WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 17 2024, 16:34

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Degalų filtras
StandartinėParašytas: Lap 06 2007, 21:54 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Artėjant šalčiams nutariau patikrinti, ar degalų filtre nėra vandens. Tačiau atleidus apačioje esantį drenažo vožtuvėlį girdėjosi tik į vidų pakliūvančio oro šliurpsėjimas, o lauk niekas nebėgo. Logiška- reikėtų kažkaip atidaryti viršutinę korpuso dalį, kad pakliūtų oro. Kadangi automobilį turiu visai neseniai, noriu palengva išsiaškinti, kaip su kuo elgtis, ir nieko nesugadinti. Jei teisingai supratau, tai degalų filtro korpusas turėtų atsidaryti atsukus rantuotą žiedą. Ranka atsukti nepavyko, o su įrankiais kol kas nebandžiau, nes neesu 100 proc. įsitikinęs, ar tikrai taip. Nesinori nieko sulaužyti, nes labai jau ten viskas iš plastmasės.
Patvirtinkit arba paneikit mano svarstymus dėl degalų filtro išardymo. Juo labiau, kad ir keitimas artėja, reikia žinoti, kaip jį iš ten iškrapštyti.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 06 2007, 22:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Rgs 21 2007, 22:15
Pranešimai: 27
Pas mane xantia bet irgi 2,0 hdi tai ant filtro korpuso virsutines dalies yra tokia kaip varzto galva, as ant jos dejau galvute ir prilaikydamas apatine korpuso dali sukau pries laikrodzio rodykle. viskas lb graziai issiarde. tiesa sukant reikia muzumele jegos panaudoti :)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 06 2007, 22:34 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Algisas rašė:
...ant filtro korpuso virsutines dalies yra tokia kaip varzto galva...

Ne, mano atveju tokios galvutės nėra. Viršuje tik atvamzdžiai su prijungtomis žarnelėmis ir el. jungtis su laidais.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2007, 14:44 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Filtras atrodo štai taip:
Paveikslėlis
Tikiuosi, kolega uodas nesupyks, kad pasiskolinau nuotrauką.
Man atrodo, kad norint išardyti filtrą reikėtų atsukti tą rantuotą žiedą viršuje. Bet, kartojuosi, nežinant baisu sugadinti.

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2007, 20:06 
as keiciau.
pradzioj nuimk visas kur matai tris slangeles + atjunk fiske su laidu, jas pamegink be jegos kazkurtai paslept, kad nemaishytu atsukti, o po to nuimti filtra.
toliau ka rashysiu - tavo reikalas, ar darysi, kaip as sakau, ar nedarysi...
taigi meginau su "senuku" arba "maximos" kokybes filtru nuemeju atsukt, praslysta, o gero neturejau, tai paemiau buka atsuktuva ir dideli plaktuka, ir labai silpnais bet daznais smugeliais dauzai per atsuktuvo gala - atsisuka graziausiai.
(shita recepta man parode vienas dizelistas, kai nebezinojau kaip atsukti - jis priesh darydamas man pasake - "as atsakau uz sulauzyma materealiai - sulauzysiu - apmokesiu kiek bekainuotu - drasus esu todel, kad zinau, kad cia juk naujos plasmases ir nereik ju taip ziauriai bijoti, kad skils, jos geresniu savybiu nei metalai) vienu zodziu nezinau, kiek jis teisus, bet jis minetu budu atsuko ta filtra, kadangi netiko filrtas (pas c5 2.2hdi yra dvieju rushiu filtrai ) tai apkeitus parduotuveje, man teko paciam ta pacia procedura daryti. toliau - atsukus su visu dangteliu nusiima popierinis filtras, i kurio vieta, uzmauni ant strypelio naujaji ir vel pamerki i diz kuro "vonele" . ir prisuki su rankom - stipriau nereik - pvz po 3km vaziavimo, man tiek pritrauke, kad vel teko atkalinet, kad pakeist filtra.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2007, 20:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
uodas rašė:
as keiciau.
pradzioj nuimk visas kur matai tris slangeles + atjunk fiske su laidu, jas pamegink be jegos kazkurtai paslept, kad nemaishytu atsukti, o po to nuimti filtra.
toliau ka rashysiu - tavo reikalas, ar darysi, kaip as sakau, ar nedarysi...
taigi meginau su "senuku" arba "maximos" kokybes filtru nuemeju atsukt, praslysta, o gero neturejau, tai paemiau buka atsuktuva ir dideli plaktuka, ir labai silpnais bet daznais smugeliais dauzai per atsuktuvo gala - atsisuka graziausiai.
(shita recepta man parode vienas dizelistas, kai nebezinojau kaip atsukti - jis priesh darydamas man pasake - "as atsakau uz sulauzyma materealiai - sulauzysiu - apmokesiu kiek bekainuotu - drasus esu todel, kad zinau, kad cia juk naujos plasmases ir nereik ju taip ziauriai bijoti, kad skils, jos geresniu savybiu nei metalai) vienu zodziu nezinau, kiek jis teisus, bet jis minetu budu atsuko ta filtra, kadangi netiko filrtas (pas c5 2.2hdi yra dvieju rushiu filtrai ) tai apkeitus parduotuveje, man teko paciam ta pacia procedura daryti. toliau - atsukus su visu dangteliu nusiima popierinis filtras, i kurio vieta, uzmauni ant strypelio naujaji ir vel pamerki i diz kuro "vonele" . ir prisuki su rankom - stipriau nereik - pvz po 3km vaziavimo, man tiek pritrauke, kad vel teko atkalinet, kad pakeist filtra.
Visu pirma, atkalinet irankiais nereikia- uztenka rankomis suimt ir atsukt (nebent pianisto rankos).Antra, yra zyme iki kiek uzsukt, taip kad nepersistenkit ( nebent rankos pianisto).... :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 14 2007, 20:39 
Edma rašė:
Visu pirma, atkalinet irankiais nereikia- uztenka rankomis suimt ir atsukt (nebent pianisto rankos).Antra, yra zyme iki kiek uzsukt, taip kad nepersistenkit ( nebent rankos pianisto).... :wink:

garbezodis, rankos nepianisto, o irkluotojo :) - ir kad kaip irodyma, galiu pateikti, kad pradzioj man neatsuko Klaipedoj pakankamai gerai zinomas tepalu keitejas, kuris isikures netoli kemi serviso vienisham dideliam garaze ir pavadines mano citroena - negraziai, pasiule pagalbos iskoti kitur :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2007, 18:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Grįžtu prie temos. Prisiskaitęs visokių gudrybių iš "Autodatos", radau štai ką. Kas 20,000 km daroma operacija "Diesel fuel filter........ Drain". Vadinasi, iš filtro reikia išleisti kondensatą ir nuosėdas. Tačiau, kas 60,000 km, be jau minėtosios operacijos, daroma dar ir kita, o būtent "Diesel primary filter......... Renew". Tai ir dabar neaišku, ar tai reiškia, kad sistemoje yra 2 filtrai, kurių vienas visai nekeičiamas, o kitas keičiamas kas 60 tūkst. km. Ar antras variantas- tiesiog kalbama apie vieną ir tą patį filtrą, kuris kas 60,000 km keičiamas, tik tas keitimas ir kondensato iš jo korpuso išleidimas įvardinta kaip atskiros operacijos?
Taigi, kiek tų aptarnaujamų filtrų yra (manau, kad sietelis bake, jei toks yra, "Autodatoje" greičiausiai neminimas).

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2007, 19:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Dyzelio tiekimo sistemose būna ligi 7 vnt visokių filtriukų ir sietelių (pas japonus, pvz.).

Manau, kad tas "primary filter" ir turėtų būti sietelis bake; priešingu atveju, jei sietelio nebūtų, po kapotu esantį smulkaus filtravimo filtro elementą tektų keisti kas 10-15kkm. :roll: Ir, net ir esant tam sieteliui, abejotina, ar kartais per 60kkm pagrindinis filtras neužsikiš mirtinai. Manyčiau, kad su mūsų kuru jį keisti reiktų bent kartą per metus; prieš žiemą.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 08 2007, 23:22 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 26 2007, 19:26
Pranešimai: 165
Miestas: Alytus
Dėl filtro esančio po kapotu, sutinku, kad 60,000 km- gana didelis periodiškumas ir dažnesnis keitimas nepamaišys. O kaip prisikasti iki sietelio bake? Ar esate kas tai daręs?

_________________
C5 Break 2,0HDi, 2001m. laidos.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 09 2007, 04:24 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pas XMus ir Xantijas iki jo prieinama, atkėlus galinių sėdynių pasostes; yra specialus liukas. Kaip yra pas C5, bent jau aš nežinau. :roll:
Nueik http://service.citroen.com , prisiregistruok, lįsk į Replacement Part Documentation, pasirink "C5", "Engine general", "Fuel tank gauge" ir ten pasistudijuok brėžinukus; gal kas aiškiau pačiam taps. Kaip aš suprantu, irgi turėtų būti liukas po sėdyne.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 09 2007, 09:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
pas C5 tas pats kaip pas Xm ar Xantia

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2007, 21:58 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Nu shtai ka man service.citroen.com rodo:
Paveikslėlis
Tai dabar kur ten ieshkoti to tinkliuko ? Pagal brezhiny nelabai jis ten figuruoja, bent jau kaip atskira detale.
2 - pompa kartu su lygio matuokle
12 - kazkox purkstukas(Injector) - kam shitas reikalingas?
o na bukvu "filter" yra tik
26 - Filter Harness - kurio paveikslely net ir nesimato. Tai visgi yra pas C5 tas sietelis ar ne? Negi niekas i C5 nelindo?

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2007, 22:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Atkelk galinės sėdynės pasostę (apatinę dalį), ir, anot Pauliaus, garantuotai apmušaluose rasi liuką (angą), per kurią ir pasieksi minimus devaisus... Išsikėlus visą mechanizmą, manau, sietelio nepastebėti bus sunku. :) Beje, kiek supratau, brėžinyje nurodyti kuro lygio matavimo ir kt. mechanizmai tiek dyzeliniam (ir dar su skirtingomis kuro įpurškimo sistemomis), tiek benzininiam varikliui-atsirinkti, kas prie ko, reikia pačiam.
Jei šią temą aptiks Paulius-gal paaiškins smulkiau; aš daugiau niekuo nebepadėsiu.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 12 2007, 23:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Spa 09 2007, 08:06
Pranešimai: 356
Miestas: Kaunas
Ne chia brezhinys atfiltruotas pagal mano mashinos VIN

Sheip bako yra 3 variantai:
0600 06 175020 FUEL TANK FUEL GAUGE DIESEL FUEL AND PARTICLE FILTER
0600 06 175010 FUEL TANK FUEL GAUGE EXCEPT DIESEL FUEL
0600 06 175015 FUEL TANK FUEL GAUGE DIESEL FUEL AND WITHOUT PARTICLE FILTER

Tai pagal mano VIN - pas mane tas 1.
2 variantas - visiems benzinams, panashumu yr, bet brezhinys atskiras. Truksta ten to 12 agregato ir visko kas su juo susije.
3 variantas - dyzeliams, pas kurius nera to daleliu filtro(PARTICLE FILTER) - ydomu apie koky chia filtra kalba eina. Brezhinys identishkas kaip bendzo, tik skaichiukas apachioje kampe skiriasi.
Nu vien zho va imagai, ka ash chia burna aushinsiu, benzas:
Paveikslėlis
ir dyzelis be PARTICLE FILTER:
Paveikslėlis

_________________
C5'02 2.2 HDI exclusive automatas, vis dar ieshkau problemu.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 23 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 13 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007