WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 03:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 21 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 20:03 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 10 2006, 16:01
Pranešimai: 1244
Miestas: Kaunas
O kam kazka burti? Ne kosmosa gi ir nauji tinkantys BX priekiniai kainuoja, turbut ~50Lt parduotuvej.

_________________
Peugeot 206 SW '04 2.0 HDI Quicksilver
<< Xantia '94 2.0i VSX - buvo...


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 08 2010, 20:22 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
As tai viska ,ka gaunu firminiu BX , perku ir dedu i kruva, nes bus kaip 2 CV, nebera originaliu detaliu,o tos, kitos,-vienkartines.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 11:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Gerasdviratis rašė:
As tai viska ,ka gaunu firminiu BX , perku ir dedu i kruva, nes bus kaip 2 CV, nebera originaliu detaliu,o tos, kitos,-vienkartines.

Visko absoliuciai firminio pirkt neverta, susidevi - keiti, bet rimtesnius mazgus (suportai, peciukas, radiatorius koks ir pan.) gal ir reikia.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Lie 09 2010, 16:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Evil rašė:
O kam kazka burti? Ne kosmosa gi ir nauji tinkantys BX priekiniai kainuoja, turbut ~50Lt parduotuvej.

BX priekiniai diskai 50-55lt. Žmogus siūlo po 35lt. 30-40lt skirtumas mano kiaurai kišenei labai didelis. Ypač, kai susideda daug išlaidų :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 07 2010, 17:47 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Su 75w80 radimu sunkoka. Internete rodo, nueini - nebūtinai yra arba didelė kaina. 75w90 pilna. Dabar maximoj akcija ir gaunas gana neblogas variantas pasikeisti dėžės tepalus sintetiniais už 40lt. Tuo atveju, pigiausiais 75w80 variantas - 70lt.
Ar tiks sintetiniai 75w90 tepalai vietoj gamintojo deklaruojamų 75w80?
Reiktų skubiai, kol neišgrobstyta :)
Ačiū

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 08 2010, 21:22 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Su 75w80 radimu sunkoka. Internete rodo, nueini - nebūtinai yra arba didelė kaina. 75w90 pilna. Dabar maximoj akcija ir gaunas gana neblogas variantas pasikeisti dėžės tepalus sintetiniais už 40lt. Tuo atveju, pigiausiais 75w80 variantas - 70lt.
Ar tiks sintetiniai 75w90 tepalai vietoj gamintojo deklaruojamų 75w80?
Reiktų skubiai, kol neišgrobstyta :)
Ačiū

O ka rekomendacijos dar rodo, tik viena 75W80?

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 08 2010, 22:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Tik 75w80 visur rodo, tą patį ir Deimantukas rekomendavo. Nesvarbu, na pasiėmiau tokio. Sintetika už pusiau s. kainą gaunas. Netiks - keisim atgal.

Pasiėmiau iš Mehario vairo vožtuvo remkomplektuką. Tų kepurėlių krūva prikrauta. Atsimenu, kažkada vyko diskusija, kam jų ten tiek. Suradau, kad pagal spalvą kažkaip modeliui būna. Vienos - BX, XM kažkokių metų, kitos - Xantiom kitų metų, kitos -X2 ir t.t.

Pradėtos tvarkyti galinės šakės, skambinaus pas Alvydą, kad kurią dieną nuvežus sureguliuotų guolius, paburbėjo, kad nusipirkau ne originalius komplektus, o "kažkokius už 70lt", kurių neįmanoma sureguliuot ir tenka išmest. Sakė buvo jau ne vienas veikėjas su savo komplektais. Na, tai aišku labai paguodžia :D Na maniškiai po 100+ be nuolaidų, tai šitie gal reguliuosis, liepė atvežt parodyt :D

Žodžiu artėja sesija, o po jos atostogėlių biškį gausim, tai laukia daug darbų, jei finansai leis.
Diržiuko komplektas, karterio valymas ir nauja tarpinė, visi tepalai, kėbulo aplopymas (žiemą nevažinėsiu). Iki pavasario turiu pajudėt, o iki vasaros jau pilnu pajėgumu kelionei kokiem 5kkm.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 25 2010, 20:12 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
Itariu bresta BX mytas kitos vasaros pabaigoj,

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 27 2010, 02:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
iki to laiko jau tikrai būsiu išvažiavęs, tai turėčiau sudalyvaut :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 29 2010, 02:48 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Susitvarkiau galutinai galinius suportus, nusiėmiau ir išsiploviau galinį korektorių, beliko surinkt teisingai. Nusiėmiau stabilizatorių ir aukščio gale reguliavimo sistemėlę, irgi reikės išvalyt ir sutept. Atostogos, darbai juda.

Tik strigau ties kairės pusės šake.
Vienintelė problema, neduodanti ramybės, liko. Kaip iškrapštyt tą amortiko plonojo štoko fiksavimo špilką? Įstrigo mirtinai ir nulūžo. Bandžiau iškalt, pajudėjo, bet po kelių mm užstrigo. Dabar nei į priekį nei atgal. Kogero bekalant užsiplakė ir išsiplėtė galai, tai dar smagiau taip krapštyt. Bandžiau gręžt, bet irgi nelabai nori gręžtis, gražtas 3,3mm ir grait atšimpa. Gal yra būdas nuimti šakę, neištraukiant tos špilkos? Žiūrėjau lyg ir išėmus amortiką gautųsi, bet dabar nėra kaip sukelt slėgio, kad nusukt sferą, viskas gale nuardyta.
Blogiausiu atveju, pjaut nafik tą štoką ir nusiėmus šakę bandyt iškrapštyt tą galvutę, kas ant stalo pasidėjus žymiai lengviau? Ar tą štoką galima gaut atskirai, ar visi parduos tik su pačiu amortiku?
Kalba eina apie štoką su obuoliu, kuris lyg ir tarpinė tarp šakės ir pačio amortiko pagr štoko.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Gru 29 2010, 09:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
tadas1991 rašė:
Susitvarkiau galutinai galinius suportus, nusiėmiau ir išsiploviau galinį korektorių, beliko surinkt teisingai. Nusiėmiau stabilizatorių ir aukščio gale reguliavimo sistemėlę, irgi reikės išvalyt ir sutept. Atostogos, darbai juda.

Tik strigau ties kairės pusės šake.
Vienintelė problema, neduodanti ramybės, liko. Kaip iškrapštyt tą amortiko plonojo štoko fiksavimo špilką? Įstrigo mirtinai ir nulūžo. Bandžiau iškalt, pajudėjo, bet po kelių mm užstrigo. Dabar nei į priekį nei atgal. Kogero bekalant užsiplakė ir išsiplėtė galai, tai dar smagiau taip krapštyt. Bandžiau gręžt, bet irgi nelabai nori gręžtis, gražtas 3,3mm ir grait atšimpa. Gal yra būdas nuimti šakę, neištraukiant tos špilkos? Žiūrėjau lyg ir išėmus amortiką gautųsi, bet dabar nėra kaip sukelt slėgio, kad nusukt sferą, viskas gale nuardyta.
Blogiausiu atveju, pjaut nafik tą štoką ir nusiėmus šakę bandyt iškrapštyt tą galvutę, kas ant stalo pasidėjus žymiai lengviau? Ar tą štoką galima gaut atskirai, ar visi parduos tik su pačiu amortiku?
Kalba eina apie štoką su obuoliu, kuris lyg ir tarpinė tarp šakės ir pačio amortiko pagr štoko.

Man teko ne kartą gręžt tą kaištį ir kalt, kalt, kalt. Kažkaip vieną kartą teko išiminėti šakę išverčiant amortiko žarnas. Jei ką- turiu tą strypą su "obuoliuku".

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Sau 19 2011, 01:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nusiėmiau papildomą bakelį su garlavina, valysiu ir šveisiu. Juosta pritvirtintas prie sparno laikiklio, kuris beveik popieriaus būklės. Keista, kad nenukrito. Juosta jau nudažyta ir pakeista jos guma. Planavau nusiimt ir didįjį išvalymui, bet pasirodė, kad to be tilto nuėmimo ar bent mašinos sukėlimo iki labai aukštai nepavyks padaryti, tai kolkas ne. Gal imsiu ir tiltą, reikia vienoj vietoj sutvarkyt lūžimą ir apramint koroziją. Galinės pagalvės atrodo gerai, reikia žiūrėt priekinius sailenblokus.
Nelabai supratau, kaip juos išimt. Atsukus varžtą jo neištrauksi, nepakankamai vietos. Turbūt reikia pirma atsukti iš viršaus ir tada, nusileidus visą tiltą ar bent jo priekį, išsitrauks? Ir tada keičiama tik įvorė? Bus turbūt šitokia? http://manodalys.lt/product.php?id_product=1120560022

Dėl šakės. Nupjoviau tą štoką. Išlupau šplintuką tik įpjovęs pačią šakę iki jo ir stipriai kaldamas. Ir net ir įpjovus vistiek išsitraukė tik vargais negalais. Ir tik išlupęs šplintą, kaip visada, ne laiku, supratau, kad reikėjo pjauti ne iš šono, o iš viršaus, stačiai į tą pajungimo skylę. Taip būčiau nepraradęs tvirtumo, o tik tektų šplinto tvirtinimą pergalvot. O dabar teks truputį užvirinti, bet nieko tokio. Štoko galvutę iškrapščiau rūdžių gabalų pavidale, įtariu dėdamas viską gausiai tepsiu grafitiniu

Šakes nušveičiau, prikroviau tepalo į ratų guolius, po virinimo jas uždažysiu. Dėl guolių skambinau Alvydui ir pasakė, kad vien už guolių sudėjimą ir reguliavimą po 30lt.
Na nebūčiau aš durnas, tai kolkas pagailo, taigi nusprendžiau pabandyti pirma pats. Kreipsiuos jei nepavyks.
Iš kolegos gausiu arba, jei neras, pigiai pirksiu ilgą slankmatį 0,02 tikslumo (tiek turėtų pakakti) ir susireguliuosiu pats. Dėl reguliavimo šaibų irgi turiu mintelę.
Principą lyg ir išsiaiškinau, žiūrėdamas XMo manualą, kaip ir kas matuojama. Beliko du klausimai:
1.Tas tarpelio atstumas, tai yra skirtumas, kuriuo galutiniam variante turi būti ilgesnė ta vamzdinė ašis už jau sureguliuotus su šaiba guolius šakėje, pastatytoje į tiltą? Kitaip, sakant, tos milimetro dalys reiškia šakės pilną išilginį laisvumą?
2. Koks visgi yra tas tarpelis BX hečui? Šitą gal ir pačiam pavyks išsiaiškinti po kelių skambučių.

Ir sekantis etapas bus surudijusių galo vamzdelių tvarkymas ir/arba keitimas. Nors kolegos keliautojai su aliejiniu XMu, kaip supratau, pravažiavo pusę Europos, aš taip nerizikuosiu.

Ačiū už dėmesį ir pagalbą, kas aš be jūsų, ir kas mano BXas :sfera:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 03 2011, 22:54 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Lie 31 2009, 21:53
Pranešimai: 34
Miestas: Kaunas
tadas1991 rašė:
Tik 75w80 visur rodo, tą patį ir Deimantukas rekomendavo. Nesvarbu, na pasiėmiau tokio. Sintetika už pusiau s. kainą gaunas. Netiks - keisim atgal.

Pasiėmiau iš Mehario vairo vožtuvo remkomplektuką. Tų kepurėlių krūva prikrauta. Atsimenu, kažkada vyko diskusija, kam jų ten tiek. Suradau, kad pagal spalvą kažkaip modeliui būna. Vienos - BX, XM kažkokių metų, kitos - Xantiom kitų metų, kitos -X2 ir t.t.

Pradėtos tvarkyti galinės šakės, skambinaus pas Alvydą, kad kurią dieną nuvežus sureguliuotų guolius, paburbėjo, kad nusipirkau ne originalius komplektus, o "kažkokius už 70lt", kurių neįmanoma sureguliuot ir tenka išmest. Sakė buvo jau ne vienas veikėjas su savo komplektais. Na, tai aišku labai paguodžia :D Na maniškiai po 100+ be nuolaidų, tai šitie gal reguliuosis, liepė atvežt parodyt :D

Žodžiu artėja sesija, o po jos atostogėlių biškį gausim, tai laukia daug darbų, jei finansai leis.
Diržiuko komplektas, karterio valymas ir nauja tarpinė, visi tepalai, kėbulo aplopymas (žiemą nevažinėsiu). Iki pavasario turiu pajudėt, o iki vasaros jau pilnu pajėgumu kelionei kokiem 5kkm.

Tokiais atstumais vazinejant masina turetu but super paruosta. Net manajam, kaip maniau, super paruostajam sciroccui, kuriame nera kam gesti, vaziuojant is amsterdamo i kauna lenkijoje sugebejo per prakrorijima leisti galva. Po jos remonto kelionej lietuva - latvija - estija - suomija, sugebejo nueiti mechanine kuro pompele, kuri buvo nauja (bet pigi 35lt) pirkta pries pusmeti, tik truputi ant sauso padirbus, o originali 4 metus ant sauso dirbusi veikia, bet jos su savim neturejau tai teko laplandijoj susirast daliu parduotuve ir isigyt tik jau ne lietuviska kaina uz 30eur, dar tokia sustra ardoma dave :) Del tos pompos ir variklis uzsideges buvo, su benzinu ne juokai kaip zinia, gerai kad sniego daugiau nei reikia buvo :lol: Po tokios serijos gedimu masina geriau nei save pazystu. Patarciau irgi pasitikrint ar antifrizas nedingineja. Nes praputus galavai aaaj kaip nelinksma buna, mum dar pasiseke kad bent ant 50km/ riedet galejom bet ir tai nuo tos varsuvos 10h vaziavom :mrgreen:


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 04 2011, 11:31 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 01 2006, 13:09
Pranešimai: 2358
Miestas: Vilnius
Cia, tokiose kelionese suveikia idiotiskas desnis - genda ten, kur maziausiai tikiesi ir kas rimciausiai atrodo :wink: O apsidrausti nuo visko neimanoma.

_________________
`89 exBX 14RE,1.9RD,`02 exMazda Demio
`99 exXsara
'06 C5 Kombi HDi 135
'07 Peugot 307 SW HDi 135
AM/FM Canva 278 ASQ Farun JBA 230 - 66


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Gaivinam BX 17 tzd 90m
StandartinėParašytas: Vas 04 2011, 13:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2229
Miestas: Vilnius
As su tokio senumo-nevaziuociau toli. Neimanoma visko pakeisti. Yra plastikines,gumines dalys. Jei uz varikli ar ka kita gali garantuot, tai uz jas-ne. Mano BX kaip ir neblogas,bet nuo stovejimo pradejo leist pusasio tarpine. tai gerai,kad dar ju originaliu yra, o jei kur negautum. Kelyje pats nepasikeistum. tektu arba su tepalo backa vaziuot arba uz remonta moket.
Ypac jei yra neoriginaliu daliu prideta,o nekuriu originaliu ir nebegausi gal. i 2CV buvo ideta nauja rele, ten elektronikos daug :mrgreen: Po kiek laiko sudege, paskui ideta kita, daug pigesne. Veikia ir dabar. Neolriginalios detales neprognozuojamos.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 309 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 ELLIPSIS 21 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007