WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 29 2020, 08:30

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 00:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Kur aš papuoliau, ant apkrovos netikrino visai. Bet kad nelabai ir išeitų, nes apsukų nelaiko visiškai, numeta iškart.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 25 2018, 01:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10582
Miestas: Kaunas
Na tai žiūrėkit, gavot gi gražų patikros lapą su daug skaičiukų :)
Aš tai lapo neikart niekam nesu spausdinęs, nes nematau reikalo. Išvis man tie lapai juokingi, tipo labai ten klientui įdomu, ir svarbu, ką ten rašo. Jei būtų tokia paklausa tuos lapus spausdint, tai nors vienas klientas būtų paprašęs, tai jei bent pusė prašytų, tai atsirastų ir printeris ir spausdinčiau tuos lapus. Bet per keturis metus, kiek naudoju Lexia, dar nei vienas klientas lapo nepaprašė, ir dar nei vienam neprireikė klaidų kodų, kuriuos visi nuskaito ir visi klientui duoda už pinigus. Aš nesuprantu, kodėl jie juos spausdina. Matyt dėl to, kad ir visi kiti spausdina, tai tada galvoji, kad reikia ir tau spausdinti. Bet kad klientui to lapo nereikia, tai niekam neįdomu. Geriau sąskaitą išrašyt, negu tą klaidų lapą nesuprantama kalba atspausdint.
Kadangi jokio produkto nesukuria, tai bent lapą atspausdina, kad ir klientas galėtų paspoksot ir pavėpsot į tuos pačius skaičiukus, kurių nesupranta nei pats meistras, nei jo klientas. O tada galima įkelt į forumą ir paklaust, "kas čia gali būt blogai?", meistras nežino ir neįtaria. Diagnostika juk yra skirta diagnozuoti, t.y. nustatyti gedimą arba bent jo aiškius simptomus, o ne į skaičiukus pažiūrėt.
Tokią diagnostiką galima daryti, kai neveikia kažkuris ABS daviklis, ir nežinai, kurį keisti, arba kai kažkurios oro pagalvės laidas nekontaktuoja, ir nežinai, kuriam mašinos gale plastmases lupinėti. Bet ne šiuolaikiniams varikliams, kur labai retai gali vien kompu bėdą kažkokią nustatyt. Kiši snapą po kapotu ir kažką darai, tą patį kompą po nosim pasikišęs, ir žiūri, kas keičiasi, arba padarai ir eini žiūrėt, arba trauki įtartiną detalę lauk ir tikrini mechaniškai. Deja, bet tam reikia bent trupučio žinių apie variklio ir jo valdymo sistemų darbo pobūdį :mrgreen:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 27 2018, 12:20 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Su purkštukais epopėja kuriam laikui baigėsi, reikia gryžti prie eolio. Bet, dabar , jau atidžiai perskaičiau tado postą apie mano diagnostiką, ir iškilo abejonė, ar pas mane dpf filtras nepragręžras, neišardytas? CP servise, Vilniuje jį tikrino,sakė yra, ir netgi nelabai užsinešęs buvo. Ar gali būti, kad jie nepastebėjo fitro kolxozinimų? Galiu jais pasitikėt? Jau paranoja man vystosi konkrečiai.
Tadas užsiminė, kad pagal diagnostiką, pas mane labai mažas filtro pasipriešinimas, fiziškai net nelabai įmanoma, kad taip gali būti, aišku, sako GAL, NEBENT ant laisvų apsukų.
Įtarimus stiprina tokie dalykai: EGR vožtuvas visą laiką uždarytas , gal ten jis nepastrigęs , gal jį ten išprogramavo? Kai išprogramavo egr, gal nustatė , kad eolio pripylė ir aš laimingai važinėju be regeneracijų, pats to nežinodamas, o filtras pragręžras ar kas jam padaryta.
Antras dalykas niekada nepastebėjau kad vyksta regeneracija filtro. Ar ji vyksta taip nepastebimai? Niekada, jokiu požymių nejaučiau regeneracijos.
Trečias dalykas nuvažiuotas kilometražas su eolio bakeliu glumina. Bendra rida 280 k km. Aš nuvažiavau 140 k km. Taigi, 140 k km eolio aš tikrai nedapylinėjau. Negi su eolio bakeliu įmanoma nuvažiuoti 280 k km, nesueina man matematika. O kad prieš parduodamas kažkas pripylė eolio tai jau čia kaip loterijoj laimėt, nelabai realu.
Jei pripilsiu eolio, nurezetinsiu bakelį, o paskui sužinosiu , kad filtras neveikia, tai kaip jaustis? :D
Aišku, galima vėl ardyri filtrą ir jau pačiam įsitikinti, bet visų pirma nesinori landžioti ten kur nereikia, visų antra pats padaryti negaliu, reikia serviso paslaugų, servisai visi užimti reikia laukti dieną dvi, automobilis nelabai gali sustoti, vežioja jis į darbą kasdien Ukmergė-Vilnius.
O pagrindinis klausimas , ar galiu cp servisu pasitikėti?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 27 2018, 13:00 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Ne taip svarbu tas cp servisas, man įdomiau, ar įmanoma regeneracijos nepastebėti?

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 27 2018, 13:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 498
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Nezinodamas i ka atkreipti demesi gyvenime nepastebetum, net ir zinoramas gali nepastebeti :wink:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Vas 28 2018, 09:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 16 2012, 21:44
Pranešimai: 416
Aš kai pirmą kartą įsigijau Citrą su FAP, po savaitės ar kitos nuo pirkimo, atvažiavau į kiemą, pastačiau mašiną, išlipu, blemba, kaip laukia dvokia, išsigandau, iškart pamaniau kad kažkas su mašina negerai. Toks svylėsių kvapas. Visokios mintys buvo, gal dėžėje tepalo nebėra, gal dar kur kokia guma nusprogo - užteko žvilgtelti po mašina ir pamačiau, kad oras aplink išmetimo vamzdį "žaižaruoja" nuo karščio ir pasidarė aišku - važiavau neilgą atstumą užmiestyje, prasidėjo regeneracija ir aš ją nutraukiau sustodamas - pas citroenus vykstant regeneracijai jokios lemputės neužsidega - o gaila, nes žinau, kad yra markių, kur rodo kada regeneracija vyksta, tada žinai, kad reikia pavažiuoti, iki tol kol ji baigsis, o ne pertraukti sustojus. Aišku aš esu tas žmogus kuris viską mašinoje klauso, stebi ir kartais net įsivaizduoja, kad kažkas gal genda :D Bet šiaip vienaip ar kitaip nepastebėti būtų sudėtinga ją pertraukus (taip tą akimirką padidėjusių sąnaudų galima tikrai nepastebėti, bet aš ir tą pastebiu važiuojant :D) Bet nuolat važinėjant ilgas distancijas, regeneracijai vykstant kažkuriuo kelionės metu, manau taip - nepastebėti galima.

_________________
NEXT car - on the way from USA
Peugeot 207 GT line (draugės)
Citroen C5 X7- 3.0 V6 HDi 2018/09 PARDUOTA
Citroen Xsara 2L HDi pas Brolį


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 11:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
PDF filtras pas mane yra, ir jis vis dar švarus. Nuvariau į kitą servisą, tai ir praardė ir nufotografavo ir parodė tą filtra (pats į duobę įlipt negalėjau, tai su telefonu nufotkino ir man parodė). Va toks turi būti požiūris į klientą. Čia Ukmergėj, prie upės servisas kur vien duslintuvais užsiima, paėmė 12 eurų. Ne 10, ne 20 o 12, turbūt dar iš litų verčia :D
Eolio radau už 90 eurų 3 litrai irgi Ukmergėj, pačiam brangiausiame servise optima 13, bet jau matau, kad tą brangiausią servisą kainom garažėliai vejasi ir labai sparčiai. Guolio pakeitimo kaina vienoda aroptima 13 ar garažėlis 30 eu. Nu ką, liko supilt eolį , užimta buvo viskas, o mano citroenas, gi važiuot būtinai turi...

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 11:44 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 15:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 502
Miestas: Klaipeda
Navanas rašė:
Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:


Na duslintuvo metalas ir ant jo esantys varztai jei tikrai matos, kad 100 metu nejudinti, tada gali pasakyti, bet ziemos salygomis ir tokioje agresyvioje terpeje ir po 2 savaiciu KARSCIO FAP ir drusku - atrodyt gali varztai be jokio "zvilgucio" ir atrodys jog nesukti ;]

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 17:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8892
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
Dar apie CP servisą vilniuje. Man pasakė, kad praardė bakelį. Po poros savaičių meistras Ukmergėje tikina, kad varžtai nei iš priekio nei šis bakelio galo, nei per vidurį nejudinti. Bet pinigus, tai paėmė už bakelio išardymą, tame CP servise.
Dabar paaiškinsiu, ko aš taip pykstu ant to CP serviso, o gi todėl , kad pasitikėti neina, o jis rekomenduojamas šiame forume :doom:

A tu da tiki ukmergės masterais :) ,nors negerumų girdisi ir pas Julių ,nesužiūrėsi gi visų iš šitos prarastos kartos :?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 20:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10582
Miestas: Kaunas
Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 21:00 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.


Tadai, gali kad ir biblines tiesas rėžti, mumis niekas netikės.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 21:16 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10582
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
tadas1991 rašė:
Idomu, per kuri gala ziurejot, kai radot svaru. Gal perpjove buvot. Galas ten visada buna svarus, uzsikimses ar geras. O priekis, t.y. katulio puse visada suodina, ar geras, ar uzsikimses. Kemsasi viduj keramikos labirintai.


Tadai, gali kad ir biblines tiesas rėžti, mumis niekas netikės.

Domiuosi tik.
Nenuneigsi, kad ka ten jie bebutu padare, bet vistiek nebrangiai dirba. Gi Xsarai kazkada servisas uz 30Lt nepadare nieko, o cia bent kazka uz 12eur :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 21:17 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Žiūrėjau, ar jis ten nepergręžtas koks, ar kokio pvz smėlio nepripilta, kad nebarškėtų- maža ką kokių čia liaudies meistrų pasitaiko, ir ne tik lietuvoj :), nes pripilti eolio neįsitikinus, kad tas filtras apskritai yra tai nu žinot. Kad neužsikišęs , taigi rodė ir diagnostika, bet gi gali koks auksarankis ir tiesiog pergręžti ir viskas, skylė per vidurį ir filtras kaip naujas :), Kai maniškis užsikiš, ieškosiu galimybės pragręžti tiesiog skylę per visą ilgį. Nes gi tie tech apžiūroj protingėja valandom, greit sugalvos, kad galima pabelst ir nustatyt, kad bakelis tuščias, arba smėlio (betono) pripilsiu, kad nebarškėtų :D. Dabar gi kai išdaužo, tai ten nieko nelieka, ir nustatyti , kad ten tuščias tikrai užtenka tik pabelst, reikėtų gręžti, bet čia jau sudėtingiau. O žiūrėjo per galą, tai tikrai blizga kaip naujas :). Galima buvo ir neatidarinėt išvis, sakė, gi kad yra iškarto, bet pas mane jau paranoja.
P.s. piktoji dvasia, UKW, tai nemiega, reaguoja iškarto, nesvarbu, kad vėjus rašo :D

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
StandartinėParašytas: Kov 13 2018, 21:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Beja, pasakė kad filtras vietoje nemokamai (čia tam, kur per nuotolį nediagnozuoja ir neremontuoja), nei euro nepaėmė, už užvažiavimą ant duobės ir sakė važiuok, jau, nu bet paprašiau kad atidarytų :D Yra dar padorių žmonių, kur už nieko nepadarymą pinigų neprašo.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
 
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Ši tema užrakinta, jūs negalite redaguoti pranešimų arba atsakinėti į juos.  [ 95 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007