keičiau priekinės pakabos galinius (didžiuosius) sailentblokus. už kiekvieną mokėjau po 50 lt, gamintojo pavadinimo neprisimenu. pakeitimas nėra sudėtingas. jei mano atmintis nemeluoja, tuomet pabandysiu papasakot. taigi, pirmieji žingsniai - auto pakėlimas į max padėtį, rato nuėmimas, atsuki šakę (varžtas laikantis šarnyrą, varžtas laikantis priekinį (mažąjį) sailentbloką, du varžtai laikantys galinį sailentbloką (kurį reik pakeist)). beje, reikėtų atveržti ir stabilizatorių, ne kitaip bus sudėtinga laviruoti nuimant ar uždedant šakę į vietą. taigi, nuėmus šakę su sailentblokais, pasižymi ar įsimeni sailentbloko padėtį (kurį keisi), iškali sailentbloką ar perpjauni jį (čia jau kaip tau patogiau jį nusiimti), tokioje pat padėtyje įpresuoji naują detalę (aš garaže turiu šiokį tokį presą, kurio pagalba tai pasidariau) ir įstatai šakę atgal į vietą. žinoma, čia reiks pažaist kol rasi patogią padėtį kaip įstatyt į vietą (bet tikrai įmanoma). na, ir sudėjus viską belieka atsireguliuoti pakabos aukštį, kadangi teko atsukti stabilizatorių, lankstyti jį nuimant/statant šakę, aukštis gali ir nusimušti. štai ir viskas. jei kas yra keitęs, gal galėtų ką pridurti
pats tai daręs tikrai galiu sakyt, kad kelis šimtus mokėt už šį darbą tikrai neverta

aš pats, manau nė šimto neimčiau

pažaisti reik pirmą kartą, o vėliau kaip iš pypkės
