Polas rašė:
Kai bus žinoma tiksli problema paprasysiu pakeisti temos pavadinima moderatoriaus
Temos pavadinimą visada gali pakeisti pats, užėjęs ir pakoregavęs tą pavadinimą savo pirmame poste.
Cituoti:
pradejo rodyti kad dingo krovimas po kiek laiko pradejo sunketi ir vairas bet jokios lemputės neužsidegė išskyrus krovimo. Po kokio kilometro pradejo kristi galia t.y. 2000rpm dar važiuoja po 1 km jau tik ant 1500rpm vazhiuoja o 1km tik ant 1000rpm ramiai stovi

.
Panašu į tradicinį bajerį, kad trūko generatoriaus diržas, o jo atplaišos pateko po paskirstymo diržu, ir jis per škyvus praslydo. Tada pabaiga dar laiminga; paprastai tas diržas trūksta. Tas pats ir dėl vairo pasunkėjimo-gavęs atplaišų trūko arba baisiai išsitempė ir praslysta hidrosiurblio diržas. O jei diržų škyvas su guminiu intarpu (nežinau, kaip pas 2.5TD), tai gali būti kajuk ir tam škyvui.
Cituoti:
Gal turite įdejų kas galėtų būti šeip įdomu kas laukia
Manau, kad teks keisti paskirstymo diržą (nes jis bus ištemptas) ir trūkusį generatoriaus diržą, jei mano versija pasirodys teisinga

Na ir hidrosiurblio diržą, jei ne patį škyvą. Jei paskirstymo diržas netrūko, motoran lįsti greičiausiai nereikės. Tai tebus "mažas kraujas", palyginus su variklio kapitalke. Sutvarkys šiandien pat.
O šiaip, kolegos: jei nei iš šio, nei iš to užsidegė akumo lemputė-sustokit ir bent įkiškit galvą po kapotu; bent jau pasižiūrėti, ar generatorius su akumuliatoriumi savo vietose
