Atėjo metas paberti savo XM. Ir visai ne dėl to, jog jau tapo nebevažiuojantis. Šitą žydrąjį pirkau prieš 2.5 metų už metalo kainą kaip donorą, bet pamačius visai neblogą techninę būklę nusprendžiau apsistoti ties juo. Tuomet TA praėjo savo eiga aptvarkius rūdis (pervirinti slenksčiai, užlopytas kiauras stakanas) ir pakeitus vieną salenbloką. Per tuos porą metų pramyniau 37k km be jokių problemų absoliučiai nieko netvarkydamas, tik prieš kelionę į Paryžių pasikeičiau pagrindinio diržo komplektą, tepalų keitimas (tik sintetika) ir per visą tą laiką smulkus važiuoklės remontas. Dabar jau baigėsi TA. Kaip tik pridaviau į metalą du kitus nebevažiuojančius XMus. Raudonasis buvo donoras, o baltas užlinko kitą dieną grįžus iš pirmosios kelionės į Paryžių. Sutrupėjo variklio farkamera, pradegė tarpinė ir apsilydė stūmoklis. Sakyčiau pasisekė grįžti

Nors baltąjį ruošiaus kelionei, bet į variklį nelindau. Nemažai "žaislų" buvau į baltą sukrovęs (nauja vairo kolonėlė, naujas stabdžių kranas, pakeistos abi granatos, dėžės riebokšliai, vairo kryžmė, sankabos komplektas, visi diržai su rolikais ir t.t.), todėl dabar viskas keliaus žydrajam. Plius jau ilgokai stovi užkonservuotas "naujas" variklis su pakeistais žiedais, indėklais, naujos farkameros. Šitą irgi krausiu.

Balto XM variklio sutrupėjusi farkamera

Kas nuo ko prasidėjo


Apsilydęs jau barškantis stūmoklis

Prasidėjo ardymas


Radikas su interkuleriu pavyzdingai sausi ir švarūs

Šalia jau laukia variklis

Išluptas

Dabar jau bus galima ramiai ir patogiai atsisėdus traukti lauk vairo kolonėlę, stabdžių kraną


Diržo komplektą jau buvau pasikeitęs

Nurengtas

Šlapiuoja kuro siurblys ir buvo kiauras alsuoklis

Senoji kolonėlė


Sugebėjau pradurti naujos kolonėlės gumą, teks pasikeist :/