assembled rašė:
Pilnam siurblio išardymui teko pasidaryti įrankį 12mm trikampiams varžtams sukioti, nes jų neatsukus pusė siurblio trakto lieka nepajudinta. Jei kam reikės, pasidalinsiu.
Tų įrankių yra pirkti, ir visai nebrangiai. BET, 99proc atvejų siurblys renkamas dėl to, kad bėga, nors sausas dar veiktų puikiai. Tai tokiu atveju, o ir daugeliu kitų atvejų nėra jokio reikalo ten priekin lįsti. Nebent tų demferinių gumelių pakeitimui, kurių man atrodo nekeičia net siurblius renkantys servisai, taip pat kaip nekeičiu ir aš
Kokios būklės jas radai? Ar labai baisios ir labai mirusios buvo?

Taip pat kaip servisai dažnai nekeičia ir siurblio veleno riebokšlio, nes jis dažnai laikomas gana amžinu. Tačiau jau antrą kartą sutinku, kad renku siurblį jau ne pirmas (t.y. viduje randi jau sudėtą originalų siurblio rem.komplektą (atpažinti paprasta, nes dabar BOSCH gamina remontinius komplektus, kuriuose gumelės yra kiek kitokios, negu buvo dedamos į pačius siurblius), o riebokšlis vis dar originalus, ir jau rasojantis, drėgnas. Taip pat dažnai nekeičiama ir gazo svirtelės įvorė, nors ji nėra brangi ir labai lengvai keičiasi, o jai esu pasidaręs itin paprastą įrankiuką iš varžto, kelių galvučių, veržlių, poveržlių ir senos įvorės, supresavo jau daug įvorių ir presuoja toliau. Taip pat smagioji galvutė, vidinis šešiakampis 4.5mm. Gal tokių ir yra kur pirkti, bet paprastai ir neįmantriai paieškojęs neradau, tai nupirkau ir pasidariau iš 5mm galvutės. Bet aišku prie to varžtelio prieiti pradžioj dar reikalinga išsikalti turbo svirtelės šaratukus. Su ta vieta problemų neturėjai?
Praeito trečiadienio vakarą pabaigiau rinkti jau gal kokį 10tą siurblį ir dabar jau netgi truputį pramokau juos reguliuoti. Laisvi sūkiai, gazo svirtelės laisva eiga (šitas nors daugumai ir nesvarbus, bet iš tikrųjų labai svarbus, nes būna pradeda gerokai skirtis laisvos eigos sūkiai, esant šiltam ir šaltam varikliui), šilto/šalto variklio laisva eiga (reguliuojama termostato arba vakuuminės pūslės, pas ką ji dar veikia).
Beje, būtent dėl tų demferinių gumelių ir taip pat ir metalinių siurblio dalių išdilimų per pastaruosius kokius 26erius metus, siurblio statymas pagal indikatorių nebūtinai bus geriausiai veikiantis variantas

Nebent indikatorius veikia būtent mechaniškai stebint plunžerio pasukimo kampą?
Taip pat, kadangi dėjai kitą, didesnę plunžerinę grupę, smarkiai įtariu, kad gali tekti reguliuotis bendrą kuro kiekį virš jos esančiu varžteliu. Šiaip jau tai laukiam kvietimo, kai bus kuriamas motoras. Bus įdomu tikrai, nes judinai beveik viską, ką įmanoma pajudinti, o mano darbo principas daug kuriose vietose galioja pagal principą "nejudink ten, kur nebūtina".
Su bendro kuro kiekio tiksliu pastatymu gal labai ir nepadėsiu, nes toje vietoje dar nesu stiprus, ir viskas būtų daroma realiai bandymo, kaip važiuoja, metodu, bet kitka tai jau pasidarė paprasta
