Senuose dyzeliuose t.y 1.9TD arba 2.1TD, pakaitinimą reguliuoja gana primityvi žvakių rėlė kuri atjungia žvakes iš karto po užvedimo. Lemputė dega priklausomai nuo aplinkos temp. tačiau rėlė kaitina iš principo visada tiek pat laiko. (čia išvada iš to ką pastebėjau eksperimentuodamas su savo drundalietu). Geros tokių motorų žvakės savo max. temperatūrą pasiekia per 5s. O toliau jau - kuo senesnis motoras arba kuo yra šalčiau, tuo ilgiau reikia kaitinti cilindre esantį orą, kad suspaudimo metu jis pasiektų reikiamą mišinio užsidegimui temperatūrą.
HDi ir kitų aukšto slėgio motorų sistemos yra kur kas sudėtingesnės, jų darbinė kompresija yra žemesnė todėl užvedimo sistema turėtų būti kur kas komplikuotesnė ir tikrai pagal lemputę skydelyje nepasakysi kaitina žvakės ar ne. Beje ir žvakės ten visai kitokios eina.
Dyzeliui užsikūrimas išimtinai priklauso nuo kompresijos, gero pakaitinimo ir teisingo degimo - visi kiti faktoriai nueina į antrą planą. Net ir naujas dyzelis nesikurs be pakaitinimo žvakių - taip kad tos visos būtos ir nebūtos istorijos kaip 15 metų senumo dyzelis užsikūrė prie -20C be pakaitinimo žvakių tėra, atleiskit arba savęs guodimas bei bandymas pasigirti kokį gerą seną laužą kažkas turi

, arba yra kitų faktorių, kurie neįvertinti arba nepaminėti.
