Nusiėmiau papildomą bakelį su garlavina, valysiu ir šveisiu. Juosta pritvirtintas prie sparno laikiklio, kuris beveik popieriaus būklės. Keista, kad nenukrito. Juosta jau nudažyta ir pakeista jos guma. Planavau nusiimt ir didįjį išvalymui, bet pasirodė, kad to be tilto nuėmimo ar bent mašinos sukėlimo iki labai aukštai nepavyks padaryti, tai kolkas ne. Gal imsiu ir tiltą, reikia vienoj vietoj sutvarkyt lūžimą ir apramint koroziją. Galinės pagalvės atrodo gerai, reikia žiūrėt priekinius sailenblokus.
Nelabai supratau, kaip juos išimt. Atsukus varžtą jo neištrauksi, nepakankamai vietos. Turbūt reikia pirma atsukti iš viršaus ir tada, nusileidus visą tiltą ar bent jo priekį, išsitrauks? Ir tada keičiama tik įvorė? Bus turbūt šitokia?
http://manodalys.lt/product.php?id_product=1120560022Dėl šakės. Nupjoviau tą štoką. Išlupau šplintuką tik įpjovęs pačią šakę iki jo ir stipriai kaldamas. Ir net ir įpjovus vistiek išsitraukė tik vargais negalais. Ir tik išlupęs šplintą, kaip visada, ne laiku, supratau, kad reikėjo pjauti ne iš šono, o iš viršaus, stačiai į tą pajungimo skylę. Taip būčiau nepraradęs tvirtumo, o tik tektų šplinto tvirtinimą pergalvot. O dabar teks truputį užvirinti, bet nieko tokio. Štoko galvutę iškrapščiau rūdžių gabalų pavidale, įtariu dėdamas viską gausiai tepsiu grafitiniu
Šakes nušveičiau, prikroviau tepalo į ratų guolius, po virinimo jas uždažysiu. Dėl guolių skambinau Alvydui ir pasakė, kad vien už guolių sudėjimą ir reguliavimą po 30lt.
Na nebūčiau aš durnas, tai kolkas pagailo, taigi nusprendžiau pabandyti pirma pats. Kreipsiuos jei nepavyks.
Iš kolegos gausiu arba, jei neras, pigiai pirksiu ilgą slankmatį 0,02 tikslumo (tiek turėtų pakakti) ir susireguliuosiu pats. Dėl reguliavimo šaibų irgi turiu mintelę.
Principą lyg ir išsiaiškinau, žiūrėdamas XMo manualą, kaip ir kas matuojama. Beliko du klausimai:
1.Tas tarpelio atstumas, tai yra skirtumas, kuriuo galutiniam variante turi būti ilgesnė ta vamzdinė ašis už jau sureguliuotus su šaiba guolius šakėje, pastatytoje į tiltą? Kitaip, sakant, tos milimetro dalys reiškia šakės pilną išilginį laisvumą?
2. Koks visgi yra tas tarpelis BX hečui? Šitą gal ir pačiam pavyks išsiaiškinti po kelių skambučių.
Ir sekantis etapas bus surudijusių galo vamzdelių tvarkymas ir/arba keitimas. Nors kolegos keliautojai su aliejiniu XMu, kaip supratau, pravažiavo pusę Europos, aš taip nerizikuosiu.
Ačiū už dėmesį ir pagalbą, kas aš be jūsų, ir kas mano BXas
