Jeigu ventiliatorius nesijungia be relės, t.y. kai sutrumpini kojas relės lizde, turėtų būti kaltė būtent tame maitinimo laide. Jei gale nuo akumuliatoriaus gali išgauti pakankamai galios (pvz, 4vnt Halogeninių lempučių arba įsukti normaliai kokį kitą ventiliatorių), tuomet bus kaltas galas nuo relės iki ventiliatoriaus. Aišku, dar turi pasižiūrėti, ar tas ventiliatoriusas gauna pakankamai srovės iš kitos maitinimo pusės, t.y. masės ar pliuso (nelygu, kuo komutuojasi...). Vakar taip krapščiau Renault Master 99tų buso neveikiantį pūtiką, buvo pliusas junginėjamas rele, įjungiant degimą, o masė per aušinamą tranzų bloką, o maksimalus greitis irgi tiesiai per relę, esančią tam pačiam tranzų bloke. Gerai, kad tranzų blokas gyvas, viso labo nukepus pliusinė reliukė...
Kitas labai svarbus klausimas - tams ventiliatorius pas tave dar ne protingas? T.y. ateina du laidai, ar dafiga? Jei du, tai sistema paprasta, kaip dvi kapeikos, ir jei žadinimą iš ECU, BSI ar BSM (kas tą ventiliatorių ten bevaldytų...) turi padorų (gali pasitikrint ant kitos relės), tai nebijok narsiai brautis per pravodkes, jei neprieini laido - ardyk, lupk izoliaciją ir t.t. Surinksi, izoliaciją iš naujo subursi, bet užtai priversi pradėt veikt. Bet tai, kad relė spragsi, kaip laikrodukas, rodo, kad arba ji protinga ir kompui nematant sukimosi arba matant per didelę ar per mažą srovę, atjunginėja, arba kad problemos su žadinimu.
Relė paprasta keturių ar penkių kojų, ar irgi kokia nors dviguba, gyva, su papildomais laidais, kurie skirti kompui matyti jos darbą?
Nebijok įtampą ar masę pasiduoti tiesiai nuo akumo iki ten, kur panašu, kad jos trūksta ar išvis negaunama, tik aišku protingai viską apsižiūrėjęs, kad nepamaitintum kokio iš tų pačių minėtų kompų per užpakalį paduodamas pliusą į masės koją
