dabar i tema:
mes megstame forume viska suvienodinti

sakyime kalba zhmogus vairuojantis 1,9 d, kitas vairuoja 1,9 td, trechias 2,1 td, dar kiti 2.0 hdi (ir tu galia skiriasi nuo 90 - 110 ag). tingiu dabar copy - paste'inti statistika, bet!:
pats vairavau ir zx su 1,9 td ir xantia 2.0 hdi ir 2006 m c5 2.2 hdi (automatas, tai apie ji daug nekalbesiu:) ir galiu pareikshti savo pastebejimus. 1,9 td variklis savo aukshchiausia sukimo momenta pasiekia prie 2250 rpm, hdi 2.0 110 ag prie 1750. savaime suprantama, kad vazhiuojant 60 km/h greichiu 4 pavara su 1,9 td ir 2.0 hdi turesi visishkai skirtinga pagreitejimo potenciala. tai dar labiau ryshkeja, jeigu apsukos sakykime 4 pavara nukrenta zhemiau 1400 rpm. vazhiuodamas su hdi varikliu to dazhnai net ir nepastebesi, net ir tada kai reikes greichiau isibegeti. tuo tarpu su 1,9 td dazhniausiai tekdavo keisti pavara i zhemesne. 2.0 hdi duoda pagrindini traukima 1750 - 2250 diapazone, 1,9 td - 2250 - 2750 (skaichiai apytiksliai) diapazone, todel norint sportishkai vazhiuoti, manau, reiktu palaikyti apsuku skaichiu butent panashiuose apsisukimuose. zhinoma, vairuodamas 1,9 td ash taip nedarydavau, o laikydavau apsukas prie 1500 - 1800 rpm..
dabar del aukshtu apsuku:
kartais smagu paspausti akseleratoriu iki galo ir shiek tiek palaikyti

tachiau:
1) kam laikyti ji iki 3500 - 4500 rpm jei aukshtesne pavara nuo 2000 iki 3000 rpm turesi geresni pagreiti?
2) manau nereikia pasakoti, kad kriokiantis dyzelinis variklis nera muzika ausims, o prie <1800 rpm jo beveik negirdeti.
tiesiogiai pasakyti del to, kad luzhta ar neluzhta vazhinejant aukshtomis apsukomis negaliu, bet kad zhemesnemis ekonomishkiau tai patyriau savo kailiu

) (beje, nesu ish tu kurie megsta vazhiuoti kai variklis sukasi 1200 - 1400 rpm, ash jau mieliau laikysiu 1600 - 1900 zhemesne pavara).