WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 31 2020, 22:31

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Lap 14 2019, 19:35 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Šį kartą apie drebėjimus iš pakabos. Net ir seni vilkai pasimauna. taigi:
1. dreba stabdant.
Kalti tik stabdžiu diskai. Negali būti kaltos variklio pagalvės, kaladėlės, pakaba, kreivas kėbulas, kreivi ratlankiai ir t.t. Kalti stabdžių diskai, net jei juos ir keitė prieš mėnesį.
2. Dreba greitėjant.
Daugumoje atvejų kaltos vidinės granatos. Gali būti kaltos variklio pavarų dėžės pagalvės, bet čia jau labiau išimtis. Jei kaltos pagalves , tai gesinant/užvedant variklį variklis turi stipriai vartytis. Vidinės granatos netraška, neišduoda jokių požymių. jei granatos nusiima nuo pusašių, galima sukeist to pačio automobilio vidines granatas vietomis. t.y. kairę dėti ant dešinės dešinę ant kairės. padeda 100 proc. Jei tenka pirkti dėvėtą vidinę grnatą, nesunku ją patikrinti rankomis. tiesiog sukame vieną galą į save, kitą galą nuo savęs ir granatą (pusašį) sustumiam -ištraukiam, sustumiam - ištraukiam. Pusašis turi judėti tolygiai, be jokių striginėjimų.
3. Dreba įvairiai:
tai stabdant, tai greitėjant, tai sukant į vieną pusę, tai sukant į kitą pusę, tai vienu greičiu , tai kitu. Kaltos susiguzavę padangos (turbūt gali būti kalti ir kreivi ratlankiai). Galima paziųrėti pakėlus automobilį ant domkrato, pakeliam, užvedam, Įjungiam pavarą ir vizualiai žiūrim yra guzų ar ne.
4. Dreba tam tikru greičiu. Turbut nereikia niekam aiškinti, bet..... ratų balansavimas. Plika akim nepamatysi, reikia tiesiog perbalansuoti ratus.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2019, 19:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
Šis postas atsirado todėl, kad servise mane įtikinėjo, jog stabdant dreba ,dėl variklio pagalvių. Kas yra visiška nesąmonė. buvo trūkę stabdžių diskai.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2019, 20:04 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8892
Miestas: UKMERGE 867082552
Navanas rašė:
Šis postas atsirado todėl, kad servise mane įtikinėjo, jog stabdant dreba ,dėl variklio pagalvių. Kas yra visiška nesąmonė. buvo trūkę stabdžių diskai.

Kuriam čia dalbajobai dirba?

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2019, 23:35 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10583
Miestas: Kaunas
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 14 2019, 23:48 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
navanas. viskas tuo pasakyta. praeinam toliau

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2019, 08:11 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Fulmun :)

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2019, 09:53 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 27 2014, 16:33
Pranešimai: 329
Miestas: Ukmergė
tadas1991 rašė:
Man dreba tik stabdant. Kertam, kad pakeitus klibancius sarnyrus, t.y. idejus naujas sakes (P206 atskirai nesikeicia) nustos drebeti?

Kertam drąsiai.

_________________
Navanas, Ukmergė, C5 (x7)


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 15 2019, 13:37 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Jei vibruoja stabdant, dar gali būti paprastas, bet dažniausiai pražiūrėtas defektas- išsidėvėję suporto kreipiančiosios.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 17 2019, 10:10 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8892
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Jei vibruoja stabdant, dar gali būti paprastas, bet dažniausiai pražiūrėtas defektas- išsidėvėję suporto kreipiančiosios.

Tikėtina, bet šiaip greičiau užpus nei išsidėvės

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Lap 30 2019, 23:16 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2201
Miestas: Vilnius
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 01 2019, 20:48 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Xsaros galiniai Bosch atlaikė 4 metus. Nes tiesiog supuvo. Ir tai yra kasdien važiuojanti mašina. Dabar paėmiau ir nupirkau ADBaltic ženklu pažymėtus lenkiškus pigius.

Pas kolegą susisuko ATE diskai, gal po 2metų naudojimo. Tai va ir klausimas, iš ko gaminami ir tie papuikinti firminiai....

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2019, 15:05 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2019, 19:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8892
Miestas: UKMERGE 867082552
valdas 76 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

:good: tamsta visiškai teisus ,boschą nupirko kitaicai ,tai dabar pagrindinio diržo komplekte guoliukai ARG :wink: :(

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 02 2019, 22:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
pirkau ATE raizytus ir ledas, laiko daug metu ir tkm. manau sekmes ir informacijos reikalas. detaliu klastojimas ir permarkiravimas yra didele problema ne tik autodalyse. bet sprendimo nezinau, nebent patirtis, kuri labai greitai gali reikalauti update'o

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Gru 03 2019, 00:43 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10583
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
valdas 76 rašė:
Gerasdviratis rašė:
Dazniausiai dreba stabdant nes musu sudsevisai deda tokius diskus,kur alaus butelys brangiau kainuoja, Po keliu stabdymu jie jau kreivi. kai ieskojau Xsarai disku tai apejau visa miesteli, kaina buvo tokia,kad klausi cia uz vieno rato, atsako ne uz 4.
dar viena beda, ta diska reikia tiesiai uzdet, ko padaryt irgi nesugeba. Man kaladeles pakeite Dagryje, nesidomejau. Pravaziavau 5000 kazkaip keistai stabdo.Tai sako,kad pas tave jos nudile, tai koki slamsta uzdejo? Variau nuo kalno apie 170 , kazkoks lopas pasimaise, teko stabdyt ant slydimo ribos, sudege. Ziurekit kokias dalis perkat.

Fignia čia, pirkau C5 priekinius diskus Brembo , tai spėkit iš trijų kartų, ar nemuša...Ir nepasakyčiau, kad lakstau po pusantro šimto. Tvarkingai važinėju. Visi dabar kepa praktiškai vienodą šlamštą, tik brendinis šlamštas kainuoja brangiau, vat ir viskas.

:good: tamsta visiškai teisus ,boschą nupirko kitaicai ,tai dabar pagrindinio diržo komplekte guoliukai ARG :wink: :(

Čia kur nupirko starterių ir generatorių grupę 2018tais metais? Ar dabar jau viską nupirko? Kad pastaruoju metu daug kur kainos Bosch pakrito, tai tiesa, bet ne visur, pakrito ir kokybė, bet irgi ne visur. Dažniausiai ką pastebim, kad krenta kokybė ne tų komponentų, kurių kokybė labiausiai jaudintų gamintoją. Elementariai, pvz Citroen C5 II naujausias automobilis buvo pagamintas 2007tais metais, t.y. prieš dvyliką metų. Jis jau pakankamai senas, kad neapsimokėtų laikyti didelės gamybos linijos kažkur vietoje, tarkime Vokietijoje ar Prancūzijoje. Tada atsiranda Made in China, Tunisia, Israel, Romania, Bulgaria, Malaysia, Korea, Brasil, Argentina, Russia, Poland, Bosnia and Herzegovina ir t.t. Kas nebūtinai reikštų, kad tai yra blogai, bet kai prieš tai būni laikęs anksčiau tuo pačiu kodu dalį, kuri buvo Made in France, matosi skirtumas akivaizdžiai. Aš manau, kad tada į France gamyklas atkeliauja linijos naujiems automobiliams ir jų komponentams, o senos linijos iškeliauja pas kitą pasaulį, kur kepa antrinei rinkai. Arba, jei brangu pervežti, tai netgi ne iškeliauja, o perduodama technologija, ir jie patys sukuria kažkokį panašų daiktą. Daug Bosch filtrų pradėjo prieš maždaug pusmetį atrodyti kitaip, negu atrodydavo prieš tai. Bet pvz tepalo filtras, kuris einamas kaip kasetė beveik visiems PSA dyzeliams ir kai kuriems benzinams nuo kokių 2004tų metų, išliko nepakitęs, nes Made in Germany. O Made in Germany dėl to, kad jis turbūt dar naudojamas naujuose automobiliuose. Tik ilgainiui jų jau mažės, nes naujasis 2,0HDi 133kw vėl turi metalinį tepalo filtrą. Beje, kurio kodas nesiskiria nuo seno HDI, t.y. 66/80kw filtro kodo, vadinasi ir jo kokybė kurį laiką dar tikrai neprastės :)

O Navanui dar neturiu nei gerų, nei blogų žinių. Nes šakės dar nepakeistos. Keisiu kartu su važiuoklės remontu prieš TA, kartu su padangomis į žiemines.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į 1 2 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007