
Vovka
C4 Grand Picasso exclusive +
Troleibusas 4x4


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 12:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tik nereikia pergyvent dėl tepimo;virš 1300rpm tepalo slėgis nežymiai bekyla,kiek tą variklį besuktum.Tam ir esu pažymėjęs,kad "važinėjant ilgesnį laiką mažesnėmis nei 1300rpm apsukomis,tiesiogiai kenkiama varikliui". Jei yra šia tema abejonių-galiu pademonstruoti vaizdžiai;viename variklyje turiu įsitaisęs mechaninį manometrą tepalo slėgiui matuoti... Furoms su jų gigantiškais daugiacilindriais varikliais gal ir kitaip,bet lengvosioms su poros litrų keturių cilindrų varikliukais tas pilnai galioja.
P.S.su savo važinėjimu gyvenime nesu uždrožęs variklio,ir nenumatau kad tas kada gali atsitikti ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 13:01 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
2000 apsukų - penkta pavara apytikriai 100 km/h, optimaliausios apsukos, sukimo momento max, ką jūs riengiatės uždrožt?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 20:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Literaturoje apie 2.0 HDI varikli radau tokius duomenis del tepalo spaudimo: prie 1000 aps.-2 bar,2000-2,8 bar,3000-3,8 bar,4000-4 bar.Kiek tiesos-nezinau :?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 20:33 
Prie to pridek dar skirtingas temperaturas - visai susimaisysi. :)
As manyciau: variklis "pjaunams" tik labai spaudziant "gaza" esant sukiams, nedaug didesniems uz laisvos eigos. Ekonomiskas vaziavimas, t.y., lengvas "gazo spaudimas" virs 1000 apsuku pastebimai jam pakenkt tikrai neturetu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 19 2006, 21:15 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dėl tepimo tegaliu pakartoti visiems žinomas tiesas:jis nepakankamas tik duodant aukštas apsukas esant šaltam varikliui bei penkta (ar netgi ketvirta) pavara bandant bėgėtis nuo 1000rpm.

Prie 1300rpm ir esant ~2-2,5bar alyvos slėgiui ir palengva bėgėjantis,šiltam varikliui to tepimo per akis.Juolab,kad čia pat jau max.sukimo momento apsukos...

2Edma:tą ir turėjau omeny,kad po 1300rpm,kai slėgis jau ~2,5bar,jis kyla nebeženkliai:prie 3x didesnių apsukų jis didesnis tik 1,2-1,5x ;priklausomai nuo variklio ir jo būklės.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 23:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Sutinku su profanu, mieste vazineti reikia iki 2000 rpm, ir galios uztenka ir auto nesikrato, ir vaziavimas malonus.
Pastebejau, kad nuo 1400 - 1600 apsk jau isijungia turbina (susimaisiau apsukose).
Begiai dazniausiai perjungiu nuo 1800 - 2000 iir nusileidzia iki 1400 - 1600. jau nuo 1400 apsk/min auto nesikrato, o duzgia labai graziai.
Pats vazinejau su benzinu 3 metus ir persedus i dyzeli, pastebejau, kad dyzeli pjauti iki 2500 - 3000 apsk mieste net neapsimoka. Net uzmiestyje perjungineti begiu prie aukstu apsuku neapsimoka, nes krenta galia.

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 23 2006, 17:52 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
antas teisybe sakai ir dar galiu pridurt,kad ant aukstu apsuku siurbteli gerai saliarkos :!:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 15:40 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
mindzius rašė:
Su dyzeliu judant is vietos netgi nereikia gazo naudoti, uztenka svelniau atleisti sankaba.
Ar bandei HDI,ar nereikia siek tiek tapkes?

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 15:56 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 10 2006, 19:01
Pranešimai: 260
Miestas: palanga
su normaliu dyzeliuku perjunginejant pavaras nuosekliai 1,2,3... galim vaziuoti be gazo paspaudimo


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 16:03 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
audrius donela rašė:
su normaliu dyzeliuku perjunginejant pavaras nuosekliai 1,2,3... galim vaziuoti be gazo paspaudimo
As kalbu ne apie normalu dyzeliuka,o pie HDI. HDI dyzelis prasideda kuro bake,baigiasi kuro filtre,toliau elektronika.... :D :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 31 2006, 17:41 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Su HDI dar paprasčiau be "gazo". Gal ir netvarkoj kažkas taviškiam :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 03 2007, 11:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
o kaip jai sintetini tepala piltum?tada tepimas geresnis?nes cia visi bijo del tepalo spsudimo :lol: p.s nuvaziavau su xantia1 2000km tokiu rezimu,tepalo nereika ne laso :roll: :!:


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 82 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 6 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007