WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 14:44

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Sankabos keitimas 2.1 TD 12V
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 17:57 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Sveiki,

Po ziemos pradejo varveti tepalas per alkuninio veleno rieboksli esanti prie greiciu dezes. Ziema buvo uzsales alsuoklis ir pramuse silpniausia vieta. Taigi pakeisti ta daikta reiks lupt greiciu deze, imti sankaba su smagraciu. Tokiu darbu nieka nedares, bet kas susije su varztu sukinejimu, irankiu turiu, todel noriu bandyti pats sita reikala susitvarkyti.Noriu paklausti kele klausimu:
1. Norint nuimti greiciu deze reiks ismontuoti pusasius, o kad pusasius ismontuoti reiks praktiskai paleisti vsa priekine vaziuokle (traukes, sarnyrus atsukti granatas)?
2. Atlaisvinus pusasius jie issitraukia is kreiciu dezes, ar kazkokiu kitu budu juos is jos islupti reikia?
3. Kokiu principu vyksta sankabos centravimas? Sankaba gera palikciau senaja.

Aciu.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 19:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 07 2005, 08:19
Pranešimai: 1822
Miestas: Pravieniskes-2
Novelis rašė:
Sveiki,

Po ziemos pradejo varveti tepalas per alkuninio veleno rieboksli esanti prie greiciu dezes. Ziema buvo uzsales alsuoklis ir pramuse silpniausia vieta. Taigi pakeisti ta daikta reiks lupt greiciu deze, imti sankaba su smagraciu. Tokiu darbu nieka nedares, bet kas susije su varztu sukinejimu, irankiu turiu, todel noriu bandyti pats sita reikala susitvarkyti.Noriu paklausti kele klausimu:
1. Norint nuimti greiciu deze reiks ismontuoti pusasius, o kad pusasius ismontuoti reiks praktiskai paleisti vsa priekine vaziuokle (traukes, sarnyrus atsukti granatas)?
2. Atlaisvinus pusasius jie issitraukia is kreiciu dezes, ar kazkokiu kitu budu juos is jos islupti reikia?
3. Kokiu principu vyksta sankabos centravimas? Sankaba gera palikciau senaja.

Aciu.


o is ko nusprendei kad sankaba gera ? juk dar net neisardei..... :appl: daug laiko uzims pasakoti visa procedura, taciau tu pats cia praktiskai viska isvardinai, reikes viska padaryti ka rasei.....

_________________
DALIMIS C5
PRAVIENISKES-2
865616242
Aidasm357@gmail.com


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 20:14 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Todel kad su sankaba problemu nebuvo, pagrindine problema alkuninio riebokslis prie smagracio, leidzia tepala.
Issiaiskinau su sankabos centravimu, kame ten reiklas,tik reikia nusipirkti tam skirta daikciuka.
1. Tik galvoju dar reiks pasikeisti ir sankabos isminamaji guoli prie to pacio ne kruva pinigu kainuoja.
2. Taip pat butu gerai pasikeisti greiciu dezes centrines asies rieboksli. Tik neisivaizduoju kaip jis issiimti turi.

Tik dar forume skaiciau kad vienas zmogelis pasikeite rieboksli ir sankaba, pilnai neisemes dezes, o tik ja pastumes i sali.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 20:43 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 13 2010, 17:46
Pranešimai: 73
Nu jo. Greičių dėžę išimti, tai ne ant tvoros nusičirkšti(yra toks liaudiškas posakis) - tai pasakytina apie bet kurį remontą, jei jį nori atlikti kokybiškai. Aišku, tas žmogelis tą dėžę pastumė į šoną, bet ją reikėjo vistiek tiek patraukti link kairio rato, kad ištrauktum pirminį velenėlį iš sankabos disko ir diskatoriaus. Reikalingus atlikti darbus jau pats aprašei. Norint pakeisti alkūn.veleno užpakalinį salniką turėsi nuimti smagratį. Norint jį nuimti turėsi nuimti sankabą, t.y. atsukti diskatorių laikančius varžtus nuo smagračio ir nusiims diskatorius su sankabos disku. Tada atsuksi smagratį prie alk.veleno laikančius varžtus. Surinksi viską atvirkštine tvarka, tik kada verši diskatorių prie smagračio turėsi būtinai į sank diską įkišti centruojantį kaištį. Tai ir yra centravimas, nes pav dėžės pirminis velenėlis per šlicus jungiasi su sank disku, o pats velenėlio lygus galas įeina į smagratyje esantį guolį. Kitaip neikaip neįdėsi pavarų dėžės.
O pav dėžės pirminio veleno salnikas truėtų būti po dangteliu-nukreipėju ant kurio manasi išminamas guolis. Tas dangtelis kaip taisyklė būna prisuktas trim-keturiais M6 varžteliais.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 20:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Ir dar prie visko turesi pasileisti visa hidraulini uki esanti ant greiciu dezes, nusiimti LHM bakeli.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 20:54 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Riebokšliui pakeisti dėžės išimti nereikia, pakanka ją patraukti į pasparnę. Pusašiai išsiima išmovus šarnyrus ir atsukus bei ištraukus granatas iš stebulių (raktas 35 mm :wink: ). Beje ilgajam dešinės pusės pusašiui teks ir pakabinamą guolį išmušti, prieš tai jo fiksavimo varžtus atleidus savaime suprantama. Pusašių riebokšlius keisk primygtinai, nes po to lupsi vėl pusašius. Ai nu dar ir tepalą prieš tai išleist nepakenktų, bo bus paskui daug negražių žodžių...
Dėžės pirminio veleno riebokšlio nepakeisi jei pas patį ME5T dėžė (bent jau tokia turėtų būti :roll:) , nes jis keičiasi tik paskerdus dėžę. Atsukus ir patraukus dėžę (prieš tai aišku reiktų nepamiršt pakabint variklio galo, bo numainos kibenifeni ir suplėšys pagalves bei užsiskersuos taip kad nė pirmyn nei atgal). Nu dar gausi nusiimti slėgio reguliatorių, bei atleisti srautų skirstytuvą (jei tai pirmokas ir dar ksemas - kas aišku yra didi paslaptis, kaip ir tai kuriame kaime vyks veiksmas) Toliau lupsi diskatorių ir smagratį. Yra niuansų ir gali prisidirbti tiek kad maža nepaliks, bet jei galvą ir įrenkius turi tai viskas gal baigsis gerai :)
Riebokšlis :roll: che nu gal jis ir ne pričiom, nes gali tebūti senos suragėjusios vėlevėlės kaltos, bet jas keičiant tektų bet kokiu atveju keist ir riebokšli. Tai galioja ir atvirkštine tvarka. Jas keisti būtina keičiant riebokšlį. O tai reiškia lupti karterį ir pirmąjį būgelį su indėklu. Jei karteris skardinis atidžiai stebėk kokio ilgio varžtus iš kur išsuki, bo turėsi paskui tokio hemorojaus kad jomajo... Taigi tesingai pakeisti vėlevėles pavyksta ne visada iš pirmo sykio, nu bet tai sužinai tik viską surinkęs ir užvedęs :lol: tad galimas dalykas dėžę lupti išmoksi gerai :wink:
Dėl paties riebokšlio žiūrėk, matuok - rinkoj fufelio netrūksta, apie tai įspėjo patyrę meistrai, todėl sau pirkau orginalą, bet gi galima pataupyti :roll: Mano dėka dar vienas riebokšlis tebeguli Veho sandėly, tad jeigu ką turėk omeniu...
Sankaba, sakai neturėjai su ja problemos :roll: , nu tai tereiškia tik vieną - turėsi :lol: ...kada nors. Todėl rimtai pasvarstyk ar neverta ir jos iš sykio pasikeisti. Nu nebent patinka kelis kartus į ta pačia skylę lyst :wink: Prie jos ir cenravimo vėlenėli gausi dovanų - nereiks pirkti, susitaupys :D
Sėkmės tsakant ...

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 11 2010, 21:28 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Na chebra as kaltas aisku, nenorejau cia citro forume diskutuot apie Peugeot :), siaip mano nuomone sitas forumas geresnis nei Peugeot. Tai vat pas mane Peugeot 406 tai galbut dalis darbu atkrenta. Apie veleveles kazkur girdejau. Gal kas apie tas veleveles galetumet placiau parasyti, kas ten per daiktas, kur stovi ir kokia ju funkcija. Pas mane dabar visas smagratis tepaluotas, o nuo jo prisitasko net prie starterio, tai mano manymu cia tik riebokslis,nes savaitgali nusiploviau varikli, tai karteris sausas isskyrus ties smagraciu. Bet jei cia taip viskas sudetinga tai gal net neapsimoka kisti nagu. Nors pas meistrelius klausinejau tai sake darbas pakeisti rieboksli 350Lt, o apie veleveles nieko neminejo. Nors tie meistriukai irgi buna sudo primala, isdrasko viska, poto ziurek ir bedos pasirodo neissprestos. PS pas mane karteris aliuminis ar ten kazkokio lydinio. Na mano diziausias remontas tai WV 1.9d. varikliui galvos keitimas, na nepasakyciau kad ten ypatingai sudetinga buvo. Tai jeigu prikisciau cia nagus jau tureciau sito reikalo ziniu, plius kada pats darai tai masina 'draugiskesne' buna.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 11:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Vėlevėlės yra tokis guminis šūdelis už 3Lt/vnt, kurios statosi tarp bloko ir paskutiniojo būgelio į kurį ir gulasi riebokšlis. Jų funkcija tokia pati kaip ir riebokšlių ar tarpinių - kad tepalas nebėgtų į išorę.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 17:15 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Parasiau laika i Mehari del daliu, tai vat tokios kainos butu siai dienai
1. Pusasiu rieboksliai 20lt + 30lt
2. Alkuninio gal.riebokslis 35 lt
3. Veliaveles 2 lt
4. Karterio tarpine 30-40 lt
5. Tepalas dezei 20lt/l
6. Atskirai neturime, pakuojamas su gumomis (granatu tepalas).
8. Sankabos komplektas 570lt, smagratis 1700lt, reikia uzsakyti.
Aciu Polei.
Tik dar gal galetum pakomentuoti tuos niuansus susijusius su smagraciu, nes jo kaina tai kaip ketvirtadalis masinos, nenoreciau sugadinti.
O su veliavelimis supratau.Jos yra 2 vnt ir dedasi krastuose tos ploksteles (kuri yra kartu su krastiniu alkuninio indeklu) ir tvirtinasi prie alkuninio veleno galines dalies kur riebokslis statosi. Veleveliu esme kad ta dalis jungdamasi su variklio korpusu nepraleistu tepalo. Bet ar cia protingai sugalvota tai nezinau.
Galvojau islupti ta rieboksli neatsukant tos ploksteles, kazin ar taip butu imanoma.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 17:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Dėl detalių kainos nieko pakomentuot negaliu. Visus riebokšlius pirkau Veho. Sumokėjau šiek tiek daugiau, bet su mehariu jau esu nusvilęs nagus. Bet gal čia tik man taip su jais nesekas. Gyvenimas parodys...
Nebijok, pačio smagračio nesugadinsi, bet diskatorius yra prisuktas žvaigždutėmis ir gana stipriai. Tad jei prasuksį tą žvaigždutę tai pats supranti kas lauks... :wink:
Orginalios Valeo sankabos komplekto gali užsiklausti pas tokį forumietį nicku Xamas, kas per sankabos pas meharį nežinau
Dėl vėlevėlių, ar protinga? :roll: Nu nežinau, bet yra ir labiau neprotingų vietų mano galva...
Ar galima išlupti salnika nejudinant būgelio - manau galima, aišku sveiko neišlupsi :wink: Bet ar esi 110% tikras kad per vėlevėles neleidžia? Ir to nepamatysi nuėmęs smagračio. O jei surinkus vistiek bėgs tepalas, tada galvosi ar salnika blogai įstatiai ar vis dėl to vėlėvėlės leidžia :roll: Ir ardyt vėl teks viską iš naujo. Norisi tokios dilemos? Jei jos niekada nekeistos, beveik garantuotas kad bus sukietėjusios ir sekančiu etapu prakal būtent jas. Taip kad.... mastyk paC. :labas:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 20:29 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Aciu Pole uz patarimus. Veleveles bent kokiu atveju keisiu. O del sankabos pagalvosiu issiardes. Del detaliu skambinau ir kitur tai sankaba Valeo sake 900Lt. Dar pasiklausinesiu, o siaip Kaune buvau dar i Robeta uzejes tai zmogelis isvis nesuprato apie ka as sneku. Sake issilupk viska ir su pavyzdziais ateik.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 20:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Tau Pole juk sake, su Xamu susisiek.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 20:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
Todel kad su sankaba problemu nebuvo, pagrindine problema alkuninio riebokslis prie smagracio, leidzia tepala.

Nu nesakyk "vien alkūninio riebokšlis", kai šneka eina apie 2.1TD :lol: . Su Pole ne vieną dieną po jo bolidu pragulėjome, kol atradom visus bugus. Pats kiečiausias buvo miaistrų susukti bugelin per ilgi varžtai (ko pasekmėj bugelis buvo pradurtas kiaurai), bet tas nekeičia bendro algoritmo. Ir patikėk- užsiknisi. Skirk darbams, jei dirbsi vienas ir pirmą kartą, bent tris dienas; mažesnis terminas skirtas tik optimistams arba pofigistams, jei daryti nuo A iki Z.

Jei jau nusprendei toj vietoj susitvarkyti nelaikymą, gausi keisti ir dėžės tepalus (nes dalį jų visvien teks išleisti lupant pusašius), lupti ir karterį (nes kitaip prie vėliavėlių/bugelio neprieisi) ir tai bus proga keisti variklio alyvą, atskirti dėžę nuo variklio (tas įmanoma ir pas P605, neiškeliant variklio nei dėžės), atsukti diskatorių (jei kada tą daręs- gal ir neprisidirbsi), atsukti smagratį (zasadų tame nėra, tik priveržk jį atgal normaliai), ir tik po išlupsi tą garsųjį riebokšlį.
Pačios sankabos detalės nėra brangios. Išminamasis- ~60lt, sankabos diskas- ~200lt, diskatorius >200lt, ir ne pigiausių kontorų gamybos. Kad prisireiktų keisti smagratį šitam varikliui... Nu, dar negirdėjau, bet gamtoje visko pasitaiko :) . Vėliavėlės kainuos gal 5lt, pusašio salnikas (šustras) palei 50lt.

O šiaip, keitimo algoritmą pakankamai smulkiai aprašei ir pats, ir Polė. Ir aš pakankamai papildžiau.
Šiaip, patikėk: ten tokia vieta, kurion įlindęs, gali neišlįsti mėnesiais, nes vis nebus gerai. Davęs tokį darbelį meistrams, bent jau galėsi kažko reikalauti. O ko gali pareikalauti iš savęs, kai pats darai?... :) Jei manai, kad paveši, ir turi pakankamą įrankių arsenalą (normaliai žmonės juk nesitiki, kad ten gali prireikti ir bulgarkės, ir juostinės šlifarkės bei dantisto įrangos), bandyk pats. Tik nepamiršk aprašyti, kaip sekėsi :D .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 21:39 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Na savo irankiu ukyje turiu ir bulgarke ir grazteliu ir svarkute. Na siam darbui dar reiks nusipirkti gerve variklio pakelimui, sito reikalo neturiu ir dar kokia metaline konstrukcija susivirinti ant ko ta gerve butu galima uzkabinti. Si menesi reiks gerai pasiruosti o birzelio pradzioje pradesiu darbus.


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 12 2010, 22:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
siam darbui dar reiks nusipirkti gerve variklio pakelimui
Jei turi pakėlėją, ar bent duobę, išsiversi su paprasčiausia medine sija (gegne ar lage), ir paprasčiausiu kitajsku plastikiniu buksyravimo trosu. Atrodo gal kaip ir ne iš aukščiausios lygos, bet veikia ir kaip gervė, o kainuoja daugsyk mažiau.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 40 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007