WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas
http://www.citrina.lt/phpBB3/

2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos
http://www.citrina.lt/phpBB3/viewtopic.php?f=17&t=27437
Puslapis 12

Autorius:  auksinis [ Rgs 03 2012, 09:14 ]
Pranešimo tema:  2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Sveiki,

Problema, kad važiuojant (ne švelniai gazuojant, bet užspaudžiant stipriau) maždaug ties 1500 apsukų, esant šiltam varikliui, gęsta. Užsiveda tik ištraukus ir vėl įkišus raktelį, "Check engine" lemputė dega iki sekančios dienos. Pora kartų klaidas nuskaitinėjome - ir pas Julių, ir kitur. Buvo matoma oro srauto matuoklės klaida. Bet, kiek suprantu, šiaip oro srauto matuoklė nėra mirusi, nes daugiau problemų nėra - traukia lyg ir neblogai (nuo 2000rpm), sąnaudos neblogos (subjektyviai ~7 mieste netaupant). Galbūt prie žemų apsukų galėtų būti geresnė trauka. Oro filtras ir tepalai nauji. Kuras visada iš Neste arba Orlen.
Gal kas žinote, kokie procesai vyksta prie 1500rpm ? Gal pradeda veikti turbina, atsidaro/užsidaro EGR?
Beje, per TA pirmus 2 bandymus dūmingumas buvo šiek tiek virš 3, trečias bandymas jau 2,47, o ketvirtas 1,53 (skaičiai iš atminties, galiu klysti). Iš pažiūros meta didelį dūmą, kai staigiai užgazuoji, bet tik užgazavimo metu - vėliau (neatleidžiant) dūmo nebėra. Didelis dūmas turiu omenyje, kad ant asfalto lieka dėmė :)
Žinoma, mašina jau daug mačiusi, 13 metų amžiaus ir 216tūkst. km. ridos (sakykime, tikros).
Nepykit, jei kur jau buvo aprašyta problema. Tikrai nemažai ieškojau :(

Autorius:  kokonas [ Rgs 03 2012, 14:07 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

o ant laisvu kaip? gazuojant gesta ar tik su pavara?

Autorius:  auksinis [ Rgs 03 2012, 15:32 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Ant laisvų negęsta, tik, sakyčiau, su vėlinimu kelia apsukas. Neturiu su kuom palygint, nebent Volvo D5 - ten gaza spustelėjus, apsukos kyla kaip geram benzininiui, be jokio vėlinimo.
Negęsta šitam diapazone ir ant bėgio, jeigu švelniai gazuoji. O jeigu užmini smagiau, tuomet užgęsta su tokiu "plumptelėjimu". Ne tiek garsas, kiek variklio susipurtymas, toks tarsi užspringimas.
Pirmam poste pamiršau paminėti, kad keičiau pagrindinį diržą, bet problema buvo jau prieš keitimą (t.y. diržo keitimas problemos neįtakoja).

Autorius:  Algisas [ Rgs 04 2012, 07:23 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

pas mane irgi taip buvo. tik pas mane dar šilta labai prastai kūrės ir be oro srauto matuoklės klaidos metė tokią klaidą: "fuel high pressure monitoring. Lack of pressure (leak)". klaidos kodas lyg ir P1112. kur dariau diagnostiką sakė bus kaltas arba kuro slegio reguliatorius arba aukšo slėgio kuro siurblys. nusprendžiau pasikeist siurblį ir bent jau kolkas per tuos 3 ar 4 mėn tik vieną kartą buvo taip užgesę, kai anksčiau kas antrą kartą ką nors bandant lenkt užgesdavau. beje ir kurtis buvo pradėjus tvarkingai. dabar vėl turiu kankinti starterį, todėl manau kad teks pasikeisti ir slėgio reguliatorių.

Autorius:  auksinis [ Rgs 04 2012, 08:18 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Kitų klaidų nebuvo rasta. Kas įdomiausia, šiaip oro srauto matuoklė veikia, rodo duomenis.
Kuriuosi be problemų, tiek šilta, tiek šalta.
Aplenkti kokią nors vokišką mašina ;) irgi be probelmų :). Tik lenkiu 4-u bėgiu - geresnė trauka ir garantuotai neužgesta.
Tiesa, laisvos apsukos aukštokos, apie 900 - 950rpm. Reikės dar su kompu prisijungus pažiūrėt, gal tiesiog rodyklė kreivai stovi.
Tai iš esmės blogis yra traukos nebuvimas iki 1800rpm ir laginimas užkeliant apsukas. O esminė bėda užgesimas ties 1500rpm, spaudžiant dugną su apkrova (2-5 bėgiai).

Autorius:  auksinis [ Rgs 05 2012, 11:29 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Pasiskaitinėjau forume, Peugeot irgi. Pabandžiau atjungti oro srauto matuoklę. Trauka nepakito, dūmingumas taipogi liko, tačiau nepavyko užgesti, kaip kad būdavo. Kaip čia gavus gera matuoklę ir pasibandžius? Gal kas pagelbėtų?

Autorius:  auksinis [ Rgs 06 2012, 08:04 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Sveiki,

Belaukdamas priėmimo į kompiuterinę diagnostiką, pasiskaitinejau literatūros bei diskusijas. Nutariau kai ką patikrinti pats.
Ant laisvų apsukų stipriai pūstelėjau į MAP vidų, tuo padidindamas oro srautą - variklio garsas akivaizdžiai pasikeite (bet ne apsukos!). Reiškia, ECU reagavo į pasikeitusią oro masę, darau išvadą, kad MAP veikia.
Toliau patikrinau Wastegate valdymą, kaip tai darė Citrusas šitame poste (3 psl.) viewtopic.php?f=17&t=23842
Pamaigiau valdymo svirtelę ant neužvesto. Vaikščiojo iki galinių padėčių gana nesunkiai. Patikrinau vakuumo šlangelę - apsitepalavusi, bet stovi kaip reikiant. Paprasšiau, kad draugė pagazuotų, o aš stebėjau - valio, veikia.
Padariau Test draivą. Nebepavyko išprovokuoti užgesimo ant ~1500rpm, tuo tarpu pradėjo aiškiai girdėtis turbinos švilpimas, o ir trauka prasidėjo jau nuo 1500rpm. Kur anksčiau važiuodavau 2-u bėgiu, dabar jau jungiu 3-čią ir traukos pakanka :) Valio! :)
Per diagnostinę įrangą visvien dar reikia pažiūrėti, ar viskas tvarkoje. Dar nerauna taip, kaip aprašė Citrusas, kad prasisuktų ratai :) O ratai pas mane per maži, t.y. į padangų paviršių perduodama didesnė jėga.
Dar labai įtartinai atrodo ~900-950 rpm laisvos apsukos. Arba rodyklė kvailioja, arba kažkas negerai.

Autorius:  Citrusas [ Rgs 06 2012, 08:32 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Dar neatmesk kaip nors uzsikisusio duslintuvo. Man buvo toks bajeris, kad vietoj katalizatoriaus buvo prikista metalinio tinkliuko ir taip prismaugtas variklis - viewtopic.php?p=265465#p265465

Autorius:  auksinis [ Rgs 06 2012, 16:01 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Na, jeigu ir aš rasiu patobulintą katalizatorių, tuomet darysim išvadą, kad tai vienos laidos mašinos, kur gamyklinius taip state :D

Autorius:  auksinis [ Vas 01 2013, 12:00 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Sveiki,
Kurį laiką viskas buvo gerai, bet pastaruoju metu vėl kvailioja.
Turiu nusipirkęs Vgate iCar OBDII scantool (http://www.vgate.com.cn/en/iCar%20OBDII ... l-208.html) adapteri ir su smartfonu (Torque Pro) stebiu sistemos darbą. Jis ir ECU klaidas kažkiek tvarko. Taigi, dabar turiu P0230 klaidą "Fuel Pump Primary Circuit Malfunction"
Ar tai bus žemo slėgio relė ar dar kas nors panašaus? Diletantiškas klausimas: ką toliau daryti? Beje, autodiagnostikų nebelankysiu, jau 2-jose vietose man nustatė sugedusią oro srauto matuoklę :)
Jei visai neužsivestų, būtų aiškiau, o dabar kažkaip keista. Nėra skubu, bet jei ką galėtumėte patarti, būtų labai gerai.

Autorius:  taurius [ Vas 01 2013, 13:24 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Dėl oro srauto variklis negesta, nebent pilnai atidarytas egr'as, bet tuomet turetu matyti labai maza oro srauta vaziuojant. Variklis dazniausiai užgesta del kuro tiekimo sutrikimų.

Siaip reiktu normalios diagnostikos vaziuojant su pilna apkrova. Bet 90% bus purkštukai/siurblys/filtras/reguliatorius. Su salyga, jog kuro filtras stovi normalus, keistas neseniai ir sumontuotas teisingai, siulau tikrinti purkstukus. Tikrinti reiketu griztama rysi - numauni zarneles ir paziuri kiek kuris purkstukas atiduoda kuro atgal. Jeigu nemetai ryskaus kuro nuleidimo, tuomet matuoji zema kuro slegi, jeigu ir ten viskas gerai - ziuri auksto slegio siurbli.

Autorius:  Paulius [ Vas 01 2013, 15:10 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

jei daug leistu kuro i griztama vestusi blogai.
EGR uzdaryt dar nei vienam nepamaise

Autorius:  auksinis [ Vas 11 2013, 11:20 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

Filtras ką tik keistas Bosch.
Dabar bandysiu keisti kuro siurblo relę ir pravalyti slėgio reguliatorių. Dar reikėtų išsiimti kuro siurblį iš bako ir pažiūrėt ar ten nėr siurprizų. Kilo mintis iš karto po užgesimo atsidaryti kuro filtro dangtelį - gal būt užgesimo metu jis bus ištuštėjęs? Tiesa, galima ir lengviau patikrinti - per nuleidimo kranelį.

Autorius:  mantyska [ Vas 27 2013, 10:31 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

To Paulius :
EGR uzdaryt, tai turi raumeny, kad uzglusint vamzduka, kad nepustu veju jokiu i isiurbimo kolika, o tai gal tada pakaktu atjungti vakuma ir tiek??? uzglusint ten kad vakumas susidarytu is pacio daciko.

To auksinis:
Kaip ta programele veikia, ten gal apsuose mazai aprasyta, ka ten su ja gali daryt, noriu ir as ja instalint, nes blyn pas mane niekaip nesusipucia LEXIA

Autorius:  auksinis [ Vas 28 2013, 15:55 ]
Pranešimo tema:  Re: 2.0 HDI 80kW gesta prie 1500rpm prie apkrovos

LEXIA ant telefono dar neteko girdėti, kad būtų. Kaip ne kaip, daug pinigo kainuojanti programa :D
Aš nusipirkau iš DealExtreme adapteriuką, kuris jungiasi į diagnostinę jungtį ir persiunčia atpažintus kodus į norimą devaisa: laptopą, telefoną, tab'ą. Normaliai klaidas ir duomenis nuskaito Torque and Android telefono (aš pirkau Pro versiją už keliolika Lt)
Tai suinvestavęs apie 100Lt supratau, tik tiek, kad autodiagnostiką profai darydami nesamonę diagnozavo. O naudos praktiškai jokios. Na, galiu užgesinti "Check" lemputę ir išvalyti klaidas. Gerai, kad veikia su visais auto nuo 2000m. Išbandyta su Volvo ir Ford 2005 metų.
Kaip ir sakė Taurius, mano atveju gali būti belekas - nuo siurblio iki purkštukų. Iki šiol neturėjau nei laiko, nei pinigų tolimesnei diagnostikai.

Puslapis 12 Visos datos yra Array Etc/GMT-2
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited
https://www.phpbb.com/