Novelis rašė:
Todel kad su sankaba problemu nebuvo, pagrindine problema alkuninio riebokslis prie smagracio, leidzia tepala.
Nu nesakyk "vien alkūninio riebokšlis", kai šneka eina apie 2.1TD

. Su
Pole ne vieną dieną po jo bolidu pragulėjome, kol atradom visus bugus. Pats kiečiausias buvo miaistrų susukti bugelin per ilgi varžtai (ko pasekmėj bugelis buvo pradurtas kiaurai), bet tas nekeičia bendro algoritmo. Ir patikėk- užsiknisi. Skirk darbams, jei dirbsi vienas ir pirmą kartą, bent tris dienas; mažesnis terminas skirtas tik optimistams arba pofigistams, jei daryti nuo A iki Z.
Jei jau nusprendei toj vietoj susitvarkyti nelaikymą, gausi keisti ir dėžės tepalus (nes dalį jų visvien teks išleisti lupant pusašius), lupti ir karterį (nes kitaip prie vėliavėlių/bugelio neprieisi) ir tai bus proga keisti variklio alyvą, atskirti dėžę nuo variklio (tas įmanoma ir pas P605, neiškeliant variklio nei dėžės), atsukti diskatorių (jei kada tą daręs- gal ir neprisidirbsi), atsukti smagratį (zasadų tame nėra, tik priveržk jį atgal normaliai), ir tik po išlupsi tą garsųjį riebokšlį.
Pačios sankabos detalės nėra brangios. Išminamasis- ~60lt, sankabos diskas- ~200lt, diskatorius >200lt, ir ne pigiausių kontorų gamybos. Kad prisireiktų keisti smagratį šitam varikliui... Nu, dar negirdėjau, bet gamtoje visko pasitaiko

. Vėliavėlės kainuos gal 5lt, pusašio salnikas (šustras) palei 50lt.
O šiaip, keitimo algoritmą pakankamai smulkiai aprašei ir pats, ir
Polė. Ir aš pakankamai papildžiau.
Šiaip, patikėk: ten tokia vieta, kurion įlindęs, gali neišlįsti mėnesiais, nes vis nebus gerai. Davęs tokį darbelį meistrams, bent jau galėsi kažko reikalauti. O ko gali pareikalauti iš savęs, kai pats darai?...

Jei manai, kad paveši, ir turi pakankamą įrankių arsenalą (normaliai žmonės juk nesitiki, kad ten gali prireikti ir bulgarkės, ir juostinės šlifarkės bei dantisto įrangos), bandyk pats. Tik nepamiršk aprašyti, kaip sekėsi

.