WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Sau 29 2020, 19:23

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Spa 29 2008, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
blogiausia tai, kad idejus nauja rele rezultatas tas pats


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Spa 29 2008, 22:16 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Akumo/genero voltažas užkūrus variklį matuotas? Rodo tikrai 13,5-14V? Ir kitų problemų su elektra mašinoje nėra? Ant žvakių tikrai 12(13,5)V, ir jų kabelis niekur netrumpina?
Galima pakeisti kaitinimo laiką, "patiuningavus" pačią relę, bet kad taip iš esmės neturi būti; kažkas dar netvarkoj.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 01 2008, 20:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
tai rele valdosi nuo generatoriuaus krovimo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 02 2008, 11:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Senuose dyzeliuose t.y 1.9TD arba 2.1TD, pakaitinimą reguliuoja gana primityvi žvakių rėlė kuri atjungia žvakes iš karto po užvedimo. Lemputė dega priklausomai nuo aplinkos temp. tačiau rėlė kaitina iš principo visada tiek pat laiko. (čia išvada iš to ką pastebėjau eksperimentuodamas su savo drundalietu). Geros tokių motorų žvakės savo max. temperatūrą pasiekia per 5s. O toliau jau - kuo senesnis motoras arba kuo yra šalčiau, tuo ilgiau reikia kaitinti cilindre esantį orą, kad suspaudimo metu jis pasiektų reikiamą mišinio užsidegimui temperatūrą.
HDi ir kitų aukšto slėgio motorų sistemos yra kur kas sudėtingesnės, jų darbinė kompresija yra žemesnė todėl užvedimo sistema turėtų būti kur kas komplikuotesnė ir tikrai pagal lemputę skydelyje nepasakysi kaitina žvakės ar ne. Beje ir žvakės ten visai kitokios eina.
Dyzeliui užsikūrimas išimtinai priklauso nuo kompresijos, gero pakaitinimo ir teisingo degimo - visi kiti faktoriai nueina į antrą planą. Net ir naujas dyzelis nesikurs be pakaitinimo žvakių - taip kad tos visos būtos ir nebūtos istorijos kaip 15 metų senumo dyzelis užsikūrė prie -20C be pakaitinimo žvakių tėra, atleiskit arba savęs guodimas bei bandymas pasigirti kokį gerą seną laužą kažkas turi :lol:, arba yra kitų faktorių, kurie neįvertinti arba nepaminėti. :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 15 2008, 20:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
jei lempute dega pagal aplinkos temp. tai turetu buti imontuotas temp. jutiklis kazkur?
manajam 96m. 1.9td releje penkiu kontaktu jungtis: pliusas, minusas, signalas lemputei i spidometra ir du man nezinomieji, ir du verzlemis prisukami kabeliai, zvakiu ir pastovus pliusas.
Gal is tu man nezinomu aplinkos ar ausalo temp. signalas.
Temp. jutikliu radau 4vnt.:
rudas-ausale, ausynimo venyiliatoriams,
melynas-ausale, spidometro temp. rodykliui
juodas-kuro filtre, kuro temp.matuoja (kam? kompo lyg ir nera)
zalias -ausale, ?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 15 2008, 21:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
2.1TD, pakaitinimą reguliuoja gana primityvi žvakių rėlė kuri atjungia žvakes iš karto po užvedimo. Lemputė dega priklausomai nuo aplinkos temp. tačiau rėlė kaitina iš principo visada tiek pat laiko. (čia išvada iš to ką pastebėjau eksperimentuodamas su savo drundalietu).

Nepulsiu muštis už teisybę, nes nežinau absoliučių tiesų. Tačiau jei tamstos tiesa ir galioja ikielektroniniams Lucasams (o nesu šituo tikras), ji nė velnio negalioja ikielektroniniams Bošams.
Pas mumim (su Bošais) įtampa žvakėsna pasiduoda nepriklausomai nuo užvedimo, o priklausomai vien nuo aplinkos temperatūros. Jei žvakės numatę kaisti 19sek- jos tiek ir kais, nežiūrint, kad užvedei po 5sek, o lemputė užgeso po 8sek. nuo kaitinimo pradžios. Tesvarbu, kad degimas nebūtų per tą laiką išjungtas.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 15 2008, 22:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
tikrinau 93m. xm 2.1td bosch ijungus degima zvakes kaista 10s, lempute dega 2-4s jei neuzvedamas motoras, jei motoras uzvedamas zvakiu pasildimas iskart issijungia.
Aplinkos temp. buvo apie +10


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 16 2008, 09:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Tada nieko nebesuprantu. Pas mane kaista (ateina įtampa) abiejose mašinose ir po užvedimo, o nagų nekišau. Telieka dvi išvados: arba skiriasi relės, arba kažkas kažkur sugedę. Arba pritiuniguota :) .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 16 2008, 21:07 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
Is remonto ir eksplotacijos vadovelio
Citroen XM benzinas, dyzelinas 1989-2000m gamybos
Leidykla "Gusi i Lebedi" Minskas 2006m.
...zvakes valdomos reles kuri valdoma ECU... kai kurie modeliai turi funkcija pakaitinimas po uzvedimo t.y. po starterio atjungimo zvakes kaista 3min ciklu. Per pirmas 15sek zvakiu atjungti negalima. Po 15sek
zvakes atsijugia jei:
a) nuspaudziamas akseleratoriaus pedalas ne trumpianiam nei 2.5sek 9pedalo eiga ne mazesne nei 11mm
b) ausalo temp. didesne nei 60

Neparasyta apie kuriu metu XM-a, greiciausiai tai bus apie antrukus kurie turi ECU. Kas tie kai kurie modeliai.
Reiks dar kart manajam 1.9TD pasitikrint pakaitinimo laika saltam ir virs 60 laipsniu, ir paspaudus gaza ir nespaudziant. Jei viskas taip turi buti ir vel neaisku kodel perdega zvakes


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 24 2008, 19:26 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
ir siltam ir saltam ir paspaudus akseleratoriu ir ne 3min 22sek po uzvedimo
Gal kas zino i koki serviza butu galima kreiptis, kad sia problema suprastu?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Lap 24 2008, 20:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Spėju, kad užteks paprasčiausio elektriko... Kažkas "relėj" gliučina, ir tiek.
Bet jei tvirtini, kad ir pakeitus relę "visiškai tas pats", teliks įtarinėti pravodkę ir jos varžą.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Kov 01 2009, 22:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 14 2009, 10:53
Pranešimai: 70
Miestas: Anyksciai
Logiskai galvojant vedant jos turetu atsijungt(nes ryja nemazai sroves),is kitos puses jei jos veiktu vedimo metu ir keleta sekundziu uzvedus palengvetu uzsivedimas bei pageretu variklio darbas,nors tai patrumpintu kaitinimo zvakiu tarnavimo laika..
Mano atveju (xant94m.1,9td bosh) kaitinimo laikas vienodas,o kaitinimo lempute visada dega kad ir karstam motorui vienoda laiko tarpa,kitas dalykas pakaitinti reikia(kad nereiktu bruzint) net ir pakaitusi varikli (tikrai ne del blogos kompresijos).Ziemos metu siekiant efektyvesnio kurimosi palaukiu kol klektels relyte,nors butu dar geriau sekunde iki zvakiu atjungimo...Na o kam jau problemos su kurimusi bei kaitinimais siulyciau pajunkt tiesiogiai per koki jungikli(aisku ir per varza) nelabai patogus dalykas,bet tikrai efektingas,juo labiau kad ne tokie jau dazni tie salciai...

_________________
ZX 92m. 1,9D
Xantia 95m. 1,9TD


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Kov 02 2009, 22:46 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 206
Miestas: France Bourges
Egzistuoja paprastas "ukinis" metodas patikrinti kaitinimo laika...pajungus lempute +12v prie kaitinimo "tilto".Kiek teko stebeti HDI pakaitinimo laika(uz borto ~-5c),tai ijungus degima kaitina iki tol kol rida pasimato originali (prietaisu skydelyje),tai apie 10sek..veliau,uzvedus kaitinimas vyksta maziausiai 5 minutes :wink:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Kov 03 2009, 19:24 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Gru 09 2007, 21:51
Pranešimai: 209
su relem viskas o.k. taip ir turi but 3min po uzvedimo,
problema zvakese, ne tokias nusipirkdavau- trumpo kaitimo o turi but ilgo kaitimo


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Pakaitinimo laikas
StandartinėParašytas: Kov 03 2009, 19:33 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgs 29 2007, 13:27
Pranešimai: 206
Miestas: France Bourges
Perki bosch ir neprasausi :wink: dyzeline,ne benzinine galima keisti po viena(tik sudegusia)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 33 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007