lt079if rašė:
specializuota funkcija, kada stojant prie šviesoforo variklis yra automatiškai užgesinamas, ten nėra numatyta...
Fignia tėra toji "specializuota funkcija"... Tai daugiau marketingas (kai sumoki dar ir už "specializuotą funkciją"), nei reali nauda.
Jei mieste, ypač žiemą, važinėjama trumpais atstumais, akumuliatorius ir taip nespėja pasikrauti, o kai jis priverčiamas dar ir kiekvienoje sankryžoje kurti variklį- jam išvis ragai. Tai bandyta spręsti statant galingesnius generatorius (kurie atima variklio galią, t.y. naudoja daugiau kuro) ir dar kitais metodais, bet galutinė diagnozė- jei važinėjama vien trumpais atstumais ir straksint mieste tarp šviesoforų, t.y. ištisai start-stop ciklu, šioji sistema yra blogis. O ilgesnėje, užmiesčio distancijoje, ji neturi jokios reikšmės. Na, išskyrus perkant mašiną už ją tuščiai paklotų pinigėlių.
Ir reiktų nepamiršti, jog kuriant net ir tvarkingą mašiną per sekundę išdeginama keliskart daugiau degalų, nei jai dirbant "ant laisvų". Todėl bendra (ne vien absoliučių sąnaudų) nauda, jei netgi ji ir yra, nuo "start-stop" didžiai abejotina. Akumai ir generai irgi nemažai kaštuoja.
Kaip tos sistemos elgsis po penketo-septyneto metelių, kai pavargs ir generai, ir starteriai, ir pravodkė- atskira daina nusimato
