Vakar mano dabar jau mažiau mylima xantia iškrėtė labai piktą pokštą. Važiuojant nuo Ukmergės su pilnu baku, ties Jonava pastebėjau, kad įtartinai nukritus kuro rodyklė, bet pamaniau, kad pasiūbuoja ir taip vėl pakyla ar nusileidžia. Už Jonavos mašiniukas netikėtai užgeso. Išlipus, pamačiau, kad po mašina dyzelio bala

. Važiavau į laidotuves, su kostiumu ir panašiai. Pasidėjus maišelį po koja priklaupiau, ir pamačiau, kad nėra!!! kuro aušintuvo su visą šlanga iki kuro siurblio. Taigi praktiškai pilnas kuro bakas liko ant kelio tarp Ukmergės ir Jonavos

. Atsisėdus dar pavyko užvesti, bet jau kuro rodyklė buvo ties raudona žyma. Pavažiavus ~10km užgeso galutinai, nes išbėgo visiškai visas kuras ir citramoną nutempė iki laidojimo biuro. Ta bėda atsiėjo 40Lt pas meistrą, atsivežiau penkis litrus kuro, užpyliau ir užsivedžiau. Valio ...bet čia dar toli gražu ne viskas. Nuvažiuoju į degalinę, užsipilu dar kuro, baimingai žiūriu po mašina, ten sausa, kuras nebėga. Atsidustu...galų gale galvoju. Nuvažiuoju prie laidojimo namų, ramiai pastatau mašiniuką, užgesinu variklį. Po pusvalandžio reikia važiuoti, nebesiveda nors tu ką. Girdisi, kad neveikia siurblys bake ir įtartinai kaitinimo žvakių lemputė nenori degti. Pertikrinu saugiklius, jokių bėdų. Klibinu reles, saugiklius, nieko..... Su kostiumu bėje nelabai ką ir tenuveiksi...
Galų gale partempia mane namo apie 100km be gyvybės ženklų. Prisijungiu kompą, rodo vienintelę klaidą, t.y. P1517
Pagal autodata tai alarm system, imobilizer damaget, incorect, prestarting function ir pan.
Ir ką dabar daryt ? Ir išvis nuo ko tai ? Vienas pultelis atseit su gamykline signalizacija, bet jis sulietas, o kitas be gamyklinio pultelio. Kaip apeit ar nukilint tą imobilaizerį ?