WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 11 2024, 04:19

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 21:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Man patinka dyzeliuose ir ne tik dyzeliuose laikyti aukstesnes variklio apsukas.

Visuomet turi gera dinamika jei reikia kur staigiau uzlysti,
Pastebejau, kad gaunamas mazesnis variklio dilimas, nes visad jis sukasi lengvai. ir.t.t

Laibai idomu suzinoti kokia kitu vairuotoju nuomone ir kaip jie elgiasi.
Nes kiek zinau daugauma zmoniu yra nugasdinti eiliniu sudarankiu kurie prikalba dyzelis nemegsta apsisukimu ir t.t.

Man kilo klausimas :

Ka reiskia zodis nemegsta?

Todel ir eksploatuoti savo dyzelius bandziau kitaip nei visi apie tai kalba.
Taip lig siol likau nesuprates to pasakymo nemegsta apsuku.
Isardes ne viena varikli benzinini ir dyzelini buvau.(cia buves mano hobi)

Ir tarp tu varikliu neradau nei vieno dalyko kuris galetu luzti ar kitaip gesti del aukstesniu apsuku.

Tai gal jus padesit man atsakyti i ta klausima ka reiskia dyzelis nemegsta apsuku, geriau su dyzeliu ramiai .


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 21:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Dyzeis megsta apsukas,tiesiog myli... 8) Dyzelis nemegsta labai aukstu apsisukimu,ale 4000 ir daugiau :x

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 21:39 
Tai pvz mano tevas turi Sprinteri 2,9TD tai kai buvo pajunges prie kompo tai yra net uzdetas ribotuvas ar ant 4000 apsisukimu ir tipo daugiau neleidzia.


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:04 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
Bosas rašė:
Man patinka laikyti aukstesnes variklio apsukas...jei reikia kur staigiau uzlysti!!!


cia visa esme. kas tau ka besakytu, kenkia ar nekenkia, jei reikia uzlysti tai vistiek mazom nevaziuosi.

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:41 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 19 2006, 08:40
Pranešimai: 62
Miestas: Kaunas
O kam spausti iki 5500 rpm jei pas mano 2,1dt jau nuo 3000 rpm Nm ir kW mazeja?
Praktiskai viskas priklauso nuo auto kury vairuoji, vienu max Nm ties 2500 rpm, kitu gal 4500 rpm, o pvz furu isvis ties 1300 rpm. taip kad dyzelis dyzeliui nelygu, o kad dyzelis patvaresnis uz benzina tai faktas ir jy uzdrost aukstais sukiais dar reiktu pasisitengt.
Nors tiesa, kai pirkau savajy traktoriu, tai svaistiklis buvo per abi puses islindes, kartery ir ta y dvi dalis padalines, matyt kazkoks prancuzas irgi mane kad kuo daugiau sukiu tuo geriau eis :D


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 20:41 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 25 2006, 21:37
Pranešimai: 394
Miestas: Utena-europa
stengiusi 3000rpm neisukti,o siaip begius prie 2000rpm metau,ir viskas ok,jokiu problemu,kuro sanaudos apie 7l mieste :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 21:20 
Traktor rašė:
O kam spausti iki 5500 rpm jei pas mano 2,1dt jau nuo 3000 rpm Nm ir kW mazeja?

Jei nuo 3000 mazeja kW, kazkas su tamstos varikliu negerai. :)
Normaliai jie turetu virs max galios apsuku 4300 mazet, o, va Nm ima anksciau krist , gal ir nuo 3000 nezinau to tiksliai...

O, del apsuku bijojimo, tai galiu tiek pasakyt: dar tarybinias laikas tarp traktoristu budavo "madinga" greicio rekordu vaikytis. :)
Tam "modifikuodavo" siurbliuose esncius apsuku reguliatorius - ribotuvus, prisukdami plombuota (!) varzta, o ypatingi ekstremalai dar ir spyruokle patrumpindavo! Girdavosi paskui , kad jo Bielarus 60 eina ! :)
Bet neilgai - daznai "lenktynininkams" varikliai istiesdavo "draugo ranka" :) - "рука друга" - tai rusai vadina per pramusta bloka islindusi trukusi svaistikli. :)
Aisku, Bielarus - ne lengvoji, bet ir maksimalios apsukos ~2000 ten tebudavo, or ir virsydavo ne dvigubai, manau.

Ar tik ne is ten ta "apsuku baime" kartais?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 21:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Is ten, is ten, mielas drauge.Dabar kita technika, kitos technologijos,tik vis principas tas pats paliko.... :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 23:26 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Steroidas rašė:
Dar galiu pasakyti vaziuojant su 2.2HDI automatine pavaru deze mieste vaziuojant 55km/h automatas palaiko apie 1500-1600. Taip ramiai vaziuojant, nieko nelenkiant.
Gera,naudinga info...penas apmastymams.. :wink:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 01:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 12 2006, 12:09
Pranešimai: 104
Miestas: Vilnius
Si tema siaip apie apsukas :roll: , as stengiuosi 3000 nevirsyti, buna iki 4000 paspaudziu. Kai ramiai vaziuoju laikau apie 2000 8) Mano kuro sanaudos tokiu vaziavimu apie 7ltr su 2.1TD xantia


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 13 2007, 19:34 
Edma rašė:
Xantijus rašė:
stengiusi 3000rpm neisukti,o siaip begius prie 2000rpm metau,ir viskas ok,jokiu problemu,kuro sanaudos apie 7l mieste :lol:
Pritariu,tik mano sanaudos kiek didokos-6,2-6,5.... 8)


As su savo Xantia 1,9sd jau keikiuosi kai vidurkis kuro sanaudu virsija 6,3, o praeita vasara ekspermentavau ir isspaudziau 5,8 vidurki. isvada viena: priklauso nuo vaziavimo stiliaus, jei spaudi tai ir rija salerka jei ramiai tai taupai. Siaip jei ne autostradoj tai daugiau 3000 variklio neisuku. Tik dyzelis man patinka kad jei greiciau vaziuoji ne taip kuro sanaudos dideja nei benzinu.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 20:53 
@udrux rašė:
gal pasirodysiu labai nekaip, bet, gal kas galite pasakyti, kada teisingiausiai butu perjungineti pavaras,t.y.esant kokiam greiciui? nes pas mane nerodo apsuku..


xantia 2.0 hdi, 110 ag rashau, pavara ir greiti, kada rpm buna ~ 2000 ir reikia jungti aukshtesne:
2 pavara - 35 - 40 km/h
3 pavara - 55 - 60 km/h
4 pavara - 75 - 80 km/h
ish to ka parasahiau, tai zhinoma zhemesnems pavaroms ne taip aktualu, kad butu pasiekti tie 2000 rpm priesh metant pavara, bet jei per anksti ijungsi 4 ar 5 tai jau zhenkliai jauchiasi.
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 21:07 
dabar i tema:

mes megstame forume viska suvienodinti :) sakyime kalba zhmogus vairuojantis 1,9 d, kitas vairuoja 1,9 td, trechias 2,1 td, dar kiti 2.0 hdi (ir tu galia skiriasi nuo 90 - 110 ag). tingiu dabar copy - paste'inti statistika, bet!:
pats vairavau ir zx su 1,9 td ir xantia 2.0 hdi ir 2006 m c5 2.2 hdi (automatas, tai apie ji daug nekalbesiu:) ir galiu pareikshti savo pastebejimus. 1,9 td variklis savo aukshchiausia sukimo momenta pasiekia prie 2250 rpm, hdi 2.0 110 ag prie 1750. savaime suprantama, kad vazhiuojant 60 km/h greichiu 4 pavara su 1,9 td ir 2.0 hdi turesi visishkai skirtinga pagreitejimo potenciala. tai dar labiau ryshkeja, jeigu apsukos sakykime 4 pavara nukrenta zhemiau 1400 rpm. vazhiuodamas su hdi varikliu to dazhnai net ir nepastebesi, net ir tada kai reikes greichiau isibegeti. tuo tarpu su 1,9 td dazhniausiai tekdavo keisti pavara i zhemesne. 2.0 hdi duoda pagrindini traukima 1750 - 2250 diapazone, 1,9 td - 2250 - 2750 (skaichiai apytiksliai) diapazone, todel norint sportishkai vazhiuoti, manau, reiktu palaikyti apsuku skaichiu butent panashiuose apsisukimuose. zhinoma, vairuodamas 1,9 td ash taip nedarydavau, o laikydavau apsukas prie 1500 - 1800 rpm..
dabar del aukshtu apsuku:
kartais smagu paspausti akseleratoriu iki galo ir shiek tiek palaikyti :) tachiau:
1) kam laikyti ji iki 3500 - 4500 rpm jei aukshtesne pavara nuo 2000 iki 3000 rpm turesi geresni pagreiti?
2) manau nereikia pasakoti, kad kriokiantis dyzelinis variklis nera muzika ausims, o prie <1800 rpm jo beveik negirdeti.
tiesiogiai pasakyti del to, kad luzhta ar neluzhta vazhinejant aukshtomis apsukomis negaliu, bet kad zhemesnemis ekonomishkiau tai patyriau savo kailiu :)) (beje, nesu ish tu kurie megsta vazhiuoti kai variklis sukasi 1200 - 1400 rpm, ash jau mieliau laikysiu 1600 - 1900 zhemesne pavara).


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 21:20 
zx_td rašė:
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.


nu man idomiausiai ir buvo ar mieste varyt ant 60km/h su 4 ar 5 pavara. Pas mane komfortiskesnis vaziavimas su 4 pavara, bet kaip rodo kompas ekonomiskiau ant tokio greicio vaziuot su 5 pavara.
Bet labai aciu uz atsakyma. Beto pas mane 90AG


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 22:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
@udrux rašė:
zx_td rašė:
labai patogu mieste cruise'inti 60 km/h 4 pavara ant 1500 rpm :) ir patogu ir ekonomishka.


nu man idomiausiai ir buvo ar mieste varyt ant 60km/h su 4 ar 5 pavara. Pas mane komfortiskesnis vaziavimas su 4 pavara, bet kaip rodo kompas ekonomiskiau ant tokio greicio vaziuot su 5 pavara.
Bet labai aciu uz atsakyma. Beto pas mane 90AG


Kas liecia ekonomiskuma tai dar neaisku.
momentinis tam tikrais laiko tarpais buna mazesnis 5 pavara.

Bet tai tap toki maza momentini pasiekiu kai vaziuoju 4 tik vos prilietes gaza.
Ir bet kada reikalui esant as galesiu aplenkti kokia kliuti jei to prireiks kur kas staigiau ne su 5 pavara.
Dar ekonomijoje dalyvauja vienas svarbus dalykas.
3 pavara kol spaudi rija kuro daugiau bet spaudi trumpai ir pasiekes greiti jungi 4 pavara.
ir nuo tasko A iki B atvaziuoji ekonomiskiau ir dinamiskiau nei,

Ijungi anksciau ketvirta pvz 45 km/h ir isleto begejiesi iki 60 Km/h

Norejau pasakyti, kad kai kada geriau staigiau spustelti o likusia kelio dali tik greiti palaikyti. Taip bus ekonomiskiausiai.

Zinoma greicio palaikymui galima zaisti ir su 5 pavara bet kaip reikes kazka greiciau aplenkti reikes labai greitai pejungti iskarto i 3 pavara.
Jei to nepadarysit tuomet prasideda variklio drozimas tol kol jis tures dideli galios pareikalavimo kurio jis atiduoti prie 5 pavara esamu apsisukimu negales.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 64 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 43 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007