WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bal 28 2024, 00:03

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 31 2007, 20:46 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Glaz nie almaz,viskas matosi,gali sukti kiek nori.Gali net spidometra isimti.Tu nori pasakyt,kad ir suportai buna nauji ideti ir diskai nauji ideti,specialiai padangos originalios padylusios surastos,dureliu vyriai nauji sudeti ir t.t.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 01 2007, 02:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
Musiske Xsara HDI irgi buvo pirta naujutele, per 5 metus 100kkm prasukom po kaimus ir t.t.
pakeistos stabdziu kalades ir priekinio rato guolis. Galinio tilto guolius keisim po 20kkm Tfu Tfu Tfu, vaziuoji ir dainuoji ;)

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2008, 19:48 
Norejau, paklausti. 1 os xsaros galinis tiltas kartais ne toks pat kai berlingo. Itariu kad toks pat. :P Ir dar ardant galini tilta ar reikia kokiu tai spec irankiu. Mastau apie tuos guolius ,seip ratai vietoj neisklyse, bet gal reitu isardyt ,kie supratau jie neatlaiko simto tukstanciu ridos


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2008, 17:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Toks pats kaip Berlingo,ZX,AX panasiai o ir Peugeot ir Fiat turedavo tokias vaziuokles,man ji labai patinka.
Ardosi su kuvaldos pagalba.Kada jau isklise,tai reikia ne guolius keisti ,o restauruoti tilta.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2008, 08:47 
Na su galine pakaba viskas aisku, reikes kuvaldos . Idomu buti susinoti dar priekinio tilto ipatumus .Kaip istikimai tarnauja, guoliai, sarnyrai,angaliai traukiu .Na klausiu del to kad sutvarkes gala galeciau manyt kad turiu gera auto ir bent jau koki simta stuku be vargo nulekt :xwrc:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 16 2008, 21:15 
Gerasdviratis rašė:
Prieki tilto nera.Yra sakes,amortikai,traukeliu saika,pusasiai...
Viskas laiko puikiai,jei naudosi PSA original parts.Jei deliosi popigiai,tai i metus karta tikrai kazka keisi,apie stabilizatoriu traukeles nekalbu.
Na as tiltu ta dali tik taip pavadinau :oops: Ova del to PSAorginal parts, neikirtau jei gali lietuviskai paaiskink :oops:


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 17 2008, 20:44 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Yra traukele uz 20 lt yra uz 200 lt,bet jei planuoji vazinet su ta auto ilgiau ,tai pigios nedek,prapulsi bekeisdamas.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 11:44 
Sveiki. Prieš kelias dieneles nusipirkau Xsara VTS 1999m 1.9TDI
Istorija ir priešistorė kokia - pardavėjas gražiai pakalbėjo, šiek tiek kaip merginą išdūrė (tik nusipirkus pasimatė vienas kitas dalykėlis), o ir patarėjus pasirinkau gal ne visai "teisingus", ne viską apžiūrėjo, į ką reikėjo dėmesį atkreipti, bet nieko nebepakeisi - mašiniukas kieme stovi ir reikia jį prižiūrėt, gydyt ir mylėt (o įsimylėjau iškart) :)

Esmė: Čiut čiut pavirtę viršum į vidų galiniai ratai, kairys matosi ant kėbulo, kad liečiasi - čiut pabrūžinta. Tėvas apžiūrėjo, sako, kad pirmiausiai per platūs ratai uždėti (čia ne bėda, pasikeisiu). Bet pavirtimas, nors ir nedidelis,- akivaizdus. Niekas su citriukais iš šeimos/draugų reikalų neturėję ir nenori apsiimt, tai lieku viena "ant ledo" ir būtų labai smagu, jei kas turėjęs su šituo reikalų ir išmanantis man draugiškai papasakotų, dėl ko taip gali būti, kokios gali būt prognozės (kol kas gal ne pačios žiauriausios, nes juk anksti susizgribus ne viskas prarasta) ir svarbiausia, pas kokius meistrus geriausia būtų važiuoti (Kaune). O gal pats kažkuris užsiimat, tvarkot, ar už kažką simboliško kaip merginai pažiūrėt galėtumėt, nors kad orientuotis, apie ką kalba eina, kas ten suėję..?

Iš anksto širdingas ačiū už informaciją ir draugiškumą. Šiek tiek jau pasiskaičiau ir šią temą, ir kitas, bet ne viską gi gali suprasti, kai vyrai šneka, o dar jei žargonų įpina... ;)


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 15:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Blogai,kad auto taip perkama be kažkokių išmanančių draugų.
Jei jau matosi,kad pavirtę ratai,gali oi,kaip daug kainuoti.
Šiaip adatinius guolius reikia keisti.Galimas variantas,kad ir tiltą prisieis.Važiuok į servisą tiesiai,ne aplinkeliais.

http://www.citrina.lt/daktarai/daktarai_alvydas.htm

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 18:01 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
VėjaiGalvoje rašė:
O gal pats kažkuris užsiimat, tvarkot, ar už kažką simboliško kaip merginai pažiūrėt galėtumėt, nors kad orientuotis, apie ką kalba eina, kas ten suėję..?
Inetu sunku atspėti, kas ten prie ko ir ant kiek baisu; iš aprašymo teaišku, kad numiro galinių svirčių guoliai. O ar yra ir kas blogiau (gali būti suėstas ir pats tiltas pvz.; gal yra ir kitų apleistos mašinos problemų, net nesusijusių su minėtomis svirtimis), pasakyti tiksliai galima tik po konkretaus mašinos išpurtymo.

Jei tiks servisas bemaž miesto centre (priešais Pilį kitapus Neries), galiu apžiūrėti ir diagnozuoti. Jei prireiks, tai ir sutvarkyti. Važiuoklės diagnostika tekainuos 20-40lt (žiūrint, kaip giliai toji važiuoklė bus purtoma); o bendra remonto kaina, žinoma, priklausys nuo to, ką teks remontuoti ar keisti. Tas daugmaž aišku bus tik po apžiūros.
Servisas "Autovitus" ( http://www.autovitus.lt/ ), Brastos 9, tel.nr. 361732. Nors paprasčiau būtų darbo metu skambinti tiesiogiai man, 867084530.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 24 2010, 19:31 
Proffanai, labai dėkui :wink: Mėginsiu paskambint ryt ar poryt ir veikiausiai iki pasimatymo... :labas:


Į viršų
   
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 25 2010, 07:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Vas 18 2004, 11:13
Pranešimai: 2225
Miestas: Vilnius
Kaina bus apie 2000. Galvu guldau,kad tilto bedos,tai tik bedu komplekso dalis.

_________________
AX GTI 1991(mano meile),
ZX Universalas 1,4 1997 ,
Xsara Exclusive 2,0 2002
BX GTi 4x4 1991


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 20:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Gerasdviratis rašė:
Galvu guldau,kad tilto bedos,tai tik bedu komplekso dalis.
Šakių guoliams vienareikšmiškai kranty; ratai per savo aukštį nuo vertikalės nuėję 2cm, ir vidinius posparnius kabina net standartinio dydžio padangos. Aš su savo 110kg galą teįspaudžiau centimetrą-pusantro; važiuojant turėtų būti megataburetė. Todėl labai tikėtina, kad bus batai ir tiltui.
Kad gyvenimas neatrodytų kaip pasaka, dar leidžia ir alkūninio salnikas (iš dėžės pusės), suskirdę galinių stabdžių žarnelės, cypia kažkuris pagalbinio diržo guolis, vairo stiprintuvo skystis mano vadinamos "šūdo ant šlapio asfalto" spalvos, kažkas nepotrebno plaukioja antifrize, išlaužtos (iki skylių slenksčiuose) abi priekinės domkrato pakojos, senai nuliukus rodo ir rakteliu mirksi "servisas" (t.y. senai laikas keisti variklio alyvą), kuriama mašinėlė išspjauna sodrų dūmą, perdažyta pusė priekio, skirtingos galinės padangos, ir dar gatavi abu priekiniai amortikai.
Beveik neradau prie ko prikibti tik variklio skyriuje (variklis prieš pardavimą nuplautas; kuro siurblys sausas), ir prie priekinės važiuoklės, jei neskaityti tų amortikų.
Šiaip, mašinai prikelti pilnai turėtų pakakti 3klt, suinvestuotų per pusmetį- metus. Įpratus prie hidraulinių mašinų kapremonto kaštų, tai neatrodo daug; bet čia gi ne hidraulinis bolidas... :roll:
Desertui, dar amputuotas katalizatorius, padangos buvo prikočiotos iki 3,5bar, ir kažkodėl atsuktas bei suteptas tepalu bėgių perjungimo mechanizmo varžtas (kur apačioj tiesiai po ryčiagu iš salono). Virinimo pėdsakų ten nesimato; todėl nė velnio nesupratau, kodėl ten taip padaryta :roll: . Galimas daiktas, kad su tuo ryčiagu dar išlįs kokia istorija, bet jos nuspėti kol kas negaliu.

Bendrai mano nuomonė apie mašinėlę svyruoja tarp "bloga" ir "labai bloga". Dabar tai anaiptol ne citroenas. Nieko nepataisomo joje dar nėra (ar bent nepastebėjau), bet sutvarkymas kainuos didelius pinigus ir užims ne vieną dieną, o kartu su pirkimo kaina už tas pačias babkes buvo galima pasiimti ir pilnai susitvarkyti kur kas aukštesnės klasės, komfortiškesnę hidraulinę Xantiją. Manau, kad visai verta iškart bandyti parduoti tą Xsarą, tegu ir su nedideliu nuostoliu, bet, berods, turimas reikalas su "meilės iš pirmo žvilgsnio" citroenine versija :D .

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 20:34 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 02 2005, 21:02
Pranešimai: 2714
Miestas: Vilnius
Žiauru,blemba...

_________________
Real car has hydraulics


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Xsara2 vaziuokle
StandartinėParašytas: Geg 26 2010, 20:54 
Liūdesys užplūdo mano širdį... :?
Nu gerai, neviltis, iš tikrųjų :bum:
Darom balsavimą: ieškot idioto, kuris pirktų ar verstis per galvą ir taisytis po truputuką..? :roll:
Proffanai, jei sakot, kad nors mėnesį važinėtis dar įmanoma, gal dėt skelbimą ir gal kas susigundys, prastumtume kaip nors... :roll:

Tiesa, neužklausiau kai buvau vietoj. Gal bukas klausimas bet visgi, pakeitus guolius ir ne iškart tvarkant tiltą ar ką ten, guoliai jau nebesiėda, tik jau tiltas toliau..?

P.S. Kai nuleidot orą, daug minkščiau važiuoja :23:


Į viršų
   
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 65 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 17 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007