WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 20 2019, 16:21

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 10:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 07 2005, 17:29
Pranešimai: 2373
Miestas: vilnius-elektrenai
aisku kad kaupiasi, dujos tai tos pacios, o tokiu siuksliu i cilindrus juk neleis. bent jau i mano duju irangos rarantini lapa itraukta, kad kas 10000km butina atvaziuoti profilaktiniai apziurai. Tai pakeis filtriuka itariu, kas kazkiek laiko pravalys reduktoriu, dar kas kazkiek pakeis purkstuku gumeles.

_________________
97' XM 16V + LPG ex
98' BMW 540i + LPG ex
02' BMW 530d touring ex
06' BMW X5 4.8is ex
11' BMW 335i 6mt ex
09' BMW 335xi


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 04 2007, 10:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Flyner rašė:
Klausimas DEIMANTUKUI: o kada nors buvote atsukęs apatinį reduktoriaus varžtą kad išleisti tą brudą?

Žinoma,bet ne viskas išteka.Be to kalbam ne apie išleidimo varžtelius,o apie kuro kokybę-dirbant varikliui gi nešokinėsi išleidinėt.To brudo nesulaiko net filtras ir magnetas.Dalis tų kietų grumztelių vistiek pakliūna į cilindrus,o tada ir prasideda tikrasis "taupymas" :x .
Dabar dvejoju-montuot jas atgal į mašiną ar nemontuot? :wht:

_________________
860122334.deimantas.motiejunas@gmail.com.
BX 1.9 GTI.
Xantia 2.0i HA2.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia ir BX dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2007, 17:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Nu tas brudas taip greitai neprisirenka... Aš profilaktiškai išleisdavau kartą į mėnesį: atsukdavau ir nakčiai palikdavau. Kiek jo ten išlašėdavo tai nežinau, tačiau kai išardžiau seną reduktorių tai jis nebuvo toks prižėlęs.. Ale va dabar pasidarė įdomu ar ir IV kartos dujų įranga turi šį minusą. Šiaip tai gal neturėtų turėti, kadangi į dujas persijungia tik kai variklis jau būna įšilęs ir dujos gerai garinamos... :roll: Bet bala ten žino...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2007, 18:43 
Idomu, kas ten per brudas, kad per filtra praeina? Arba tai turetu but dujose istirpe, ir nusest joms isgaravus, arba gal filtas nesandarus. :roll:
Kiek as ardziau, visad maziau rasdavau. Dazniau kondensato, bet skaidraus kaip tepalas. Dar seniau yra teke sieros rast susikristalizavusios - mazu geltonu trupineliu. Bet sitiek - ne.

deimantukas

Aisku, kad gali nedet. Niekas juk nevercia.

Bet kai matarai kainuoja vos kelis kuro pildymus - kitaip imi galvot... :)


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2007, 20:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
old cat rašė:
Idomu, kas ten per brudas, kad per filtra praeina? Arba tai turetu but dujose istirpe, ir nusest joms isgaravus, arba gal filtas nesandarus. :roll:
Kiek as ardziau, visad maziau rasdavau. Dazniau kondensato, bet skaidraus kaip tepalas. Dar seniau yra teke sieros rast susikristalizavusios - mazu geltonu trupineliu. Bet sitiek - ne.


OLD CAT per kokį filtrą? Juk paprastoje dujų įrangoje dujų filtro tai nėra... Ar aš čia kažką ne taip suprantu?

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 11 2007, 23:20 
Yra. (Bent jau turetu but. :) ) Jis duju voztuve:

Paveikslėlis Paveikslėlis

Ta "backike" apacioj yra jo korpusas. Salia - keiciamas elementas. Kaip matosi, popierinis, tai turetu filtruot neblogiau uz tepalo. :)
Buna, kad laiku jo nepakeitus, masina ima visai netraukt, ir isemus kasete, issiima korpuso vidaus formos nesvarumu briketas. :)
Uztat ir stebiuos, kaip gali tiek nesvarumu reduktoriun prieit.

Beje, deimantuko reduktorius man labai primena baltarusiska. Jeigu tikrai taip, tai ten filtras kitoks - metalinis sietelis ir magnetukas.
O siuksles - gali buti kad ir rudys is baliono...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2007, 08:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Būtent Baltarusiška pas jį ir yra.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lie 12 2007, 08:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
Baltarusiškas.Filtras kažkoks veltininis ir su sieteliu.
Na ten lyg ne rūdys :roll: .Balioną tikrinau ir valiau kažkada-vidus blizgėjo,bet senokai.

_________________
860122334.deimantas.motiejunas@gmail.com.
BX 1.9 GTI.
Xantia 2.0i HA2.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia ir BX dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 12 2007, 09:35 
Nu jau nezinau tuokart. Mano Passat'e irgi baltarusiska iranga, bet tiek gero nerasdavau...
Gal cia kokioj kolonelej talpyklas prirudijusios? :roll:
Beje, jos filtras tai nebent varztamas gaudyt, :) o italiska idet but sunkiau - ten vamzdelis plonesnis, stuceriai netokie, perejimus tektu dirbint. Bet butu efektyvu, manau.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 10:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:19
Pranešimai: 2215
Miestas: Kaunas
As isvis ismesciau ta bulbasu iranga ir deciau vakarietiska. Nezinau kaip del duju kokybes cias pas mumi is ko jas "daro", bet slovaku LPG skiriasi nuo musisku kaip diena nuo nakties. Ant Marijos zemes su baku nuvaziuoju 450km, o su slovakiskom extreem rezimu po kalnus ir lenkija 513km. Su lenkiskom jau daugiau nuvariau nei lietuviskom, bet dar nesibaige tai nezinau ar pamusiu slovakisku rekorda...

_________________
Citroen C2 Style 1.4 HDi '05
Citroen C5 2,0 HDi, 2010 Onyxas


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 16 2007, 11:36 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 23:31
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
mane net nervas suima kai idijotai is MN aiskina kad musu duju kokybe tokia pati kaip vakaruose...

_________________
Citroen C3 Exclusive, 2004m., 1.4i (+IV k. LPG)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 23 2007, 22:04 
Klausykit, kolegos, o kaip jums Statoilo dujos? :roll: Teko ne kartą girdėti, kad ten neblogas pila. Nežinau, pora kartų užsipyliau, tai puikiai važiuoja. Aš išvis važiavimo kokybės požiūriu nejaučiu skirtumo, ar benzinas, ar dujos... dujomis gal net tyliau variklis dirba... :? O galingumas tai niekuo nesiskiria. Tiesa, pas mane tiesioginis įpurškimas...


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2007, 10:25 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 27 2006, 23:31
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
As kaip tik priesingus atsiliepimus girdejau, kad ten pacios prasciausios lietuvoje... Tai aplenkiu visad. Pas mane tiesioginis iputimas, bet jauciasi kai pili kokioj viloktoj ar ventuse. pastaros paskutiniu metu kazkaip keistai toli veza

_________________
Citroen C3 Exclusive, 2004m., 1.4i (+IV k. LPG)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2007, 11:21 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 21 2006, 21:30
Pranešimai: 57
Miestas: Vilnius
Paskutiniu metu pildausi tik Viloktoj dujas su priedais. Kažkokios ypatingos ekonomijos nepajaučiau ( jie rašo, kad iki 10 % ), bet žymiai gražiau variklis dirba, tai ir eksperimentų nebedarau. Iki to pagrinde pildžiau lukoile tai irgi didesnių priekaištųneturėjau. O kitose degalinėse (ypač mažesnėse ir dar kur nors užmiestyj ir dar per išeigines) tai būdavo kad išvis važiuot neįmanoma ... :evil: . Pas mane IV kartos dujų įranga.

_________________
'93 XM Break Turbo C.T. +LPG


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lie 24 2007, 20:18 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Geg 04 2007, 12:29
Pranešimai: 61
Miestas: Vln.
tiesa sakant,visa mano seima pilasi EMSI degalineje-dujom patenkintas.

_________________
Duju iranga
862042797
Garazo vieta Pakrascio 10.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 52 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007