Polas rašė:
Kai bus žinoma tiksli problema paprasysiu pakeisti temos pavadinima moderatoriaus
Temos pavadinimą visada gali pakeisti pats, užėjęs ir pakoregavęs tą pavadinimą savo pirmame poste.
Cituoti:
pradejo rodyti kad dingo krovimas po kiek laiko pradejo sunketi ir vairas bet jokios lemputės neužsidegė išskyrus krovimo. Po kokio kilometro pradejo kristi galia t.y. 2000rpm dar važiuoja po 1 km jau tik ant 1500rpm vazhiuoja o 1km tik ant 1000rpm ramiai stovi
![Sad :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
.
Panašu į tradicinį bajerį, kad trūko generatoriaus diržas, o jo atplaišos pateko po paskirstymo diržu, ir jis per škyvus praslydo. Tada pabaiga dar laiminga; paprastai tas diržas trūksta. Tas pats ir dėl vairo pasunkėjimo-gavęs atplaišų trūko arba baisiai išsitempė ir praslysta hidrosiurblio diržas. O jei diržų škyvas su guminiu intarpu (nežinau, kaip pas 2.5TD), tai gali būti kajuk ir tam škyvui.
Cituoti:
Gal turite įdejų kas galėtų būti šeip įdomu kas laukia
Manau, kad teks keisti paskirstymo diržą (nes jis bus ištemptas) ir trūkusį generatoriaus diržą, jei mano versija pasirodys teisinga
![Rolling Eyes :roll:](./images/smilies/icon_rolleyes.gif)
Na ir hidrosiurblio diržą, jei ne patį škyvą. Jei paskirstymo diržas netrūko, motoran lįsti greičiausiai nereikės. Tai tebus "mažas kraujas", palyginus su variklio kapitalke. Sutvarkys šiandien pat.
O šiaip, kolegos: jei nei iš šio, nei iš to užsidegė akumo lemputė-sustokit ir bent įkiškit galvą po kapotu; bent jau pasižiūrėti, ar generatorius su akumuliatoriumi savo vietose
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)