WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Kov 08 2021, 05:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 14 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Spa 22 2009, 16:29 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 05 2007, 10:19
Pranešimai: 129
Miestas: Rokiskis
Deja, kai parėjas termostatas, variklis jau ir prie nulio ataušta. O prie -25. paprasčiausiai nebeužtenka variklio išskiriamos šilumos, ir pečiūkas jį ataušina. Mažos klasės automobiliui tai gal ir nelabai aktualu, bet daržinėms tai jaučiasi. O, gal čia tik man tokios nelaimės papuldavo. Pavyzdžiui važinėjant su avensiu. kai šalta , labai gerai matosi , kad variklis yra pašildomas, kadangi webasto turi kontrolinę lemputę, tai ji laiks nuo laiko įsižiebia. Turiu galvoje važiavimą trasoje. Ir taip yra ne vien tik pas mane. Bendradarbio arensis, kai labai šalta irgi dasišildo.

_________________
Danass.
C8 2,2HDi Exclusive 2004


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Spa 22 2009, 17:39 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Danass rašė:
Turiu galvoje važiavimą trasoje. Ir taip yra ne vien tik pas mane.

Taip yra visuose dyzeliuose.
Sprendimas- duok varikliui apkrovą (t.y. nevažinėk vienas su tuščia mašina, arba ant 80km/h). Dar protingesnis sprendimas- užsidenk per šalčius aušinimo radiatorių. Tuo pačiu ir kuro ženkliai sutaupysi.
Tie dirbantys tik esant įjungtam varikliui pusiau "webastai" ir buvo suprojektuoti būtent taip palengva važinėjantiems, kad kompensuoti varikliui (ir salonui) šilumos stygių. Bet jei su protu, tai išsiversti galima dar geriau, ir be jokių "webastų".


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Spa 22 2009, 17:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Prisiminiau sia proga tinkanti pasakyma - sildytis galima is isores ir is vidaus (cia is alkoholizmo puses :D ) tai tas pats ir varikliui su tais sildymas uzdengiant is isore ir sildant is vidaus su "webastais" :D

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 06 2009, 20:58 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Sendien uzsivares ant rampos pastebejau dar viena malonu dalyka:

Paveikslėlis

Kaip supratau tai yra kuro pasildymas :) ir jis veikia (!) nes nuo jo garavo ir palietus ranka jis buvo siltas. Vasara i sita daikta nekreipiau demesio, nes galvojau kad tai tik eiline apsauga kuro vamzdeliu ar panasiai :roll: Idomus kurinys tas HDi :)

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 11:14 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Citrusas rašė:
Sendien uzsivares ant rampos pastebejau dar viena malonu dalyka:

Paveikslėlis

Kaip supratau tai yra kuro pasildymas :) ir jis veikia (!) nes nuo jo garavo ir palietus ranka jis buvo siltas. Vasara i sita daikta nekreipiau demesio, nes galvojau kad tai tik eiline apsauga kuro vamzdeliu ar panasiai :roll: Idomus kurinys tas HDi :)
Cia ne pasildytojas :lol: , cia gryztancio ausintuvas.

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 07 2009, 11:27 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Pardon tada. Suklydau.

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 08 2009, 12:08 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 06 2006, 22:28
Pranešimai: 425
Miestas: Kaunas
Jei neklystu pasildytijas stovi prie kuro filtro ir yra elektrinis. Nezinau ar tik pries kuro filtra ar po jo :roll:

_________________
Volvo XC70 - Mano
Citroen C5 2.0 HDI - Zmonos
Xantia Break 2.0 HDI Exclusive - Parduota :(


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 08 2009, 19:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nafik grįžtantį kurą aušinti?? O paduodama tuo tarpu šildyti - nėra logikos.

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 08 2009, 22:13 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Raimis.P rašė:
Jei neklystu pasildytijas stovi prie kuro filtro ir yra elektrinis. Nezinau ar tik pries kuro filtra ar po jo :roll:
Paciame filtro korpuse.

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Lap 21 2009, 09:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Danass rašė:
Deja, kai parėjas termostatas, variklis jau ir prie nulio ataušta. O prie -25. paprasčiausiai nebeužtenka variklio išskiriamos šilumos, ir pečiūkas jį ataušina. Mažos klasės automobiliui tai gal ir nelabai aktualu, bet daržinėms tai jaučiasi. O, gal čia tik man tokios nelaimės papuldavo. Pavyzdžiui važinėjant su avensiu. kai šalta , labai gerai matosi , kad variklis yra pašildomas, kadangi webasto turi kontrolinę lemputę, tai ji laiks nuo laiko įsižiebia. Turiu galvoje važiavimą trasoje. Ir taip yra ne vien tik pas mane. Bendradarbio arensis, kai labai šalta irgi dasišildo.


Kas liecia HDI tai jie vietoi webasto naudoja el pasildyma pas juos stovi 4 tenai ir kaip arbatinukas jis juos jungineja tiesiai is kompo ir kada jie veikia viskas yra gerai.
Ilga laika su jais vargau nes kompas niekaip nenoreju ju valdyti jau vilty buvau prarades, kol viena kart radau fyske kuri visiskai nekontaktavo.Dabar kaip ir sio diekomforto jau neliko.

Variklio temp indikatorius dar nera pakiles o salonas jau silta ora gauna.

_________________
Xsara/Picasso 2.0 HDI 2001m
Serviso tel: 8 610 20024
www.auksciausiapavara.lt


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Gru 02 2009, 16:09 
Edma rašė:
Raimis.P rašė:
Jei neklystu pasildytijas stovi prie kuro filtro ir yra elektrinis. Nezinau ar tik pries kuro filtra ar po jo :roll:
Paciame filtro korpuse.


Manojoj Xsaroj tas pašildytojas stovi prieš kuro filtrą. Žibinte sakė, kad taip yra tuose HDI, kur stovi Bosh sistema. Va, tik interesnai gaunas - škia, šildo kurą prieš paduodant į kuro filtrą, bet... tik užvedus?


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Gru 02 2009, 21:12 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Privatus rašė:
škia, šildo kurą prieš paduodant į kuro filtrą, bet... tik užvedus?

Taip ir buvo daugumoje dyzelių nuo kokių '84m; taip yra ir tavajame, tokie pat gaminami ir šiandien, tas pats buvo ir manuosiuose, kad kurą šildo vien palaipsniui šylantis antifrizas.
Kadangi autonominiam pašildymui (ar tai aušalo, ar tai tepalo, kad sušiltų pats variklis) reikalingas nexylas energijos kiekis, tas nėra pigu. Mašinos su Webastu kaina pastebimai didesnė, nei mašinos be Webasto (ar analogų); o įtaisyti autonominį elektrinį šildymą (kas reikštų antrą akumą kaip daugumoje normalių didžiatūrių džipų) irgi kainuoja.
Todėl ir išeitis buvo priimta tokia; kad kurą šildo šylantis antifrizas. Jei pamąstysi logiškai, pats prieisi išvados, kad tai pats protingiausias ir dar pigiausias sprendimas.
Kodėl? :roll: Na, bet kokiai sistemai paleisti reikalingas kažkoks veiksmas (apie Webasto ir analogus nešneku, bet juos paleisti irgi reikia). Tarkime, sėdi tu bolide su dviem akumais ir elektriniu tepalo pašildymu... Įlipęs, gausi įjungti bent jau degimą, kad tie tenai šiltų. Ir rūkysi 15-20min, pakol tepalas/ar kuras pašils... Jei šildysi antifrizą- istorija ta pati; atėjęs paleisk variklį, ir sėdėk rūkyk. Su Webasto istorija analogiška, bet įšilimas trunka kur kas trumpiau. Apsirūkyti nebespėsi :D .
Su webastais tauta paprastai įsitaiso distancinius paleidėjus (pakol namie geri pusrytinę kavą- mašina jau pašyla), bet tą patį juk galima pasidaryti kad ir su standartiniais HDInų tenais... Webastai čia ne ruliozas. Ką pasidarai- tą ir turi. Variantų- marios. Bet gamyklinis visvien yra optimaliausias.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Geg 07 2010, 14:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Ka gi, praejus ziemai ir beveik 8 menesiams nuo Eberspacherio remonto - jis vis dar sekmingai veikia 8) O buvo girdeti neigiamu nuomoniu ir kalbu kad jis ilgai netemps :)

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 13:30 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 19 2008, 09:32
Pranešimai: 159
Miestas: EU
Citrusas rašė:
Ka gi, praejus ziemai ir beveik 8 menesiams nuo Eberspacherio remonto - jis vis dar sekmingai veikia 8) O buvo girdeti neigiamu nuomoniu ir kalbu kad jis ilgai netemps :)


Malonu girdėt. Beje, prie kokios temperatūros pas tave jis dar įsijungia?
Tarp kitko tavo įdėtos remonto nuotraukos labai pravertė ir sutaupė litų remontuojant žmonos Xantijos šildytuvą :alus: . Remontukas atsiėjo 185 Lt, lygiai tiek kiek kainavo žvakė :) .

_________________
Xantia 2.0 HDI 8V (80 kW)
P807 2.0 HDI 16V DW10BTED (100 kW)
C5 Aircross Shine, 1.5 HDi EAT8


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: HDI variklio pašildymas
StandartinėParašytas: Geg 10 2010, 13:39 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Smagu girdeti, kad praverte :)

O del isijungimo, tai laipsnis laipsnin pasakyti negaliu, kartais pamirstu paziureti i termometra, bet lygtais pastebejes, kad prie +13 jau nebeisijungia. Prie +10 dar isijungia, dar isiujngia atrodo ir prie +11

O ar lengvai gavai pirkti zvake? ar ji tokia pati kaip senoji mano t.y. kontaktu atzvilgiu. Man buvo kad vienoje pardeje siule tik panasia zvake su laidais prijungimui

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 207 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 14 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007