WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 08:49

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 21 2009, 22:48 
Tj va beda tokia kai waziuoji ir staigiai padarai kelis wingius i abi puses, galas atrodo atsilieka nuo priekio taip kaip plaukiotu visas, ar cia tik atrodo, ar cia taip xantiose turi but, ar cia svirtinis guolis ar kas? aciu uz atsakymus


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 08:49 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Xantijos galiniai ratai staigiuose posukiuose truputeli pasisuka.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 10:29 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Nėra ničjokio mechanizmo, kuris leistų ratams pasisukti (t.y. juos aktyviai valdyti); vienintelis pasisukimas įmanomas su visu porėmiu dėl išcentrinės kėbulą šonan metančios jėgos, porėmio pagalvių gumų įsitempimo posūkyje sąskaita. Dar "plaukiojimo" įspūdis galimas, jei padangos per aukštos arba per mažai pripūstos; pagreitinto padangų dilimo sąskaita.

Patologiniais atvejais, padrožtame mašiniuke, galas gali pastebimiau plaukioti (žinoma, su bildesiais) išmaltų svirčių guolių ar išplyšusių tų pačių pagalvių sąskaita, bet tai jau gedimas, o ne norma.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 16:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
pas mane tokia "haliucinacija" budavo kai vazinejau su neteisingom sferom.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 17:17 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 06 2008, 20:14
Pranešimai: 131
Miestas: Druskininkai
Saulius rašė:
Xantijos galiniai ratai staigiuose posukiuose truputeli pasisuka.


Citroen Activa koncepciniam modelyje sukiojosi ir galiniai ratai :)

_________________
Xantia Activa V6 '99m- parduotas
AX 1,5D '94m Paveikslėlis - parduotas
C5 2.0 HDI VTR '03m - parduotas
C5 3.0 24v V6 Exclusive 05m


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 18:53 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 11 2004, 15:38
Pranešimai: 2045
Miestas: Vilnius
Na kiek teko skaitineti tai Xantijose, ZX ir XM po faceliftingo bei peugeot modeliuose galines pakabos ratai staigiuose posukiuose gali pasisukti iki 5 laipsniu.

_________________
Saulius
Xsara Picasso '00 1.8 LPG (Debesėlis)
Vilnius


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Plaukioja galas?
StandartinėParašytas: Geg 22 2009, 21:23 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Saulius rašė:
Xantijose ir XM po faceliftingo galines pakabos ratai staigiuose posukiuose gali pasisukti iki 5 laipsniu.


Na, kiek teko matyti, tai ir DSai skraido... :)
Apie tą ratų pasisukimą- anekdotas, sukurtas matyt dar tada, kai pirmasis fordistas nuo mašinos su standžiai prie kėbulo pritvirtintu tiltu persėdo į citroeną, kurio tiltas buvo "plaukiojantis", ant guminių pagalvių, ir nuo tada legenda neblėsta.

Atsiverskit tiek ZX, tiek Xantijos, tiek XM pakabos techninius duomenis. Prie priekinių ratų nurodytas ne tik išvirtimas ar suvedimas, bet ir ratų pasukamumo kampas. Prie galinių suvedimas/išvirtimas irgi nurodyti, bet ratų pasukamumo kampo išvis nėra. Ir gale visa tai nereguliuojama. Katalogai negali nurodyti dydžių, kurie gamtoje neegzistuoja.

Tas originalus galo "plaukiojimas" galimas tik tilto pagalvių sąskaita, ir kuo prastesnės būklės priekinės pagalvės, tuo plaukiojimas pastebimesnis. Xantijoje, beje, labiau nei XMe (nes atstumas tarp priekinių ir galinių pagalvių gal pusantro karto mažesnis, todėl tiltą lengviau suskersuoti), bet netgi mašinai einant bemaž skersai, galinių ratų ašis atsilenkia nuo mašinos ašies mažiau nei laipsniu. Jei jau ženkliai daugiau- ieškokit problemos šaknų.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 7 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 4 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007