WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 06:26

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Bir 02 2015, 14:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
tadas1991 rašė:
Viskas ten puikiai matosi, artink ne su naršykle, o su picassa funkcija (padidinimo stiklas)

:oops:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2015, 19:16 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Kompresorių pavyko paleisti, buvo nutrūkęs masės laidas (Tadas buvo teisus dėl tų kabančių laidų), bet su ventiliatorium kažkokia pieva. Radau papuvusį dar vieną maitinimo laidą (jugtyje), bet jis dar kontaktavo ir srovė per jį ėjo, išvaliau. Bet esmė ne maitinimo laiduose, o rėlių valdyme. Į rėlių valdymo kontaktus, įjungus degimą ateina 8,5-9,0V, įjungus ventiliatorių, įtampa pradeda šokinėti nuo 8,5-9,0V iki 12V. Peržiųrėjau visas jungtis švarios gražios, pamatavau įtampą ant paskutinių fiškių po kurių laidai lenda į šarvą ir eina į valdymo blokus tas pats įtampos šokinėjimas įjungus ventiliatorių ir ta pati įtampa įjungus tik degimą. Taip išeina, kad tokia įtampa paduodama jau iš valdymo, kur/ko ieškoti toliau? :drunk:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2015, 20:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
įtampas matavau atjungus rėle, prijungus rėlę, ęsant įjungtam degimui testeris rodo 0,01V, įjungus ventiliatorių įtampa šokinėja nuo 0 iki 12,..V. Apeinant rėlę ir sujungus maitinimo laidus ventiliatorius nesisuka, nors esnt laisviems galams įtampą rodo.

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2015, 21:42 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 969
Miestas: Kaunas
tikriausiai patars lygiai ta pati, knisti schemas ir tikrinti laidyna. stebuklu nebuna


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 06:59 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Jeigu ventiliatorius nesijungia be relės, t.y. kai sutrumpini kojas relės lizde, turėtų būti kaltė būtent tame maitinimo laide. Jei gale nuo akumuliatoriaus gali išgauti pakankamai galios (pvz, 4vnt Halogeninių lempučių arba įsukti normaliai kokį kitą ventiliatorių), tuomet bus kaltas galas nuo relės iki ventiliatoriaus. Aišku, dar turi pasižiūrėti, ar tas ventiliatoriusas gauna pakankamai srovės iš kitos maitinimo pusės, t.y. masės ar pliuso (nelygu, kuo komutuojasi...). Vakar taip krapščiau Renault Master 99tų buso neveikiantį pūtiką, buvo pliusas junginėjamas rele, įjungiant degimą, o masė per aušinamą tranzų bloką, o maksimalus greitis irgi tiesiai per relę, esančią tam pačiam tranzų bloke. Gerai, kad tranzų blokas gyvas, viso labo nukepus pliusinė reliukė...

Kitas labai svarbus klausimas - tams ventiliatorius pas tave dar ne protingas? T.y. ateina du laidai, ar dafiga? Jei du, tai sistema paprasta, kaip dvi kapeikos, ir jei žadinimą iš ECU, BSI ar BSM (kas tą ventiliatorių ten bevaldytų...) turi padorų (gali pasitikrint ant kitos relės), tai nebijok narsiai brautis per pravodkes, jei neprieini laido - ardyk, lupk izoliaciją ir t.t. Surinksi, izoliaciją iš naujo subursi, bet užtai priversi pradėt veikt. Bet tai, kad relė spragsi, kaip laikrodukas, rodo, kad arba ji protinga ir kompui nematant sukimosi arba matant per didelę ar per mažą srovę, atjunginėja, arba kad problemos su žadinimu.
Relė paprasta keturių ar penkių kojų, ar irgi kokia nors dviguba, gyva, su papildomais laidais, kurie skirti kompui matyti jos darbą?
Nebijok įtampą ar masę pasiduoti tiesiai nuo akumo iki ten, kur panašu, kad jos trūksta ar išvis negaunama, tik aišku protingai viską apsižiūrėjęs, kad nepamaitintum kokio iš tų pačių minėtų kompų per užpakalį paduodamas pliusą į masės koją :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 11:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Ventiliatorius paprastas dviejų laidų, rėlės irgi paprasros 4 kontaktų. Schema tokia kaip tu davei nuorodą. Tai kad ten bėda tik su valdymų pagal mane, nes maitinimo laidai eina tik per rėles ir ventiliatoriaus varžas (jas matavau tai viena rodė 1,2 omo, kita 1,0 omą). Tik vienoj vietoj maitinimo pliusas nueina į engine management control unit (kas čia per daiktas ir kur jis randasi?), pažymėjau schemoje. Bet ištraukus visas rėles ir paleidus ventiliatorių per lexia, valdymo kontaktuose ta įtampa šokinėja. Pagal mane, sujungus 19 rėlės 5 ir 3 kojas ventiliatorius turėtų pradėti suktis, maitinimo kelyje lieka tik ventiliatoriaus varža bet jis stovi... Matuojant maitinimo įtampas visur (rėlių kontaktuose, prie ventiliatoriaus (atjungus ventiliatorių)) rodo apie 12V, bet ventiliatorius nesisuka, pajungus ventiliatorių tiesiai nuo akumo sukasi.
Paveikslėlis

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 11:46 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Mases vistiek pasitikrink. Kai matuoji įtampą, kuri šokinėja, testerio juodą laidą dėk ne fiškėj, o ant rimtos masės (akumas, variklis ir t.t.). Jei įtampa vistiek šokinėja, tikrink ten, iš kur tas žadinimas ateina tiesiai ant tos kojos, kuri žadina (ESU ar BSM, negaliu dabar į tą schemą gilintis). Gali gi būti ir kad kokia mini reliukė ar tranzas, kurie junginėja tą ventiliatoriaus relę, grybą pjaut pradėjo... Bet vistiek pirma masės :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 20:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Viskas sutvarkyta, problema visgi buvo maitinimo fiskeje kuria galvojau, kad isvaliau, bet ten pats laidas buvo ziauriai uzkirmijes, bet fyskeje laikesi tvirtai :oops: . Del tu reliu klaksejimo, tai lexia taip tikrina ventiliatoriu, impulsais po biski issukdama ventiliatoriu. Lengviausiai patikrinti ventiliatoriu galima numovus fyske nuo antifryzo temperaturos daviklio ir uzkurus varikli. Tada kompas ismeta klaida, kad antifryzo temperatura per auksta ir ijungia vetiliatoriu pilnu greiciu. Zodziu, nupjoviau nuo tos fiskes pliusini (nupuvusi) laida ir sujungiau tiesiogiai, viskas veikia kuo puikiausiai :appl:

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 21:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Nu va matai, mašinai dar tik 13 metų, o jau laidai ir jungtys kirmija :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 03 2015, 21:46 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3221
Miestas: Kaunas
Tai yra mano kasdienybė. Ir kai žmogus kreipiasi patarimo, pasiūlai pasitikrinti laidus. Tada tave išdurnina, tipo gi jau tikrinau, viskas gerai. Po to atveža mašiną, tu surandi kad buvo nupuvęs laidas ir paprašai už darbą tarkim 30€. Tada prasideda kivirčas, girdi už ką čia tie 30 eurų, gi tik du laidus sutaisei. Bandai apeliuoti sakydamas, kad gi galėjo ir nemokamai būti, jei būtum manęs paklausęs. Visa situacija primena anekdotą apie bičą, kur skundėsi dievui, kad blogai gyventi buvo, o dievas ir atsakė - aš tau siunčiau į el. paštą siūlymus statyti forex biržoje, persikūnijęs maximos pardavėja siūliau loterijos bilietuką. Tu visko atsisakydavai. Tai ko dabar nori...

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2015, 08:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Klausimas ne į temą, nes kažkodėl negaliu/neturiu teisės nei skaityti nei rašyti temoje "Klausimai moderatoriams dėl FORUMO", kaip gauti nuorodą į temą? Naršyklės adreso laukelyje rodoma tik "http://www.citrina.lt/freimas.htm" ir bandat ją atidaryti meta į pagrindinį puslapį. "Siųsti temos nuorodą draugui el. paštu" šita funkcija irgi neveikia, bandžiau siųsti į kelis paštus nei į vieną neatėjo. Čia kažkas neveikia ar aš kažko nežinau? :)

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2015, 12:06 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Temos viršuj didelėm mėlynom raidėm yra temos pavadinimas - nuoroda. Spaudi ant tos nuorodos su dešiniu mygtuku pelės ir pasirenki reikalingą punktą :lapux:

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2015, 12:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lie 27 2009, 12:39
Pranešimai: 504
Miestas: Vilnius-Panevėžys
Tu matai koks čia fintas :D , ačiū, žinosiu :)

_________________
Citroen C5 '07 2.2Hdi biturbo exclusive break
Citroen C5 '02 2.0Hdi black break
Citroen Xsara '01 1.9D (ex)
Toyota corolla '92 1.8D (ex)


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 04 2015, 14:33 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Pas mane ir taip rodo, nes aš jungiuos prie forumo ne per freimą, o tiesiai per citrina.lt/phpBB3

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 29 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007