WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 05 2020, 05:17

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Kov 23 2015, 21:33 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 15 2015, 12:31
Pranešimai: 34
Miestas: Siauliai
Gal ir nera, nors su xenonais turetu buti. Bet kaip jis veikia, automatiskai ar kaip nors turi paspausti ? :oops:


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2015, 22:08 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Jei xenonai originalūs, tai turi būt. Bet kai mašinos parvažiuoja supliektos, nieks nebežino, kas ten belikę po skardom ir plastmasėm. Jei neveikia, tai važiuoji pas meistrus ir jie suras, kur šuva pakastas.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 23 2015, 23:18 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
gosaB rašė:
Gal ir nera, nors su xenonais turetu buti. Bet kaip jis veikia, automatiskai ar kaip nors turi paspausti ? :oops:

Turi veikti kartu su langų apiplovimu, kai šviesų rankenėlė pasukta į antrą poziciją, t.y. trumpų šviesų. Su dienos šviesomis (kai rankenėlė ant 0, o visvien šviečia) šitas navarotas neveikia.
Lįsk prie pyčkų po kapotu ir žiūrėk. Jei pyčkė numušta, reiškia trumpina varikliukas ir reikia keisti. Jau dukart tokį variantą sutikau. Kitos dažnos bėdos, tai užlūžusios žarnelės, prakiurę purkštukai, varantys skystį tiesiai ant žemės, strigę purkštukų vožtuvai, kai purkštukas išsiskleidžia, bet neišpurškia dozytės. Šita funkcija yra totalus langų skysčio gadinimas, nes su kiekvienu lango pavalymu pavaro dvi dideles dozes ant žibintų, tai chebra nespėja skysčio pilti :) Galėtų būti atskiras jungiklis

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 01:18 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
yra toks metodas vadinamas uzsmaugimu. cia skysciu perpylimo technologijose naudojama, pvz padaro perechoda is DN100 i DN80 ir vel atgal i DN100 su gabalu siauresnio vamzdzio. Ir debetas sumazeja proporcingai spindulio sumazejimom kvadratui. t.y. dvigubai mazesnis diametras = 4 kart mazesnis debetas. bet siurbliai vargsta, atsiranda kavitacija (sitas terminas galioja labiau metaliniuose vamzdynuose), ir galios elementams resursas sumazeja ne procentais o kartais, labiausiai guoliams. tai siulau idet siauresnes zarneles gabala jei skystis toks brangus. alternatyvus variantas yra pirkti optima linija koncentrata ir vasara langu ir faru purskimas bus neesminis. ziema deja teks investuot, nes spiritui koncentratu nebuna.
o konkreciai paskutiniam interesantui, bus kazkas sugede. arba zarnose arba varikloukuose voztuvuose, arba elektroje. jei turi igudziu rausk viska, jei ne - kam klausinet, duok uzdirbt kam nors. cia ne aukstoji matematika, arba sugebesi pats arba nesugebesi ir su patarimais.

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 03:15 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
nerimka rašė:
yra toks metodas vadinamas uzsmaugimu. cia skysciu perpylimo technologijose naudojama, pvz padaro perechoda is DN100 i DN80 ir vel atgal i DN100 su gabalu siauresnio vamzdzio. Ir debetas sumazeja proporcingai spindulio sumazejimom kvadratui. t.y. dvigubai mazesnis diametras = 4 kart mazesnis debetas. bet siurbliai vargsta, atsiranda kavitacija (sitas terminas galioja labiau metaliniuose vamzdynuose), ir galios elementams resursas sumazeja ne procentais o kartais, labiausiai guoliams. tai siulau idet siauresnes zarneles gabala jei skystis toks brangus. alternatyvus variantas yra pirkti optima linija koncentrata ir vasara langu ir faru purskimas bus neesminis. ziema deja teks investuot, nes spiritui koncentratu nebuna.
o konkreciai paskutiniam interesantui, bus kazkas sugede. arba zarnose arba varikloukuose voztuvuose, arba elektroje. jei turi igudziu rausk viska, jei ne - kam klausinet, duok uzdirbt kam nors. cia ne aukstoji matematika, arba sugebesi pats arba nesugebesi ir su patarimais.

Deja, bet šitas Venturi tipo išradimas menkai kuo tepadės, nes debitas ten labiausiai ir groja. Jokių slėgio matavimo ar dozavimo įrenginių, varikliukas dirba nustatytą laiką, tiek, kad pakaktų slėgį purkštukuose sukelti ir išpurkšti ant farų. Todėl esant užsilaužusiai žarnelei ir kyla problema, kad vamzdelis spėja išvažiuoti, bet išpurkšti nebe. O esant kiauram purkštukui, kyla problema, kad nespėja ar vos spėja išpurkšti, šauna mažą spjūvį. Man atrodo, jūs čia truputį šaipotės iš to, kad esu linkęs taupyt skystį. Skysčio nesu linkęs taupyti, per pastarąją kelionę turėjau atsargoje 15l langų skysčio ir purškinėjau kur tik papuolė, kad kuo labiau mylėt šaltyje labai nemėgstančius dirbti valytuvus ir kuo mažiau juos sausai zulint, o taip pat ir dėl geresnio matomumo, aišku. Tiesiog, nežinau, ar esat jau susidūręs gyvai su tuo apiplovimu, bet man jį teko tvarkyti ne kartą, ir ne du. Ir netgi esant visiškai tvarkingai sistemai ir sandariems purkštukams, išpurškia tikrai labai daug skysčio, po vieno dvigubo papurškimo visas priekis jau varva. O esant nors vienam nesandariam purkštukui, balos garantuotos. Tai jei aš 5litrus skysčio žiemą sunaudoju per 2-4 savaites, tai esant bjauriam orui, lietuviškai purvinai šlapdribai, pilnai galima tą penkilitriaką suvaryti per dieną. Volvo buvo padarę teisingiau, su farų valytuvais, ten irgi yra purkštukas, bet užpurškia labai nedaug ir nubraukia. Čia kadangi nėra mechaninio valymo, kompensuojama plaunant po srove :D
O šiaip tai tikrai, sistema paprasta kaip 2x2 ir bent pas C5 rimčiausias ir atsakingiausias remonto darbas yra nesulaužant nuimti purkštukų dangtelius (nes nauji su nudažymu gali pakainuot ir kokia 60eur) ir nuimti bamperį :lapux: O tuomet jau darbas visai smagus :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Kov 24 2015, 12:04 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Geg 01 2012, 14:34
Pranešimai: 957
Miestas: Kaunas
jokiu saipymusi. tada jei debetas reikalingas plovimui, tada ir reikia kad jis butu, pirkti daug langu skysciuo ir veziotis. pigesnio brangesnio jau pagal kisene ir mandruma. o jei plovimas nereikalingas, tada atjungt. o jei reikalingas tik kai kada, tai jau gudraut tenka tiems kas netingi

_________________
XM 2.0 16V 1999


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 02 2015, 19:58 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Vas 15 2015, 12:31
Pranešimai: 34
Miestas: Siauliai
gosaB rašė:
oremo rašė:
Kad nekurt naujos temos.

Gal esat kazkas isimineja lempos apiplovimo purkstuka ? Man vienas islenda ir sulenda sunkiau ir nepurskia skystis pro ji....

Durnas klausimas: kaip jos ijungti? Nerandu jokio jungiklio. Galvojau kad automatiskai , jeigu ijungtos sviesos ir papurski ant langu. Bet niekas ne funkcionoja. ??? :oops:

Pagaliau po kiek laiko nusprendziau sutvarkiti, nes kita menesi reikes variti TA. Nezinau kada jie paskutini karta dirba pas buvusi seimininka, bet buvo sudeges varikliukas ir del to degina saugikli F4 20A + sulauzitas kaires puses purkstukas.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 12:39 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Citrusas rašė:
Neveikia langu apiplovimas tiek priekyje, tiek gale. Saugikliai patikrinti, visi geri, elektronika veikia, girdisi kaip klaksi reles. Itariu bloga siurbliuka. Jis yra vienas tiek priekiniam tiek galiniam stiklui. Kad iki jo prisikrapstyti reikia nuimti priekini buferi.

Atsukam virsuje 4 varztus

Paveikslėlis

Po varzta posparnese

Paveikslėlis

Ir apacioje keli varztai

Paveikslėlis

Buferis nuimtas

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Iki bakelio siurbliuko eletra ateina. Padavus tiesiai i siurbliuka itampa jis neveikia.

Bakelis pritvirtintas dviem varztais

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Parduotuvej gavau nauja uz 39 lt. Utenos srotais esu pasipiktines del ju kosminiu kainu visokiems menkniekiams, kaip pvz langu skyscio bakelio melynam dangteliui nuplese 20 lt :evil:

Paveikslėlis


Labai gaila, kad foto linkai nebeveikia :/

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 12:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
Kiek žinau protelis tavo veikia :) ,tai sunku tikrai ten nėra :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 12:57 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Ersha rašė:

Labai gaila, kad foto linkai nebeveikia :/


Parasyk emaila, atsiusiu nuotraukas

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 13:31 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
Sukelk ir čia irgi :wink:

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 14:02 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Eikit, C5 bamperio nuėmimas ant lauko trunka 4min.
2 kaištukai ir 2 T30 varžtai po kapotu tarp farų, laikantys prie televizoriaus viršaus,
2 kaištukai (ištraukiami pasukant ir traukiant) arba du varžteliai (jei jau sudėti vietoj kaištukų) prieky ratų, kartu prilaikantys ir posparnius.
2 T30 varžtai po apačia, surišantys bamperį su posparniais
3 ar 4 kaištukai apačioje, laikantys prie apatinio balkiuko, kurie ištraukiami pasukant ir traukiant.
Tada paimam už bamperio kampo, stovėdami prie rato, traukiam lengvai į save ir stipriai į mašinos priekį, kitoje pusėje analogiškai. Viskas, paklibinus bamperis jūsų.
Atsargiai, nesulaužykit paralonų, kurie iš bamperio vidaus priklijuoti, nes be jų paskui uždėti lygiai ir gražiai, kad būtų tarpeliai tvarkingi, beveik neįmanoma. Nors dažniausiai ten jau būna viskas sulaužyta, jei mašina Lietuvoje kurį laiką ir bamperis jau imtas ar baksnotas.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 14:29 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
Eik rabotit http://citroen.mforos.mobi/1257918/1100 ... 138cv-rhr/

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 14:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Eikit, C5 bamperio nuėmimas ant lauko trunka 4min.
2 kaištukai ir 2 T30 varžtai po kapotu tarp farų, laikantys prie televizoriaus viršaus,
2 kaištukai (ištraukiami pasukant ir traukiant) arba du varžteliai (jei jau sudėti vietoj kaištukų) prieky ratų, kartu prilaikantys ir posparnius.
2 T30 varžtai po apačia, surišantys bamperį su posparniais
3 ar 4 kaištukai apačioje, laikantys prie apatinio balkiuko, kurie ištraukiami pasukant ir traukiant.
Tada paimam už bamperio kampo, stovėdami prie rato, traukiam lengvai į save ir stipriai į mašinos priekį, kitoje pusėje analogiškai. Viskas, paklibinus bamperis jūsų.
Atsargiai, nesulaužykit paralonų, kurie iš bamperio vidaus priklijuoti, nes be jų paskui uždėti lygiai ir gražiai, kad būtų tarpeliai tvarkingi, beveik neįmanoma. Nors dažniausiai ten jau būna viskas sulaužyta, jei mašina Lietuvoje kurį laiką ir bamperis jau imtas ar baksnotas.

Tau ,man taip ,bet yra žmonių kurie nelabai gal draugauja su technika ,bet noras begalinis ,čia kaip su baldais ,švogeris sekciją sau rinko pagal brėžinius 2 dienas ,aš po mėnesio tokią pačią uošvėnei per 3 val ,na porą kart užmečiau akį į brėžinuką :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 23 2016, 17:02 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 04 2008, 14:46
Pranešimai: 115
Miestas: Vilnius
Arthur rašė:

Super!! Paprasta ir aišku. Dėkingas!

_________________
ex- << Xantia 1.9 TD, 96', BREAK
<< C5-II, 2,0 HDI, 100kW, 05'


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 60 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007