WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Lap 10 2024, 22:04

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Geg 29 2010, 12:09 
cia is savo didelio technikos "zhinojimo" nusprendziau paremontuoti priekine centrine xantijos sfera. is jos apacios, kur ateina tokia nemenka slanga sunkesi hidraulinis skystis. palindus pamaciau kad skystis sunkiesi is sujungimo tokios plastmasinio antgalio jungties ir korpuso. jis prisuktas dvies vidiniais sesiakampiais varztais. tai nusprendziau ta slangos angali atsukti, pertepti silikonu, kad skystis nesiverztu ir vel uzsukti. atsukus isbego gal koks litras hidraulinio skyscio. nuemus antgali po juo pasimate spyruokele su dangteliu kuris prilaiko kazkokia tais spilka. siaip netaip surinkau viska, vel pripyliau skyscio ir vsio. pakaba nesikilnoja. stabdziu nebera. ka daryt. uzorinau. o kaip nuorint???? ar su tokia isvis i servisa vaziuoti galima. padekit zmones gerieji?


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Geg 29 2010, 17:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Pirmas krikstas :) Is pradziu padarei, po to paklausei kaip daryti reikejo...

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 29 2010, 21:39 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 25 2008, 21:36
Pranešimai: 471
Miestas: Kupiškis
Jei viskas neveikia, tai turbūt kažką išspjovė ar ką ne taip sudėjai. Jei veikia rankinis patarčiau po truputį, apačios nenuplėšiant, rankiniu pristabdant siekt artimiausią hidraulistą(paprastam servize ne ką padės). Jei viską teisingai surinkai, turėtų ji pasikelt ir veikt. Tik reik užkūrus susukt į vieną pusę vairą ir palaikyt, tada į kitą taip pat. Čia mano nuomonė, gal ką patars seni hidraulikos vilkai :D . Žmogus laiko atgal neatsuks, dėl to mašinytės nekeis ir gi :wink: .

_________________
<< C5 2.0 HDI 04' break'as
<< C3 1.4 HDI 02' kibiriukas
ex C5 2.0 HDI 03' break'as
ex XM 3.0 V6


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2010, 06:27 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Inetu nieko čia neprispėliosi. Iš aprašymo akivaizdu, kad lendant į reguliatorių, slėgis sistemoje nebuvo numestas (t.y. neatsuktas garsusis 12-os varžtas). Tai buvo pirma durnystė. Antra durnystė daroma dabar, kai to varžto neatsukus, bandoma sistemoje sukelti slėgį esant užorintai padavimo (bako/siurblio) grandžiai. Taip nesunkiai galima perkaitinti hidrosiurblį. Be to, inetu niekas neatspės, ar tuo kur priklauso galu įstatytas išspjautasis vožtuvas (aprašytas kaip "spilka"), ir ar neišsilakstė slėgio reguliavimo šaibos bei rutulinis vožtuvas. Taip darbuojantis, geriausiu atveju tik mašina nekils; blogiausiu galima ir iškepti hidrosiurblį (pumpuojant orą sudeginti jo guminius manžetus, ir deformuoti bei užstrigdinti perkaitintus plunžerius), ir dar, jei siurblį ir pavyks priversti dirbti, priklausomai nuo to kaip viskas surinkta, susprogdinti patį slėgio reguliatorių. Tada jau maža nepasirodys.
O pati pirmoji durnystė, sąlygojusi visas likusias, buvo mintis "pertepti silikonu" varvantį reguliatorių. Nelaikys bliamba ten joks silikonas; ten viskas po kintančiu slėgiu :bum: . Tam yra tarpinės. Ir negi ne paprasčiau prieš kažką darant atsiklausti ar tiesiog duoti darbus atlikti specams, nei pačiam įlindus hidrosistemon, po to samčiais kabinti paties privirtą košę?

Dabar siūlyčiau niekur nebevažiuoti, net nekurti tos mašinos kad nekankinti siurblio, o susirasti kur šrote slėgio reguliatorių, ir pasikeisti jį visą. Tai bus pats pigiausias variantas (30-100lt; žiūrint, kurioje pasvietėje ir už kiek pavyks rasti detalę). Ir nepulti jo silikoninti, velniai rautų :!:


Į viršų
StandartinėParašytas: Geg 30 2010, 16:23 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 18 2009, 10:17
Pranešimai: 397
Miestas: Pnevėžys - Kaunas
Nu jo, rūgščios patirties su citroen žmogelis apturės. :lol: O ten atrodo tokia nesudėtinga vieta... Pats kažkada vos nususigundžiau paardyt, nes varvėjo, bet užteko tik varžtelius paveržt ir apsiramino

_________________
Xantia 1,9 TD 97 m.
Toyota Avensis Verso 03 m. 2,0 D4D


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 13:26 
klausimas. kokia konkreti to 12-os varzto paskirtis ar tik slegiui nuleisti ar dar reguliuoja dar ka nors. Nes pas mene po reguliatoriaus surinkimo priekis pasikelia daug stipriau nei subinaite.
sakau gal tas vazztas dar ka nors reguliuoja????


Į viršų
   
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 14:54 
Atsijungęs
skelbimai
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 26 2006, 07:50
Pranešimai: 2699
Miestas: Vilnius
zaec rašė:
klausimas. kokia konkreti to 12-os varzto paskirtis ar tik slegiui nuleisti ar dar reguliuoja dar ka nors. Nes pas mene po reguliatoriaus surinkimo priekis pasikelia daug stipriau nei subinaite.
sakau gal tas vazztas dar ka nors reguliuoja????

Tik slegiui nuimti.
Jokios reguliacijos jis neatlieka.
Reikia priekio auskti isstatyti (sureguliuoti)

_________________
#333
Šiame poste išsakyta autoriaus nuomonė dažniausiai nesutampa su skaitytojo nuomone.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 28 2010, 20:42 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
zaec rašė:
sakau gal tas vazztas dar ka nors reguliuoja????

Nugi mlia; nu ar sunku prieš kišant pirštus ši..on įsitikinti, ar tai nesukels hemorojaus? Informacijos pilnas saitas ir pilnas forumas. Imk kad ir http://www.citrina.lt/FAQ/FAQH.htm#HIDR ... A0LEIDIMAS


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 8 pranešimai(ų) ] 

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 9 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007