WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 03:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 13:43 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
sveiki
priekine centrine sfera yra isukta i toki blokeli, kuriame yra varztas.
tas varztas neisuktas iki galo. matosi sriegis. per ta varzta ir lasa.
pabandziau ji pasukti su ranka - neeina.
su raktu nebandziau kad ne pridaryt dar daugiau bedu
gal jis koks reguliavimo?
pridedu nuotraukos
Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

gal kas zino, gal kas gali padeti?
kas cia per varztas? gal po jo tik kokia guma uzdeti ir vel uzsukti iki galo?
is anksto aciu

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 13:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Čia legendinis 12mm varžtas sistemos slėgiui nuleisti. Manrods ten neturėtų bėgti net kai jis atleistas, man per porą valandų ant užvesto nė neaprasojo. Čia reikia specialistų komentarų, gal pačiam reguliatoriui jau amen.

Pabandykit dasukti raktu, jis turi būti stipriai užveržtas. Gal pamestas viduj esantis šaratas, bet tuomet nekiltų slėgis.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 14:08 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
Aciu uz atsakyma. :labas:
palauksim dar nuomoniu

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 14:37 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
kiek suprantu tas blokas vadinasi
ГИДРАВЛИЧЕСКИЙ ПЕРЕКЛЮЧАТЕЛЬ

Paveikslėlis

o tas varztas pazimetas "3"
citroen ji pavadino :
"5 412 801
КЛАП УД ВОЗД
LONG 28"

taip suprantu "клапан удвоенного воздействия"
o tai pat ten guminis ziedas - "5", ir rutuliukas 7mm - "4"

Paveikslėlis

na guminio ziedo jau ten tikrai nera
o rutuliuka reiks paziureti
tik klausimas
jei as atsuksiu ta varzta
totalas prades piltys?
arba nenukrys masinos priekis ant manes?

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 15:03 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Čia slėgio reguliatorius.
Ant to "garsiojo 12-os varžto" nr3 yra guminis o-ringas -tarpinė nr5. Per jį ir leidžia; matyt, nuo metų guma susėdo iki nebegalėjimo. Retesnė priežastis, jei tas varžtas buvo smarkiai perveržtas, kad skilo jo galas, ant kurio maunamas tasai o-ringas. Tada reiks ne vien gumelės, bet ir to varžto, kurių atskirai pirkti nebūna.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 15:26 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Čia slėgio reguliatorius.
Ant to "garsiojo 12-os varžto" nr3 yra guminis o-ringas -tarpinė nr5. Per jį ir leidžia; matyt, nuo metų guma susėdo iki nebegalėjimo. Retesnė priežastis, jei tas varžtas buvo smarkiai perveržtas, kad skilo jo galas, ant kurio maunamas tasai o-ringas. Tada reiks ne vien gumelės, bet ir to varžto, kurių atskirai pirkti nebūna.

jei as atsuksiu ta varzta
kas bus?
ar išbegs totalas, ar priekis masinos nukris?
ar ne tas, ne tas?

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 17:37 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xtop1 rašė:
jei as atsuksiu ta varzta
kas bus?

Pamesi po juo esantį šaratą; tema ne sykį gvildenta :lol: .

Kas per įprotis prieš veiksmą nieko nepasiskaityti?
Ieškok tech. failuose, ieškok ir forume apie slėgio numetimą (aprašinėta milijoną kartų), numesk jį pagal visas taisykles, ir išsukinėk tą varžtą nors ir 8 kartus. O jei išsuskinėsi nenumetęs slėgio- prisičiūdinsi, ir tiek.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 19:27 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
Ieškok tech. failuose

jus apie šita kalbėjot?
Cituoti:
“HIDRAULINIŲ“ CITROEN

PRIEKINIŲ RATŲ STABDŽŲ NUORINIMAS

Darbui nereikalingas pakabos darbinis slėgimas (slėgis iš sistemos išleistas, slėgio išleidimo vožtuvas atsuktas).
1. variklis išjungtas;
2. ant abiejų ratų nuorinimo varžtelių uždėti skaidrias žarneles, jų laisvus galus laikykite indeliuose skysčiui sutekėti;
3. nuspauskite stabdžio pedalą;
4. atsukite abiejų ratų stabdžių nuorinimo varžtelius;
5. užveskite variklį;
6. užsukite slegio išleidimo vožtuvo varžtą;
7. leiskite LHMui teketi tol kol nustos ėjęs oras iš priekinių stabdžių sistemos.
8. užsukite stabdžių nuorinimo varžtus, atleiskite padalą, nuimkite žarneles.
9. nuleisto LHMo į sistemą nepilkite !!!


GALINIŲ RATŲ STABDŽŲ NUORINIMAS

Darbui reikalingas pakabos darbinis slėgimas.
1. pakelkite automobilio galą;
2. nuimkite abudu galinius ratus;
3. ant abiejų ratų nuorinimo varžtelių uždėti skaidrias žarneles, jų laisvus galus laikykite indeliuose skysčiui sutekėti;
4. truputi palaukite kol nukristi pakabos spaudimui
5. aukščio reguliatoriaus svirtį į max.
6. nuspauskite stabdžio pedalą;
7. užveskite variklį;
8. atsukite abiejų ratų stabdžių nuorinimo varžtelius;
9. leiskite LHMui teketi tol kol nustos ėjęs oras iš priekinių stabdžių sistemos;
10. užsukite stabdžių nuorinimo varžtus, atleiskite padalą, nuimkite žarneles;
11. nuleisto LHMo į sistemą nepilkite !!!


DOZATORIAUS KOMPENSATORIAUS (STABDŽIŲ DOZAVIMO VOŽTUVO ARBA “KRANO”) NUORINIMAS

Darbui reikalingas pakabos darbinis slėgimas. Vriklis įjungtas, atsukite D-K nuorinimo vožtuvą ir leiskite LHMui ištekėti kol nustos ėjęs oras. Užsukite vožtuvą.


_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 27 2010, 19:36 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
atrodo radau
ar šito reikėjo ieškoti?
http://www.citrina.lt/FAQ/FAQH.htm#STABDŽIŲ%20„KRANAS“
tik kodėl vietoj paveiksliukų juodi kvadratai?

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 07:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Žiūrėk tam pat skyrely, bet ne prie "stabdžių kranas" (ten yra jo nuorinimas), o prie "hidraulikos slėgio išleidimas".
Kad nebūtų juodų paveiksliukų, reikia užsikrauti tą puslapį su Internet Explorer. Firefox daugumos nerodo, dėl Operos nežinau.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 29 2010, 18:45 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 14 2008, 12:01
Pranešimai: 62
Miestas: Vilnius
visiems aciu
atsukau varzta, pagavau rutuliuka, pakeiciau gumyte ant varzto ir uzsukau atgal
dabar viskas gerai.

_________________
1997m. 1.9TD BREAK +Kondicionierius


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 11 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007