WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Rgs 21 2024, 02:58

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 20 2006, 12:38 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ozz,naudok tu mieste kad ir 15 litrų,man tai kas?Aš ir toliau važinėsiu su 6,5 ar-perspektyvoj,po pilnos automobilio tech.profilaktikos ir kai kurių pakeitimų-gal netgi su 6,2/100.Mieste.Ir tai-vidurkis iš trijų tūkstančių kilometrų,o ne skaičiuota nusileidus nuo kalno :lol:
Jei nesugebama susitvarkyti mašinos,nemokama važinėti miesto sąlygomis-kam tvirtinti,kad visos mašinos daug ryja?Aš pvz.ramia sąžine tvirtinu,kad mano mašina (-os) mažai ryja,bet už jos vairo atsisėdęs kaimynas tam pačiam atstumui tomis pačiomis sąlygomis sudegino beveik 8,2 vietoj manųjų 6,5/100.Tai ar reikia čia kaltinti mašiną? :roll:

Ozz rašė:
Tavo pvz kur kampais 17 km per 20 min ir 1 l saliaros mieste nerealus. Pasiskaiciuok ka parasei :D

Aš su aritmetika nesipykstu;perskaityk dar sykį!

XM1 2,1TD penkta pavara esant 60km/h teturi 1290rpm,ir įkalnėn kilti penktu bėgiu,nors ir traukia,paprasčiausiai neekonomiška;metu ketvirtą.
Bluebird 2.0D prie 60km/h turi 1500rpm,ir šito nedidelėms įkalnėms pilnai pakanka.
Apie automobilio tech.būklės įtaką sąnaudoms viską,kas man žinoma ir patikrinta,surašiau http://www.citrina.lt/phpBB2/viewtopic.php?t=9407 Yra dar ir http://www.nafta.lt/content.php?pid=206 ,jei mano duomenys nepatikimi atrodo.Nu ten viskas surašyta;šia tema tiesiog nebeturiu ko pridurti.
Didelių kuro sąnaudų priežastis tėra pats vairuotojas,arba nepakankamai prižiūrintis automobilį,arba nemokantis taupiai (todėl greitai) važinėti.
P.S.:"prižiūrėti" reiškia ne tik sekmadieniais dulkes iš salono išsiurbt ;)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 20 2006, 13:28 
Viskas ok, Profffanas,
nebesigincysiu.
Vazinejam kaip kam tinka.

Esu mataves sanaudas trasoj (greitis iki 110 km/h, 3000 aps), 5.4 L/100 km. Vidurkis man gaunasi apie 6.5 l/100 km
Mane tai tenkina :wink:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 20 2006, 20:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Ozz rašė:
Viskas ok, Profffanas,
nebesigincysiu.
Vazinejam kaip kam tinka.

Esu mataves sanaudas trasoj (greitis iki 110 km/h, 3000 aps), 5.4 L/100 km. Vidurkis man gaunasi apie 6.5 l/100 km
Mane tai tenkina :wink:
110 km/h=3000 aps.? :shock: 140 km/h=3000 aps. :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 21 2006, 12:35 
proffanas rašė:
Edma rašė:
110 km/h=3000 aps.? :shock:
viskas gerai;čia Xantija 1.9D su jos neekonomiškąja trumpabėge,bet užtat traukiančia greičių dėže.
Man tik keista,kodėl turėdama tokias apsukas ji mieste penktu bėgiu neina,bet nepabandęs ir nesužinosiu... :roll:
Bet tampa aiškiau,iš kur tokios palyginti didelės sąnaudos mieste tokiam varikliukui.


Mieste vazineju arti max Nm ribos, sukiai 2000 aps +-250.
5 pavara ant 60 km/h yra kazkur 1500 aps, vaziuoja kaip su plugu, jegos maza. Bruzint tokiom apsukom auksciausia pavara mieste nemiela ir manau varikliui nesveika, apkrovos didziules, tepimas mazesnis ir pan.

Paprastas PVZ: greitis 60, apsukos 1500, prieki kazkas staiga pristabdo, pats pristabdai, greitis nukrenta iki kokiu 45, reikia staigiai persirikiuoti, aplenkt. Nu ir ka is 5 jungi 4. Prarandi laika, nespeji arba vos speji ir sudegini galybe kuro nes pedalas dugne. O 4 pavara vaziuojant didesnes manevravimo galimybes tokiam greiciui esant, gali ir pristabdyt ir pagreitet nekeisdamas pavaros ir neprarasdamas laiko.

Aisku kai neintensyvus eismas gal ir galima taip vaziuot, bet paprastai auksciausia pavara vaziuoji greiciau nei 60 :wink:

Deze netrumpabege, normali kaip ir visu atmosferiku dyzeliu, max 160 km/h 8)
Neekonomiska? Kas tada ekonomiska? Kiek grynai mieste ryja nematavau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 01:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ozz rašė:
5 pavara ant 60 km/h yra kazkur 1500 aps, vaziuoja kaip su plugu, jegos maza. Bruzint tokiom apsukom auksciausia pavara mieste nemiela ir manau varikliui nesveika, apkrovos didziules, tepimas mazesnis ir pan.
Xantijai 1.9D penktu ant 60 apsukos virš 1600.Grynai miesto automobilis;tik penktu mieste ir važinėt.Kad tas nemiela-kitas reikalas;šneku tik apie ekonomiją. Varikliui tai visiškai normalu,tepimas irgi visiškai normalus.

Cituoti:
Paprastas PVZ: greitis 60, apsukos 1500, prieki kazkas staiga pristabdo, pats pristabdai, greitis nukrenta iki kokiu 45, reikia staigiai persirikiuoti, aplenkt. Nu ir ka is 5 jungi 4. Prarandi laika, nespeji arba vos speji ir sudegini galybe kuro nes pedalas dugne. O 4 pavara vaziuojant didesnes manevravimo galimybes tokiam greiciui esant, gali ir pristabdyt ir pagreitet nekeisdamas pavaros ir neprarasdamas laiko.
Matau (nes kažkada ir matavau) reiškinį visiškai priešingai,bet internetu savo tiesos,deja, neįrodysiu :)

Cituoti:
Deze netrumpabege, normali kaip ir visu atmosferiku dyzeliu, max 160 km/h 8)
Neekonomiska? Kas tada ekonomiska? Kiek grynai mieste ryja nematavau.


Xantijos 1.9D pavaros turbūt pačios trumpiausios iš tos kartos automobilių;penkta pavara ji savo max.sukimo momentą pasiekia esant vos 80km/h (dauguma automobilių esant 90-95km/h).Todėl ir teigiu,kad tai-miesto automobilis.Užmiesty su ja nepritaupysi,nebent važinėti ant 70-80 :D Užtat mieste,ir ypač 5-u bėgiu,ji turėtų " valint" geriau nei bet kuris kitas dyzeliokas tuo pačiu bėgiu.Rašei,kad plente ji ima truputį virš 5/100,o vid 6,5/100.Išeitų,kad mieste tau ima palei 8...? Manau,kad bent jau Kaune su ja tilpčiau į 5,5-6ltr/100km.

Man,kai persilaužinėjau važiavimui žemomis apsukomis persėdęs nuo benzynkos ant dyzelio,pradžioje tas buvo irgi labai nemiela,bet pamažu išryškėjo visi to pliusai (ypač pinigine išraiška) ir paaiškėjo,kad taip važinėjant visiškai kitaip matosi kelias,eismo sąlygos ir jo dalyviai;kitaip pradedi viską vertinti.Efektas-ir sutaupyto laiko,ir sutaupyto kuro-akivaizdus.Sudrožto variklio ar greičių dėžės per dešimtmetį-nei vieno.Stabdžių trinkeles tenka keisti,tik jei nusiperku kitą automobilį-jam ;) Kaune keletą žmonių esu tuo (rpm ir vid.greičio svarba) pagaliau įtikinęs,išaiškinęs,netgi sakyčiau-apmokęs,ir mes-kaip tikri lietuviai-dabar patyliukais prunkščiam į saują,kai koks kaimynas (bendradarbis;giminė;dar geriau-brolis :lol: ) skundžiasi,kad jo toks pat automobilis tokiame pat stovyje ir tokiu pat dyzeliniu varikliu mieste ryja dviem-trim litrais daugiau,nei mūsiškis (-iai) ,arba nepatikliai kraipo galvą,kad "negali būti" :lol: Nes kai žmogui aiškini,kad paprasto dyzelio miesto sąnaudose vos ne viskas priklauso nuo apsukų/apkrovos,jis visvien netiki.Jam kažkodėl maloniau tikėti,kad jei manuale rašo 9,o jam ryja 10,tai "dar nieko tokio".O kad su tuo pačiu automobiliu,kuriam "lemta" 9,galima kažkiek pasistengus išspaust 6,atrodo kažkokia mistika ir "negali būti".
Gali.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 09:18 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
proffanai, proffanai... ar tu kada nors atsipalaiduoji vairuodamas ir pajunti važiavimo malonumą, ar vis centus skaičiuoji :?: :wink:


Tai kad man,kaip ir kiekvienam tikram lietuviui,malonumą teikia jau vien žinojimas,kad mano automobilis mažiau ryja nei kaimynokolegosbrolio... ;)

Pasikartosiu,kad viskas kelyje visai kitaip matosi,ir malonumą teikia galinio vaizdo veidrodėlyje pamatyti kokį mersą ,kuris prieš 15min kitam miesto gale pro tave pralėkė kaip pro stovintį,o dabar iš paskutiniųjų bando pasivyti ;) O centai su laiku,kai prie tokio važiavimo pripranti,tampa nebeesminiu dalyku;malonumas yra važinėti kitaip nei dauguma,ir pasiekti visais atžvilgiais geresnių rezultatų.

Šia tema galiu ginčytis ir pasakoti paromis,bet gal geriau prie alaus :lol: švenčiu gimtadienį.

:alus:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 09:35 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Šia tema galiu ginčytis ir pasakoti paromis,bet gal geriau prie alaus

iš sutaupytų centų :?: :wink: :lol:
Cituoti:
švenčiu gimtadienį.:alus:

nu tai SVEIKIJYMAI :!: :birthday:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 09:44 
Todėl ir teigiu,kad tai-miesto automobilis.Užmiesty su ja nepritaupysi,nebent važinėti ant 70-80 :D Užtat mieste,ir ypač 5-u bėgiu,ji turėtų " valint" geriau nei bet kuris kitas dyzeliokas tuo pačiu bėgiu.Rašei,kad plente ji ima truputį virš 5/100,o vid 6,5/100.Išeitų,kad mieste tau ima palei 8...? Manau,kad bent jau Kaune su ja tilpčiau į 5,5-6ltr/100km.

[/quote]

Proffanai, paaiskink kaip cia yra, kad trasoj vaziuojant iki 110 km/h, iki 3000 aps, naudoja 5.4 l/100 km. Juk sukiai kaip benzininio motoro :roll:
Kokios sanaudos galetu buti trasoj ant 1600 aps :roll: ? Gal man rimtai apie dalyvavima eko raliuose pradet :wink: ?
Beje, jau pora metu varikliukas dirba tik ant BY saliarkos.

Kad tilptum i 6 l mieste tikiu, bet praziltum taip vazinedamas, akies vokas trukciot pradetu ar koks kitas nervinis tikas istiktu :shock:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 09:57 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ozz,tamsta pakankamai gaudotės automobiliuose,tai pasiūlysiu įdomumo dėlei kuro siurblį užmaitinti iš 5ltr bakelio,į jį sukišus ir abratkes.T.y. tą "bambalį" panaudoti vietoj kuro bako su labai tiksliai žinomu kuro kiekiu.Tai nesudėtinga;tereikia perjungti kelias žarneles.

Garantuoju,kad su 5ltr plente pastoviu 60-65km/h greičiu pavyks nuvažiuoti 110-130km priklausomai nuo vėjo ir automobilio apkrovimo. T.y. ta Xantija su tokiu varikliu gali naudoti ne ką daugiau,o gal ir mažiau 4ltr/100km.O kai tuo įsitikinama,labai greitai viskas,kas liečia sąnaudas, pradeda atrodyti kitaip ;)

BY saliara Kauną per retai pasiekia,kad turėčiau apie ją tvirtą nuomonę,bet manau kad galimas sąnaudų padidėjimas 0,2-0,5/100 dėl jos kokybės bei laiku napakeičiamo kuro filtro.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 10:22 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
Garantuoju,kad su 5ltr plente pastoviu 60-65km/h greičiu pavyks nuvažiuoti 110-130km priklausomai nuo vėjo ir automobilio apkrovimo.

nu tu čia ir mostelėjai - plente važiuoti 60-65km greičiu... :shock: nevertini tu savo laiko, proffanai, oj nevertini... vietoje to, kad važiuoti 1,25val, na maximum 1,5 val - brūžinti 2val... :roll: geležinis tavo užpakalis ir nervai, vienok ;)

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 13:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
grumlinas rašė:
nu tu čia ir mostelėjai - plente važiuoti 60-65km greičiu... :shock: nevertini tu savo laiko, proffanai, oj nevertini...


Ejejej;neskubėkim ;) Šitas dalykas tereikalingas žmogui įtikinti,kad penktu bėgiu mieste važinėti 60km/h yra ekonomiškiausia.Kaip žinau iš praktikos,toks akivaizdus pademonstravimas labai teigiamai veikia :) Ir po to kiekvieną bereikalingą stabtelėjimą/bėgėjimąsi smegenys jau automatiškai perskaičiuoja bereikalingais kuro gramais.Kitiems labai gerai paveikia perskaičiavimas centais :lol:
O po to... Po to ir akys lengviau randa tuštesnį kelią ar bent juostą,ir ranka pati aukštesnę pavarą anksčiau įmeta,ir smegenyse įsirašo,kokioj gatvėj kurioj juostoj kokiu paros metu yra mažiausi/didžiausi kamščiai,ir koja nebesugeba gazo pedalo iki dugno įspaust.Po metų tokio važinėjimo viskas jau vyksta automatiškai;bent jau man taip buvo :)

Tai Xantijai 1.9 nieko negalima padaryti tik su užmiesčio sąnaudomis;max.sukimo momentas penkta pavara pasiekiamas prie pernelyg mažo greičio.Pasiūlymas važinėti neviršijant 100km/h,aišku,bus iškart atmestas :lol:

Na,gana.Sutinku,kad Xantija 1.9D nu niekaip negali mieste ryti mažiau 8l/100km, o XM Break 2.1TD-mažiau 9l/100km,"nes griozdas".Dedamės į dyzelius tas dujas (po 4klt,kaip kažkas minėjo),laisvoms apsukoms palaikyti mieste deginam 3-4ltr/100km saliaros,dar kokius 6-10ltr dujų,ir įsivaizduokime,kad kažką sutaupome.Aš gal išsiversiu ir be bezdalų... :-#

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 71 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 51 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007