Navanas rašė:
NU , žinok, su dinamometriniu priveržus, jokios garantijos, kad neatsisuks. Mano lieti ratai neatsisuko, skardiniai, atsisuko per 30 km. Ratus reikia kažkiek perveržt, nes tiek varžtai, tiek veržlės pavargsta, ypač dėl perveržinėjimų. Taip ratas ir užsidaro perveržia- pasidaro per mažai pagal normas užveržimo, tada dar veržia, tada dar, nu ir ateina pabaiga, tik kad ji greičiau ateina nei turėtų. Be to, kai verži rankomis tiesiog pajauti, kad varžtui galas, tik niekas naujo nebeįsukinėja, palieka tą patį. Jei servisiniai, psiūlytų žmogui po ratų permontavimo pravažiuoti 3-5 km ir sugryžti dasiveržti, manau problema palaipsniui išnyktų, bet visi gi taupo laiką, geriau perverž, bet kad neatsisuktų, bet jau tada tu chuij atsuksi su paprastu raktu ,kai ratą nuleis, o ir varžtai ar veržlės savo resursą turi....
Kuotoliau tuo labiau mane mintys ir patyrimas veda prie automobilio iš salono su 100 km rida....
Tai kad ir salono bus, vistiek jeinservise neprivers, pervers tas pats bus. Cia esme kad meistrai lodariai kuriem viskas "dzin"

_________________

C5 Tourer 2008 2.2HDI 125kW (čipuotas Tauriaus ~150kW)