WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 03:52

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 26 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 27 2015, 10:45 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
1.9TD pompa visiškai suderinama su 1.8TD motoru! Pompų viduriai skiriasi, tačiau tvirtinimas, paėmimas, ašis, žvaigždė sutampa. Galima pakeisti nuėmus tik karterį: nereikia keisti nei žvaigždės ant alkūninio, nei grandinės.

1.8TD pompos krumpliaračių skersmuo 32 mm, 1.9TD pompos skersmuo 37 mm.
Slėgio reguliatorius ir jo spyruoklė identiški. Turėtų būti abiejose pompose 6 bar spyruoklės.

Vėliau įmesiu nuotraukų iš proceso.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 27 2015, 12:21 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Ačiū Saulynui ir Dominykui už geresnę alyvos pompą su visu komplektu. Vasaros pradžioje reikės nulupti karterį ir sukeisti palyginus kuo vis tik jos skiriasi. Kažin nuo kokio būtent motoro ji?

Kitas, ne toks smagus klausimas... Kaip paaiškėjo, per klaidą galvos tarpinę supurškiau ne variniu hermetiku, o vario tepalu. Nuo durnumo nėr vaistų, bet dabar reikia tvarkytis su tuo kas padaryta. Gal kas pakomentuotų ar čia kritinė bėda ir lupti galvą, viską valyti, išmesti tarpinę ir dėti naują tarpinę ar taip palikti? Dėkui.

Nereikia ten išvis jokio tepalo - nusivalai, nusišveiti rūdis ir oksidus, senos tarpinės likučius ir dedi naują tarpinę. Kam tuomet ta tarpinė, jeigu ten dar kažkokių tai hermetikų reiktų tept... Esu ir aš girdėjęs apie tepimus, solidolai, grafitiniai, variniai... Vienos tarpinės instrukcijoj net esu radęs nurodymą griežtai nenaudoti jokių papildomų hermetikų ir tepalų

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 27 2015, 12:54 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Esi visai teisus. Klausimas tik ar bus nuo to blogai.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Bir 28 2015, 15:46 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Patikrinta ir prisukta prie motoro turbina su išmetimo kolektoriumi.
Tikrinimas:
sukasi laisvai, be garsų, į korpusą nesikabina.
Išilginis klibėjimas: 0,07 mm (norma 0,025 - 0,084 mm)
Skersinis klibėjimas: 0,25 mm (norma 0,056 - 0,127 mm). Normos neatitinka, bet pastūmus į šoną nekliūna, todėl bus gerai.
Sparnuotė vizualiai rimtai nepažeista: yra apdaužymų ant priekinės briaunos, bet šiaip kaip ir nieko tragiško.
wastegate juda laisvai, uždėtas nuo kitos turbinos aktuatorius (tas slėgio niurkomas pūsliokas), kurio ašelę pavyko atsukti. 2 mm patrumpinta ašelė siekiant kiek padidinti slėgį. Išmankštintas ir suteptas jos sriegis, kad ateityje eitų pareguliuoti.


Paveikslėlis
Ašinio laisvumo matavimas. Foto matosi kur grįžta ašis ją pastūmus iki galo: 0.07 mm. Skersinis laisvumas matuojamas kišant tarpumatį į tą pačią pusę pastumiant veleną į vieną ir į kitą pusę. Laisvumas yra skirtumas.

Paveikslėlis
Tepalo pompos palyginimui: kairėje - XUD7TE, dešinėje - XUD9TE.
Paveikslėlis
Pompos skiriasi ir išoriškai, tačiau yra visiškai suderinamos. Kairėje - XUD7TE, dešinėje - XUD9TE.
XUD7TE pompa suveržta vienodais trumpais varžtais, o XUD9TE - ir trumpais ir ilgais.
Paveikslėlis
Kairėje - XUD7TE, dešinėje - XUD9TE. Pastarosios kanalas dangtelyje gilus ir siauras, lyginant su XUD7TE pompos, kurios kanalas platus.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lie 20 2015, 20:07 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pakeisti visi PD salnikai: pirminio, pusašių, perjungimo traukės, nuleisti seni tamsiai rudi tepalai. Tepalo būda apie 1 l.

Naujas SKF išminamasis guolis, senas TD diskatorius, senas TD smagratis ir sankabos diskas nuo 4x4 BX'o. Pastarasis VALEO kažkodėl 5 mm mažesnio diametro. Tokio nerandu jokiame <<: paprastesniuose 200 mm, TD ir 16v 215 mm, XM'e 225 mm, o 4x4 buvo 210 mm. Taip padariau, nes jo nuo abiejų TD jau sudėvėti iki apatinės ribos, o šito storis kaip naujo, vaizdelis geras, spyruoklės standžios, šlicai, ką rašo ir katalogai, tokie kaip priklauso. Turėtų važiuoti. Jei jau keisti, tai vis vien reikėtų keisti viską, nes ir smagratis ne naujas, o tai išsiverčia į daug pinigų, jei kokybiškos dalys.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lie 20 2015, 21:24 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Niekas kieto smagračio, jei anas nėra perkaitintas ir sumėtytas, nekeičia. Blogiausiu atveju išpresuojamos diskatoriaus kreipiančiosios ir nuimamos kelios sotkės ar dešimtosios (pagal reikiamą matmenį) nuo tos plokštumos, kur glaudžiamas diskatoriaus rėmas. Bet ten beveik nedyla, lyginant su pačiu disku. Taip pat juk seniau beveik niekad niekas be reikalo diskatoriaus nekeisdavo - būdavo keičiamas dažnai tik diskas.

O kad diskas 210mm, o ne 215mm, tai čia nebūtinai atskira versija, tiesiog kai kurie gamintojai taip daro, pagal savo paskaičiavimus deda šiek tiek mažesnį/didesnį diametrą. 1.7 XUD7 ir 1.8i XU7 turėjo irgi būti vienodos sankabos idealiai, o radau tokį skirtumą, tai surinkau tada beleką iš geriausių komponentų.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Rgs 06 2015, 18:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Išardyti trys kuro siurbliai: gimtasis 1.8TD siurblys, 1.9D siurblys ir 1.9TD siurblys iš Xantia. Gazo traukutė, kur vidury siurblio iš 1.9D, galva su plunžeriu iš 1.9TD, visa kita iš gimtojo 1.8TD. Pastarasis išardytas 95%: nesukau tik žemo slėgio reguliatoriaus, nes ten nėra ko lysti ir neturiu įrankio ir tos didžiulės trikampės galvos ant siurblio priekio dėl tų pačių priežasčių. Dabar jau rankioju atgal, kol kas sustojau ties ribotuvo ašies sukimu, nes veržlė pabėgo iš rankų ir kažkur gerai pasislėpė :)

Pilnam siurblio išardymui teko pasidaryti įrankį 12mm trikampiams varžtams sukioti, nes jų neatsukus pusė siurblio trakto lieka nepajudinta. Jei kam reikės, pasidalinsiu.

Buvo labai smagu lupti nuo Xantia siurblio imobilaizerio šarvus, bet kaip tais pavyko. Kažin kaip atrodo oficiali jo ardymo procedūra...?

Kas žino kaip be išankstinio pasižymėjimo pastatyti tinkamu kampu gazo svirtį ant gazo ašies? Kadangi siurblys - Frankenšteinas, pasižymėjimai prieš ardant neturi jokios prasmės.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Rgs 06 2015, 20:32 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tiek priekinę avarinio STOP svirtelę, tiek gazo svirtelę galima pastatyti pagal pojūtį. Tiesiog sukant tam tikroj vietoj pasijaučia papildomas pasipriešinimas arba kaip tik atsipalaidavimas, ir tuomet reikai svirteles uždėti tam tikroj vietoj. STOP buvau išmokęs uždėti tiksliai tip top, o gazo taip, kad kurtųsi, o paskui per 1-3 permesti. Bet kaip tas daroma - nepasakysiu, savo kurtų teorijų paaiškinimus jau užmiršau, ir reiktų eiti pačiupinėti, kad GALBŪT prisiminčiau :)
Bet kad nepasižymėjai gazo svirtelės, tai blogai, nes ten yra visai nebloga sistema pažymėjimui. Atsukus veržlę ir nuėmus šaibą, kuri kišasi į lizdą viršutinėje svirtelės skardoje, ant apatinės svirtelės skardos yra įražos. Tos įražos labai neblogai atitinka šlicus. Gazo ašelė viršuje turi įpjovą atsuktuvui ar kažkam panašaus įkišti. Tai ties ta įpjova esančią įražą visuomet paryškinu, papildomai įrėždamas su smulkiu atsuktuvėliu, vinimi ar panašiu aštriu daiktu. Tokią ar panašią įražą gali pasidaryti ant abiejų svirtelių, ir jau turi sistemingą žymėjimą, t.y. savitą savo darbo unifikaciją :)

Realiai, pirmąkart dirbant su siurbliais, papuolė, kad pasižymėjau su markeriu ar baltuku/korektorium, ir aišku, bedirbant dyzelis ten viską pakankamai neblogai nuplovė. Tuomet stačiau daugmaž iš akies ir per 2-3 šlicus pramazinau. Tai užsivedė ir laisvos apsukos buvo labai aukštos. Permečiau svirtelę per dantį - dar per aukštos, bet jau pakrito. Ir taip iš 2-3 karto pataikiau :) Jei variklis vesis tik spaudžiant gazo pedalą, vadinas būsi pramazinęs į kitą pusę, negu aš :)

Einu kaip tik mamos Xantijai siurblio lupt, nes jau įsismarkavo iki tiek, kad užvedus bėga vientisa srovele...

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 20:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Pagaliau surinktas iki galo siurblys. Netiko gazo ašelė nuo 1,9D siurblio, todėl pakeičiau tik gazas-dugnas spyruoklę, kuri turėtų maždaug 300 kilstelėti apsukų viršutinę ribą bei padidinti kuro kiekį viršutinėje apsukų dalyje. Netiko, nes trumpesnė, nei 1,8TD siurblio. Kad technikinėje nenusuktų motorui galvos reikės prieš važiuojant pareguliuoti gazo svirtelę, kad užmynus ribotų galimai tiek kuo žemesnėmis apsukomis. Ir apskritai eksploatuojant turėti omenyje, kad motoras gali suktis daugiau, nei jam priklauso.

Siurblys uždėtas ant variklio, uždėtas diržas. Prasukus ne vieną ratą velenėlis, smagratis ir siurblys idealiai stovi savo vietose - visur įsideda ir apie centrą laikosi 8mm varžtai.

Geras dėdė pagamino įrankį pritvirtinti indikatorių prie siurblio priekio kad būtų galima sureguliuoti degimo kampą. Pastačiau pagal Xantia - 0,66mm. Originaliam sriubliui priklauso 0,80mm. Jei kam reikės įrankio, mielai pasidalinsiu. Degimo kampas statytas atjungtus šalto paankstinimo troselį. Jį dar reikės pareguliuoti, kai jau važiuos, jei tik veikia tas antifrizo temperatūra valdomas daiktas.

Galutinis variklio modifikacijų sąrašas:
1. didesnio našumo alyvos pompa nuo 1,9TD. Tiesiogiai keičiama be perdarymų.
2. alyvos temperatūros daviklis karteryje. Įsuktas į jam skirtą vietą aliumininiame karteryje virš išleidimo varžto.
3. velenėlis nuo 1,9D su aukštesniais kumšteliais ir platesniais kampais. Keičiasi be perdarymų.
4. originalus siurblys su 1,9D ribotuvo spyruokle (laisvas/apkrautas 5100/4600 rpm vietoj 4800/4300 rpm) ir 1,9TD 9mm plunžeriu (vetoje originalaus 8mm) bei kas susiję su plunžeriu: galva, spyruoklės, camplate'as. Keičiasi be perdarymų. Kol kas neaišku kaip reikės sureguliuoti kuro kiekį pirmam startui, kad variklis neiššoktų iš po kapoto.
5. alyvos slėgio jutiklis šalia slėgio nebuvimo daviklio. Reikalingas tvirtinimas, kuris dar tik bus daromas.
6. aušinimo skysčio temperatūros daviklis vietoje aukštesnės temperatūros (raudonos lemputės) jungiklio termostato korpuse. Pakeičiamas be perdarymų.
7. empiriškai 3mm patrumpinta turbinos wastegate'o traukė. Dar reikės matuoti kas ten gaunasi ir, greičiausiai, dar reguliuoti.
8. aukštesnio slėgio purkštukai nuo kokio tais Peugeot motoro.

Lyg nieko nepamirštu? Komentarai visad laukiami!

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 14 2015, 20:41 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 05 2012, 14:25
Pranešimai: 3132
Miestas: Kaunas
gal tamsta pastatytumet XUD11ATE tyseliokui siurbelio kampa? kolektoriu galesiu nuimt ;)
kada kursim?

_________________
Renault Laguna IIIFL 2k11 2.0i 16V BOSE


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 15 2015, 08:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8942
Miestas: UKMERGE 867082552
Kokie čia komentarai ,pagarba :labas: už darbą įdėtą ,lauksim testdraivo rezultatų :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 16 2015, 18:17 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Dominykas rašė:
gal tamsta pastatytumet XUD11ATE tyseliokui siurbelio kampa? kolektoriu galesiu nuimt ;)
kada kursim?

Kokia konkrečiai pompa? Atsirink savo motorą ir pompą: http://oto.to/haynes/chapter4B.pdf 1 psl. apačioje sąrašas. Kokie bus purkštukai? 175 bar ar 150 bar ar dar kitokie?

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 18 2015, 16:08 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
assembled rašė:
Pilnam siurblio išardymui teko pasidaryti įrankį 12mm trikampiams varžtams sukioti, nes jų neatsukus pusė siurblio trakto lieka nepajudinta. Jei kam reikės, pasidalinsiu.

Tų įrankių yra pirkti, ir visai nebrangiai. BET, 99proc atvejų siurblys renkamas dėl to, kad bėga, nors sausas dar veiktų puikiai. Tai tokiu atveju, o ir daugeliu kitų atvejų nėra jokio reikalo ten priekin lįsti. Nebent tų demferinių gumelių pakeitimui, kurių man atrodo nekeičia net siurblius renkantys servisai, taip pat kaip nekeičiu ir aš :)
Kokios būklės jas radai? Ar labai baisios ir labai mirusios buvo? :)

Taip pat kaip servisai dažnai nekeičia ir siurblio veleno riebokšlio, nes jis dažnai laikomas gana amžinu. Tačiau jau antrą kartą sutinku, kad renku siurblį jau ne pirmas (t.y. viduje randi jau sudėtą originalų siurblio rem.komplektą (atpažinti paprasta, nes dabar BOSCH gamina remontinius komplektus, kuriuose gumelės yra kiek kitokios, negu buvo dedamos į pačius siurblius), o riebokšlis vis dar originalus, ir jau rasojantis, drėgnas. Taip pat dažnai nekeičiama ir gazo svirtelės įvorė, nors ji nėra brangi ir labai lengvai keičiasi, o jai esu pasidaręs itin paprastą įrankiuką iš varžto, kelių galvučių, veržlių, poveržlių ir senos įvorės, supresavo jau daug įvorių ir presuoja toliau. Taip pat smagioji galvutė, vidinis šešiakampis 4.5mm. Gal tokių ir yra kur pirkti, bet paprastai ir neįmantriai paieškojęs neradau, tai nupirkau ir pasidariau iš 5mm galvutės. Bet aišku prie to varžtelio prieiti pradžioj dar reikalinga išsikalti turbo svirtelės šaratukus. Su ta vieta problemų neturėjai?

Praeito trečiadienio vakarą pabaigiau rinkti jau gal kokį 10tą siurblį ir dabar jau netgi truputį pramokau juos reguliuoti. Laisvi sūkiai, gazo svirtelės laisva eiga (šitas nors daugumai ir nesvarbus, bet iš tikrųjų labai svarbus, nes būna pradeda gerokai skirtis laisvos eigos sūkiai, esant šiltam ir šaltam varikliui), šilto/šalto variklio laisva eiga (reguliuojama termostato arba vakuuminės pūslės, pas ką ji dar veikia).

Beje, būtent dėl tų demferinių gumelių ir taip pat ir metalinių siurblio dalių išdilimų per pastaruosius kokius 26erius metus, siurblio statymas pagal indikatorių nebūtinai bus geriausiai veikiantis variantas :) Nebent indikatorius veikia būtent mechaniškai stebint plunžerio pasukimo kampą?

Taip pat, kadangi dėjai kitą, didesnę plunžerinę grupę, smarkiai įtariu, kad gali tekti reguliuotis bendrą kuro kiekį virš jos esančiu varžteliu. Šiaip jau tai laukiam kvietimo, kai bus kuriamas motoras. Bus įdomu tikrai, nes judinai beveik viską, ką įmanoma pajudinti, o mano darbo principas daug kuriose vietose galioja pagal principą "nejudink ten, kur nebūtina".
Su bendro kuro kiekio tiksliu pastatymu gal labai ir nepadėsiu, nes toje vietoje dar nesu stiprus, ir viskas būtų daroma realiai bandymo, kaip važiuoja, metodu, bet kitka tai jau pasidarė paprasta :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Spa 18 2015, 18:43 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Gumelės kaip gumelės :) Medinės, bet dar būtų važiavę ir su tokiomis, manau. Tiesiog iki pilnos laimės reikėjo man tą vietą atidaryti ir pakeisti ką turiu. Juolab tuo pačiu apžiūrėta ir žemo slėgio pompa pačiame siurblio priekyje.

Kuro kiekį reikės reguliuoti garantuotai, nes viduje viskas keitėsi kas tik gali kaip nors daryti tam įtakos. Dabar svarbu tą varžtą pasistatyti taip, kad nebūtų laisvos apsukos keturių nulių zonoje. Kaip ir laisvas apsukas bei galimai degimo kampą, kai jau suksis motoras.

Su lindimu visur tai čia jau taip išėjo. Ten, kur lindimas neracionaliai sudėtingas, nelindau iš aš, t.y. nieko nedariau su žiedais, tik išvaliau iš stūmoklių griovelių degėsius, nes dar telpa į normas taip ant ribos.

Turėsiu norą sudalyvauti kurtuvėse ir duosiu žinoti, kai tai jau bus ;)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Įsigijau BX
StandartinėParašytas: Lap 22 2015, 19:06 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 860
Miestas: Norvegija
Variklis ką tik pateko po kapotu 8)

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 382 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 15 16 17 18 19 ELLIPSIS 26 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007