WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Xantia '94 1.9td nesikuria
StandartinėParašytas: Spa 17 2010, 12:27 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Bėdos prasidėjo su pirmaisiais pašalimais (praeitą žiemą viskas buvo gerai). Po pirmos šalnos bandant užkurti lyg ir norėtų griebt, bet nesikuria. Papompavus tą rankinę kuro pompą ir pazirzinus kokia 20 sekundžių (neskaičiuojant pertraukų) šiaip ne taip užsikūrė. Kitą dieną po nakties vėl šalna, vėl toks pat užkūrimas. Dabar, trečią dieną išvis nebesikuria, prazirzinom iki išsikrovė akumuliatorius ir nieko.

Sistemėlė stačiai primityvi: po kapotu yra ta rankinė pompa, po jos eina toks filtrukas http://manodalys.lt/product.php?id_product=1047160020 (neidentiškas, bet labai panašus) ir iš jo tiesiai į siurblį (Bosch). Pilamas praktiškai tik žymėtas dyzelinas, paprasto ragauja labai retai.

Prietaisų skydelyje lemputės dega visos, kurios ir turi degti užkūrimo metu, tiesa, kartais kūrimo metu degalų rodyklė arba lieka vietoj (rodo, kiek kuro bake) arba sėda dugnan.

Dar toks dalykas, kad daugiau papompavus kuro matosi, kaip tas filtriukas užsipildo, bet tuoj tas kuras kažkur nusenka.

Keista būtų kaltinti siurblį dėl šito, nes užkūrus variklis dirba kaip bitutė, pirmas dienas, kai dar užsikūrė, problemų važiuojant nebuvo.

Ir va tokie tūpi nepatyrusiojo klausimai:
1. Kur randasi kuro filtras, tas tinklelis kažkoks, ir kaip prie jo prieiti? Gal būtų neprošal patikrinti ir pravalyti?
2. Ar gali dyzelis užsisiurbti, kaip tai galėjo padaryt benzininiai karbiuratoriai? Tarkim, jei siurblyje yra per daug kuro.
3. Kuo geras ir naudingas yra tas kuro filtras, kur originaliai stovi virš termostato? Pas mus jis uždėtas, bet nepajungtas, neprisiruošiam šlangų nusipirkt :oops:
4. Gal kur sistemoje ar siurblyje vandens prisikaupė? Dėl to gali nesikurti?

Būsiu dėkingas už atsakymus...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 17 2010, 20:50 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Nu jo. 1. Kuro filtras, kurs kaip pats sakei yra virš termostato, yra pagrindinis kuro filtras, jei jis nepajungtas, tai lauk greit bėdų - tuoj bus suėstas kuro siurblys(o gal jau ir suėstas).
2. Ar tikrai skydelyje, kaip kad pats sakai dega visos lemputės. Ar dega prieš užkuriant ta lemputė, kurioje pavaizduota spyralė(pakaitinimo žvakių indikatorius)? Jei jin nedega, tai aišku dar nereikškia, kad neveikia pakaitinimas, bet nematai kiek turi laukti pakol tinkamai pakaitinamos kameros, kuriose vyksta degimas.
3. ar kai jau užsiveda nemetamas baltas dūmas? Jei metamas - neveikia pakaitinimo žvakės - jas reikia keisti naujomis(veikiančiomis).
4. Tinklelis randasi bake, bet jei jis būtų užneštas, tai net su rankine pompa kuri nepripumpuotum.
5.Dyzelis gali "užsisiurbti", jei taip pavadintume tik tuo atveju kai sudyla purkštukai ir dyzelinas išdulkinamas degimo kameroje, o "išmižamas", ko pasekoje jo sudegimas nelabai begalimas. Kai sudyla siurblys tada jau kuras nebeišpurškiamas per purkštukus. Aišku, jei siurblys išreguliuotas, tai tada bus juodas juodas dūmas, beprotiškos kuro sąnaudos ir pan. Bet variklis vesis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 17 2010, 23:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
gal pirma patikrink pakaitinimo zvakes.

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2010, 11:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Tai jeigu filtriukas ištuštėja, gal kažkur yra nesandaru ir gaudo orą, už tai ir nesikuria

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2010, 12:35 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Šiandien su ta Xantia nuvažiavom pas meistrą (teko užtempti, kitaip nesikuria), pažiūrėjo, šaltas variklis nesikuria, šiltas kuriasi. Išsisuko ketvirtąją pakaitinimo žvakę (esančią toliausiai nuo kuro siurblio), pajungė tiesiai prie akumuliatoriaus - nulis veikimo. Tad šiandien nupirks naujas ir rytoj sudės.

Kas dėl dūmo, tai meta, garaže gan greitai balta pasidaro. Pakaitinimo žvakių indikatorius (ta lemputė skydelyje su spirale) įjungus degimą dega normaliai, po kelių sekundžių užgęsta kaip ir priklauso.

Kuro siurblys dar geras, vis tik su ta Xantia jau apie 5-6k km pravažiuota. Bet filtrą būtinai pasijungsim tokį, koks priklauso būt. Tik va kur rasti nusipirkti dačiką, kuris sukasi į tą filtrą (indikuoja vandenį filtre)? Nes matomai tas variklis buvo perrinktas arba išvis kitas įdėtas (keisdami radiatorių radom, kad turbinos radiatorius atvirkščiai įdėtas, nebuvo kuro filtro), nors visos fyškės likusios.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2010, 22:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Kov 02 2004, 18:31
Pranešimai: 814
Miestas: Kaunas
o koks pas tave filtras?
jei laidas yra tai dar nereiskia kad jis turi but prijungtas.nes laidu magistrales gaminamos vienodos ir "kibirui " ir "ekslizyvui"

_________________
nuobodu? pirk citroen.nori nemigo naktu-isigyk "vokiska kokibe"


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 18 2010, 22:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Filtras 1:1 kaip čia http://images.forum-auto.com/mesimages/346221/moteur%20xantia%201.9%20TD%20001.jpg, tik kad nupirktas šrote nuo Peugeot 406 berods. Tik dar čia žiūriu, kad įėjimas jame pajungtas apačioj, o išėjimas viršuj. Taip turi būt?


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2010, 15:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Spa 26 2009, 18:59
Pranešimai: 21
Apmaudu, kad neina redaguoti senesnių savo anksčiau parašytų pranešimų...

Dėl Xantijos, pakeitė pakaitinimo žvakes (Bosch, 32Lt/vnt), variklis vėl kuriasi iš pusės pasukimo.

Dėl kuro filtro, nesulaukiau atsakymo, kaip teisingai jis turi būti prijungtas (įėjimas viršuje, išėjimas apačioje ar atvirkščiai), nes nuotraukose iš interneto būna pajungtas ir taip, ir taip... Ir kur nusipirkti naują daviklį į tą kuro filtrą...


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2010, 16:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
xumot rašė:
Apmaudu, kad neina redaguoti senesnių savo anksčiau parašytų pranešimų...

Dėl Xantijos, pakeitė pakaitinimo žvakes (Bosch, 32Lt/vnt), variklis vėl kuriasi iš pusės pasukimo.

Dėl kuro filtro, nesulaukiau atsakymo, kaip teisingai jis turi būti prijungtas (įėjimas viršuje, išėjimas apačioje ar atvirkščiai), nes nuotraukose iš interneto būna pajungtas ir taip, ir taip... Ir kur nusipirkti naują daviklį į tą kuro filtrą...


Taip ir turi būti, pajungimas apačioje yra įjėjimas, t,y jungiasi šlanga ateinanti nuo bako; viršuje yra išėjimas, šlanga nuo ten eina į siurblį

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2010, 16:55 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
o kas dar per daviklis? Pas mane toks variklis, toks filtras, bet daviklio ant tos bačkutės tai tikrai nėra

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2010, 16:55 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
xumot rašė:
Apmaudu, kad neina redaguoti senesnių savo anksčiau parašytų pranešimų...

Dėl Xantijos, pakeitė pakaitinimo žvakes (Bosch, 32Lt/vnt), variklis vėl kuriasi iš pusės pasukimo.

Dėl kuro filtro, nesulaukiau atsakymo, kaip teisingai jis turi būti prijungtas (įėjimas viršuje, išėjimas apačioje ar atvirkščiai), nes nuotraukose iš interneto būna pajungtas ir taip, ir taip... Ir kur nusipirkti naują daviklį į tą kuro filtrą...


Taip ir turi būti, pajungimas apačioje yra įjėjimas, t,y jungiasi šlanga ateinanti nuo bako; viršuje yra išėjimas, šlanga nuo ten eina į siurblį

Visiskai teisingai. netgi paciam ta dalyka galima nustatyt...isemus kuro filtra jis buna pajuodes nuo nesvarumu,pajuodus isorine puse,vadinasi per ja teka kuras i filtro centra ir per virsutine slangute issiurbiamas...

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 21 2010, 16:56 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
Awriux rašė:
o kas dar per daviklis? Pas mane toks variklis, toks filtras, bet daviklio ant tos bačkutės tai tikrai nėra

Vanduo kuro filtre.

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 12 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 3 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007