Saulius rašė:
Xantijose ir XM po faceliftingo galines pakabos ratai staigiuose posukiuose gali pasisukti iki 5 laipsniu.
Na, kiek teko matyti, tai ir DSai skraido...

Apie tą ratų pasisukimą- anekdotas, sukurtas matyt dar tada, kai pirmasis fordistas nuo mašinos su standžiai prie kėbulo pritvirtintu tiltu persėdo į citroeną, kurio tiltas buvo "plaukiojantis", ant guminių pagalvių, ir nuo tada legenda neblėsta.
Atsiverskit tiek ZX, tiek Xantijos, tiek XM pakabos techninius duomenis. Prie priekinių ratų nurodytas ne tik išvirtimas ar suvedimas, bet ir ratų pasukamumo kampas. Prie galinių suvedimas/išvirtimas irgi nurodyti, bet ratų pasukamumo kampo išvis nėra. Ir gale visa tai nereguliuojama. Katalogai negali nurodyti dydžių, kurie gamtoje neegzistuoja.
Tas originalus galo "plaukiojimas" galimas tik tilto pagalvių sąskaita, ir kuo prastesnės būklės priekinės pagalvės, tuo plaukiojimas pastebimesnis. Xantijoje, beje, labiau nei XMe (nes atstumas tarp priekinių ir galinių pagalvių gal pusantro karto mažesnis, todėl tiltą lengviau suskersuoti), bet netgi mašinai einant bemaž skersai, galinių ratų ašis atsilenkia nuo mašinos ašies mažiau nei laipsniu. Jei jau ženkliai daugiau- ieškokit problemos šaknų.