Visų pirma, tai padsoso dyzeliniam varikly nėra. Tam naudojamas įpurškimo paankstinimas ir laisvų apsukų pakėlimas. Na, bet galima liaudiškai vadinti ir taip.
Nelabai supratau apie kokius čia vakuumus kalbat? Ar peže tikrai ten kažkas tokio yra? Jei ten sistema ta pati "senoji elementarioji mechanika" (o ji XUD9TE turėtų būti), tai neįsivaizduoju, kaip ir kam siurblyje gali būti reikalingas tas vakuumas? Jei čia turit omeny šlangelę į siurblio viršuje esančią pūslę su diafragma, tai gal ji dar sujungta ir su interkūleriu? Tokiu atveju ten paduodamo kuro reguliavimas pagal turbinos slėgį, o ne vakuumą ir užvedimo tas neįtakoja.
Šalto užvedimo ir darbo užvedus kokybę ten reguliuoja du trosai. Prieky esantis trosas - degimo paankstinimui, kuris reguliuojamas pagal pratekančio antifrizo per korpusą, į kurį nueina kitas troso galas, temperatūrą.
Gale siurbio (prie variklio) yra laisvų apsukų reguliavimo trosas. Jis kitu galu prijungtas prie laisvos eigos termostato, kuris įsuktas į variklio termostato korpusą, kur sueina daug šlangų. Jei tas laisvos termostatas nekeistas 5-10 metų, neprošal jį būtų pasikeist, bet įtaka ten tik ta, kad užvedus šaltą nereiks laikyt gazo pedalo, kad nesipurytų ar neužgestų. Gaut naują - ne problema ir nelabai brangu:
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1071150060 . Yra ir parduotuvėse - pigiau. Dėl jo reguliavimo nesu įsitikinęs, bet, manau, tiesiog įsukti ir, pašildžius variklį, trosą prisukti įtemptą tiek, kad dar nelenktų svirties, bet nebūtų laisvas.
Dėl paankstinimo termostato - nežinau, neteko matyt rinkoj. O ir oficialiam citroen kataloge tokios detalės prie nekurios sistemos neatradau.
Bet jei nesikuria nenuspaudus pedalo arba gęsta užvedus ir užmynus pedalą, tada bėdos čia ne juose, o pačiame siurblio reguliavime ar siurblyje.