Atėjo metas paberti savo XM. Ir visai ne dėl to, jog jau tapo nebevažiuojantis. Šitą žydrąjį pirkau prieš 2.5 metų už metalo kainą kaip donorą, bet pamačius visai neblogą techninę būklę nusprendžiau apsistoti ties juo. Tuomet TA praėjo savo eiga aptvarkius rūdis (pervirinti slenksčiai, užlopytas kiauras stakanas) ir pakeitus vieną salenbloką. Per tuos porą metų pramyniau 37k km be jokių problemų absoliučiai nieko netvarkydamas, tik prieš kelionę į Paryžių pasikeičiau pagrindinio diržo komplektą, tepalų keitimas (tik sintetika) ir per visą tą laiką smulkus važiuoklės remontas. Dabar jau baigėsi TA. Kaip tik pridaviau į metalą du kitus nebevažiuojančius XMus. Raudonasis buvo donoras, o baltas užlinko kitą dieną grįžus iš pirmosios kelionės į Paryžių. Sutrupėjo variklio farkamera, pradegė tarpinė ir apsilydė stūmoklis. Sakyčiau pasisekė grįžti
Nors baltąjį ruošiaus kelionei, bet į variklį nelindau. Nemažai "žaislų" buvau į baltą sukrovęs (nauja vairo kolonėlė, naujas stabdžių kranas, pakeistos abi granatos, dėžės riebokšliai, vairo kryžmė, sankabos komplektas, visi diržai su rolikais ir t.t.), todėl dabar viskas keliaus žydrajam. Plius jau ilgokai stovi užkonservuotas "naujas" variklis su pakeistais žiedais, indėklais, naujos farkameros. Šitą irgi krausiu.
Balto XM variklio sutrupėjusi farkamera
Kas nuo ko prasidėjo
Apsilydęs jau barškantis stūmoklis
Prasidėjo ardymas
Radikas su interkuleriu pavyzdingai sausi ir švarūs
Šalia jau laukia variklis
Išluptas
Dabar jau bus galima ramiai ir patogiai atsisėdus traukti lauk vairo kolonėlę, stabdžių kraną
Diržo komplektą jau buvau pasikeitęs
Nurengtas
Šlapiuoja kuro siurblys ir buvo kiauras alsuoklis
Senoji kolonėlė
Sugebėjau pradurti naujos kolonėlės gumą, teks pasikeist :/