JEIGU GALIMA, KAS TURITE TOKIĄ TEISĘ, PADARYKITE TEMĄ SKRAIDUOLE, kabančią viršuje.
Dėmesio, žmonės.
Kartais taip atsitinka, kad nusprogsta C5 elektrinis pakabos hidrosiurblys. Būna sugenda variklis, būna sugenda hidraulinė dalis, būna net ne variklis, o tiesiog jo greičio (įtampos) PWM valdiklis.
Tai šitoje situacijoje dažniausiai imamas šrotinis siurblys, dedamas ir važiuojama toliau.
Aš visai ne prieš tai, nes naujas siurblys kainuoja labai daug. Bet papasakosiu, kas gali nutikti.
Šitą istoriją gal jau patys kažkiek žinote, o gal ir nežinote, bet galite paskaityti čia jos pradžią:
viewtopic.php?f=10&t=27703&start=120#p351900Skaityti mano žinutę, po to žemiau yra dar viena mano žinutė, išardžius siurblį. Jums užteks tik pirmų dviejų pastraipų, nes toliau ten jau santykių aiškinimosi reikalai.
Žodžiu, kadangi su Aidu reikalų turėti nebesinorėjo, tai teko paieškoti dar vieno siurblio. Reikalingas H1 siurblys (be hidroaktyvo), o gautas pas Saulyną už gerą kainą H2 siurblys (hidroaktyvinis). Šitie siurbliai iš esmės vienodi, skiriasi pats kompiuteris, kuris perkeliamas atsukus keturis varžtelius. Apie tai aprašyta sekančioje ištraukoje iš laiško, kuris buvo adresuotas Saulynui.
Cituoti:
Sauliau, vos nesudeginau ir jūsų siurblio

Kelt tai jis kelia puikiai, bet ilgiau pasukęs pradėjo irgi dūmelį leisti. Nu susiparinau visiškai. Darkart pasitikrinau visur įtampas ir nu tikrai viskas gerai su jom. Tai sumąsčiau, kad siurblys geras, tik irgi nuo gyvenimo jam negera, ir bus analogiška istorija, tik ne taip stipriai uždumblėjusi.
Nusidrenavau sistemą pilnai, darkart išsitraukiau siurblį (tik atitraukiau, neatjunginėdamas šlangos paėmimo) į dienos šviesą, nusukau galinį varikliuko dangtelį ir ten irgi radau visiškai angliukų grafito ir tepalo mišiniu užneštą inkaro kolektorių ir visą angliukų laikiklių plokštelę irgi pilną tos pačios košės. Bet tepalo ten ne tiek ir daug, kaip aname iš Aido, tai matomai tiesiog per ilgą laiką patekęs pamažu, o ne prilaistyta nuiminėjant ar montuojant.
Ir kai veikia siurblys nedaug, ant važiuojančios mašinos, tik pareguliuoti aukštį, tai ir laiko, ir nerūksta tuomet.
Bet va kai uždedi ant nukritusio ir reikia nuo tuščios sistemos pakelt iki aukščiausios padėties, tai pradžioj teko gal 5 kartus atjunginėti fiškę relės, kol pakilo, kad nesudeginčiau.
Žodžiu su plonu peiliuku išvaliau kolektoriaus tarpelius (inkaro kontaktai tie juk), dar perėjau su švirtiniu popierium plonu, kad pralyginti nelygumus. Su stabdžių valikliu viską išdezinfekavau ir nuriebalinau, taip pat ir tą angliukų laikiklį iki visiško švarumo ir sausumo. Dar papildomai sutepiau galinę inkaro įvorę ir uždėjau dangtelį atgal. Suka, kaip bėris, kelia irgi kaip bėris, net nešyla praktiškai
Kad nepamesti aukščio ir kad liktų kompas be HA, tai atsisuka keturi varžteliai ir nuo siurblio kompas nusiima, ir galima uždėti seną ar kokį tik norit kitą, o pati siurblio mechaninė dalis tai praktiškai vienoda. Tas kompas tik turi keturias riteles, kurios valdo selenoidinius vožtuvėlius, esančius pačiame siurblyje jau (išlindę iš siurblio tokie keturi pimpalai ir ant jų reikia kompą užmauti, pasistengiant ir tarpinę gerai užspausti, kad nepapultų drėgmės į tarpą).
Tiesa, jūsų siurblio gale neradau tokio bronzinio antgaliuko, ant kurio šiaip maunama viena plona žarnelė. Galvojau, kad išsukta ar nulaužta, bet ne - nu tikrai nieko nėra, tik maža technologinė skylutė, kur jei reikia - galima pragręžti ir tą antgalį įsukti. Galvojau, kad čia pas HA siurblius gal taip yra, bet NE - nuėjau prie savo 2.2HDi su HA, ir ten tas galiukas yra ir pajungtas, kaip ir kiek man tekę matyti, visada būna. Tai tuomet tiesiog atsisekiau, kad ta žarnelė nueina tiesiai į bakiuką. Vadinas ten nei slėgio, nei oro nebus. Vadinas jei nėra, tai ir nebūtina, tai tiesiog ją užglušinau ir žiūrėjau, kas bus, o nebuvo nieko. Beje, ant variklio dangtelio vidinėj pusėj radau metų štampuką (08), vadinasi jau buvęs keistas. O gal su metais jie ir nusprendė, kad nebūtinas tas antgalis. O gal čia įdėtas siurblys nuo antruko tiesiog, ar netgi X7. Tai nesvarbu, nes mašina kyla ir leidžiasi puikiai, o kadangi yra be HA, tai ji vistiek visada minkšta.
Bet šepetėliai ir kolektorius tai gerokai padilę. Va taip jie ir sugenda, blyn...

Nuo šiol keisdamas siurblius, visada pirkdamas sutiksiu tik su sąlyga, kad galima atidaryti ir išvalyti variklį nuo maumų. Nes nėra prasmės dėti šrotinius siurblius ir juos deginti, net jeigu pardavėjas sudegusį ir priima atgal. Bereikalingas ieškojimas ir važinėjimas

Išvada - keisdami C5 hidrosiurblį naudotu šrotiniu, VISADA NUIMKITE DANGTELĮ IR ŠEPETĖLIŲ PLOKTELĘ IR IŠVALYKITE MAUMUS IŠ JOS IR IŠ KOLEKTORIAUS TARPELIŲ.
Prieš kurį laiką kolega Arthur buvo įdėjęs fotkes ir paaiškinimus, kaip lengviau pakelti C5 po sistemos užorinimo arba siurblio keitimo - paduodant slėgį į bakelį. Tas padeda ne kiek pakėlimui, kiek labiau tam, kad ant sauso nesukti siurblio. Aš tokio devaiso neturiu kol kas pasidaręs, bet kitas labai paprastas būdas yra tiesiog pradžioj tik sumontavus siurblį, į jį nesukti slėginių vamzdelių ir nejungti plonosios siurblio variklio žadinimo fiškės. Tai užvedam automobilį ir pajungiam tą fiškutę. Per porą sekundžių per skyles, kur sukami vamzdeliai, pasirodys skystis (jei siurblys gyvas ir nestrigęs, man yra papuolę taip, kad neatsidaro vožtuvai ir skystis niekada nepasirodys). Tuomet atjungiam fiškutę ir jau sukam į vietas vamzdelius bei jungiam atgal fiškutę. Kelios minutės ir mašina pakils, o siurbliui ant sauso dirbti taip ir neteks

Tai va taip, sėkmės remontuose

P.s. Šitą dalyką sužinoti man kainavo apie daugiau mažiau 100eur. Apytiksliai tiek kainavo negrąžinamas siurblys ir mano bereikalingai sugaištas laikas, kaitaliojant ir žaidžiant su svylančiais ir neveikiančiais siurbliais.
Linkiu, kad jums nekainuotų, todėl ir parašiau čia.