WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 27 2024, 09:14

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Vas 08 2010, 17:34 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Pradėjo mano raketa byrėti :( Šįryt Kauno pilies žiede sankabos pedalas nukrito į dugną. Kaip ir visi gedimai, taip iš šitas - arba blogiausiu oru, arba mieste per patį piką :drunk:
Išlaviravau. Susiradau pagalbą. Nusitempiau į servisą, galvodamas kad trosas nutrūko. Trosas sveikas. Diagnozė: nulūžo sankabos troso kronšteinas prie greičių dėžės. Prie pat ašies nulūžo.
Šitame servise nieko nepadarė - sako norint nuimti kronšteiną reikia išimti dėžę, kitaip tas ilgas varžtas, tvirtinantis kronšteiną prie ašies, neišsisuka - trukdo dėžės korpusas. Sako jei galima kaip nors kitaip - padarysime, bet turi pasakyti kaip daryti. Dėžės nuiminėti jie nenori - sako reikia atjunginėti vamzdelius, o su hidraulika jie nedirba.

Kaip galima pakeisti kronšteiną nenuimant dėžės? Jei galima, aš pats viską pasidaryčiau, kaip nors nusitempęs raketą iki garažo.
Ir išvis, ką daryti? Kaip daryti?
Važiuoti reikia... :(

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2010, 18:52 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
http://www.citrina.lt/failai/tech/_xm/c ... ofiche.pdf
Paziurek 186 psl, gal kas pasidarys aiskiau.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2010, 20:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
o ten su kempu suvirint viso to reikalo nepasisektu :?:

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 08 2010, 21:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
AUDRIUS- cit rašė:
o ten su kempu suvirint viso to reikalo nepasisektu :?:


Nezinau :roll: Siaip logiska kad kuri laika laikytu, bet tik kuri laika. Servise sake, kad bande - suvirinus cisvien luzta salia suvirintos siules. Bande jie ir tvirtinimus det (ploksteles). Nepasiteisina, sako.
Tai va del to ir klausiu.
Gal kas nors turite kitos patirties?

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 10:29 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
jonasis rašė:
AUDRIUS- cit rašė:
o ten su kempu suvirint viso to reikalo nepasisektu :?:



Gal kas nors turite kitos patirties?


Gal tą kronšteiną kaip nors galima pakeisti neiškeliant greičių dėžės?

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 11:40 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
PDF'a ziurejai?

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 12:30 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Lyncas rašė:
PDF'a ziurejai?


Aišku žiūrėjau, ačiū už nuorodą :labas:
Ką reikia keisti aišku. Klausimas - kaip tą padaryti neiškėlus (ar bent neatjungus) dėžės.
Ar galimi kiti variantai :?
Netikiu kad man pirmam tas kronšteinas (schemoje 189 psl. pažymėtas A) nulūžo.

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 16:13 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Tas varžtas schemoje pažymėtas 5 numeriu labai stipriai spėju kad yra ne varžtas o špilka, o sriegis jos gale padarytas tam kad būtų galima išpresuoti. Ar trukdo dėžės korpusas - neatsimenu bet iš brėžinio ten gali trukdyti nebent dėžės korpuso briauna (gal ją galima nupjaut :roll: :oops: ). Bet neapsigauk, gali būti taip kad tą tipo varžtą ne išsukinėt reikia, o ant jo sukti veržlę, kad ji jį išpresuotu.
Analogičną atveju turėjau su 277 puslapyje parodytu 1 numerius - pleištas ten o ne varžtas. Išlupom su kolega proffanu ir atgal sudėjom ant mašinos - prie progos pažiūrėkit kurioj jis vietoj gyvai stovi, tada suprasit kad nieko nėra neįmanomo :lol:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 16:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Natyroe nemaciau, bet ziurint i piesini turetu uztekti vietos ta varzta-spilka isimti.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 20:04 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Tas varžtas schemoje pažymėtas 5 numeriu labai stipriai spėju kad yra ne varžtas o špilka, o sriegis jos gale padarytas tam kad būtų galima išpresuoti. Ar trukdo dėžės korpusas - neatsimenu bet iš brėžinio ten gali trukdyti nebent dėžės korpuso briauna (gal ją galima nupjaut :roll: :oops: ). Bet neapsigauk, gali būti taip kad tą tipo varžtą ne išsukinėt reikia, o ant jo sukti veržlę, kad ji jį išpresuotu.:lol:


Apžiūrėjau "pacientą" :oops: Manau Pole teisus, ten greičiausiai špilka. Servise vyrukai nedažiūrėjo, o aš neįsitikinau :bum:
O trukdo išsukti (ar išpresuoti) būtent korpuso briauna, tiksliau sujungimo su varikliu briauna.
Nuspaudus sankabą, t.y. pasisukus ašiai, ant kurios pritvirtintas sankabos troso kronšteinas, špilką išimti (išpresuoti) jau niekas nebetrukdo. Tik kaip tai padaryti? didelė jėga reikalinga. Tos ašies, kronšteinui nulūžus, neprieisi pasukti jokiu instrumentu.

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 20:12 
Atsijungęs
Naujokas
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Gru 10 2009, 10:05
Pranešimai: 48
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
Tas varžtas schemoje pažymėtas 5 numeriu labai stipriai spėju kad yra ne varžtas o špilka,


Bežiūrint man brėžinius ir angelskos kalbos supratimas dingo :roll:

Ten gi aiškiai parašyta kas yra kas : http://www.anglu-lietuviu.com/pin/ :bum: :bum: :bum:

_________________
ŽYGIAIS, O NE ŽODŽIAIS...

[i]XM Y4 2.1 TD 2000.05.26 - veikia
[i]XM Y3 2.1 D 1992.06.05 ARD 162 - nurašytas


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 09 2010, 21:25 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 08:32
Pranešimai: 1286
Miestas: Kaunas
Jeigu jegos tikrai reikia tiek, kad net svarke luzta. Tada bijau kad reikes deza lupti. Gali buti diskatorius visai nusibaiges.
Nes jeigu spilka issiima tik pasukta, kai ir isides tik pasukta. O pasukti galesi tik uz plikos asies.

_________________
Lyncas
Kaunas
ex XM'96 V6 APD
C5 II V6 APD by Carlsson


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2010, 08:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Nu jei remiasi į dėžės briauną, tadu šiknos skylė. Bandyt atleisti dėžės varžtus ir biski traukti dėžę - tada pasisuks ir štokas. Nu bet skirstytuvą vis tiek teks nuimti - o lhmu nešventintiems to neleisk daryti, paskui bus daugiau bėdos nei nulūžus svirtis.
Dar pabandyk pasukti tą štoką su kokiom cangėm, nes normali jo padėtis atleidus trosą kiek pamenu tikrai ne tokia kad šplintas žiūrėtų į dėžės briauną. Gal kai lūžo, diskatoriaus spyruoklės trinktelėjo per įšminimo guolį ir susuko tą štoką iki kraštinės padėties, o jei jis pas tave užkirmyjas, tai su rankom aišku nepasuksi, bet iki tol kol atsirems išminimo guolis į diskatoriaus plunksnas, turėtų pasisukti :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2010, 19:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Pole rašė:
kiek pamenu tikrai ne tokia kad šplintas žiūrėtų į dėžės briauną.
Pole, čia ne ME5T; čia BE3. Yra kai kurių skirtumų; šitas, berods, vienas iš jų.

O šiaip, klausiusiajam siūlyčiau bet kokiu atveju lupti (atitraukti nuo variklio) dėžę, išlupus įdėmiai išstudijuoti visą sankabos ūkį: ir diskatorių, ir diską, ir išminamąjį. Pastarasis greičiausiai bus klaikiai pavargęs; nenormalu, kad sankabai išminti reikalinga tokia jėga, nuo kurios lūžta tai dėžėi su atsarga paskaičiuota svirtis.
O paleidus sankabą, toji ašis turi laisvai sukinėtis; tada be problemų bus galima išlupti ir tąją "špilką", ir išsiaiškinti situaciją su ašies įvorėmis.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 10 2010, 20:19 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 14 2004, 14:47
Pranešimai: 1045
Miestas: Vilnius
Cituoti:
Pole, čia ne ME5T; čia BE3. Yra kai kurių skirtumų; šitas, berods, vienas iš jų.


Fui... mle nepažiūrėjau įdėmiai į parašą. Nu bet iš mikrofišų, anyway atrodo identiškai tas mazgas. Teks patikėt naslovo, nes fotkė bus tik rytoj, bet ką tik gyvai pas save pažiūrėjau - ant ME5T, atleistai sankabai ta špilka žiūri tiesiai į mašinos priekį ir yra laisvai prieinama. Šakutės konstrukcija ant BE3 yra identiška t.y. špilka yra statmena svirčiai ir lygegreti šakutei. Reiškias normalioj būsenoj špilka irgi turi žiūrėti į mašinos priekį, o ne į variklį ir dėžės briauną kaip nupasakota. Gali būti kad lūžus svirčiai, spiruoklės taip šveitė tą šakutę su išminamu guoliu, kad šakutė nušoko nuo "karzinos" ir užsisuko kiek tik buvo vietos, todėl dabar ta špilka ir žiūri į motorą, bei atrodo kad jos negalima išpresuoti. Aišku nėr ten tokios tragedijos nuimti tą dėžę, bet čia tau ir man, o normaliem žmonėm tai jau baisus remontas :) Sau darydamas tikrai nusiimčiau ir išsiaiškinčiau kodėl nevaikšto ta ašis lengvai, bet čia aš ir sau :lol:, daugumai į tai nusispjaut todėl manau kad turi būti įmanoma pakeisti tą svirtį ir nenuėmus dėžės :roll:

_________________
Pole
Toyota Avensis 1.8 CVT Luxury 10'
XM 2.1 TD 91' mėtosi kažkur...niekam nereikia?


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 27 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 15 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007