WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 25 2020, 23:53

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 09:11 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 28 2006, 08:36
Pranešimai: 1265
Miestas: Utena
Puikus darbas ir fotoreportažas :appl:

_________________
2006m. Citroen C5 II Break, 2.0 HDi (RERHRH), 100 kW/136 AG
1999m. Honda XL1000V Varadero


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 09:44 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 501
Miestas: Klaipeda
Pagarba :taip: Viena pastaba, "temperaturiniams" ar lauko darbams negalima naudoti baltos spalvos uztrauktuku, jie trukineja, cia ne vien spalvos pigmentas. Bet jei ant virsaus dar ustepei epoksido, tai turi laikyt, nes as panasiai irgi darau, tik kad su juodais uztrauktukais ir ju dedu kokius 10 vnt vienai sklendei.

As vakar per 5-6 valandas irgi abi sklendes pakeiciau/sutvarkiau. Aisku paneles neemiau (as pries toki darba, nes viska sudet 1:1 neimanoma, visvien kazkas paliks laisviau ir prades krebzdet), padaryta viskas tvarkingai ir graziai su minimaliom paskemem. Aisku tam reikia spec instrumentu kaip odentologo, kitaip nieko ten be barbarisku veiksum nepadarysi. Pati pirma karta vairuotojo puses sklende su pacios sklendes remontu keiciau tai uztrukau 6 valandas :)

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 20 2017, 11:30 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Kov 12 2013, 16:02
Pranešimai: 56
Miestas: Vilnius-Kaunas
Sveiki,

turiu bėdą, kad pastačius ant AUTO padėties blogai pučia šaltą arba karštą orą. Problema, kad vienoje pusėje pučia reikiamos temperatūros orą, o kitoje nepučia. Tačiau, jei pakeičiu pūtimą ne į Auto poziciją, o tarkim į pūtimą tiesiai į žmogų, tada iš visų angų/pusių pučia orą vienodą temperatūra. Gal žinote kur slypi problema? Gal yra kokie keli temperatūriniai davikliai (kairei ir dešinei pusei) ?

p.s. taip pat pas mane yra keistas reiškinys - kai užkuriu variklį apipūtimas automatiškai nusistato į 21 laipsnį ir AUTO padėtį. Mašina neatsimena nustatytų parametrų.

Auto Citroen C5 2.0 hdi 100 kw APD 2006 m.

_________________
Citroen C5 2.0 hdi 120 kw APD 2006
Citroen C4 1.6 hdi 100 kw APD 2010


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2018, 15:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 842
Miestas: Norvegija
Šiandien atradau kad keleivio pusėje jau buvo taisyta pjaunant skylę, bet karšto/šalto oro sklendė sulūžus, abu varikliai kabo ant laidų. Krypties sklendė atrodo neblogai, varikliai abu veikia. Kiek šiai dienai kainuoja remontas? Tuo pačiu dar ir kondicionierius stipriai leidžia kažkur į pečiuko vidų - davus slėgio pradeda stipriai šnypšt pro centrines angas.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 17 2018, 22:29 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Tamstos atveju, tiesus kelias į Alytų. Ten yra meistras kur darbas 30€ ir naujos sklendės už 25. Jis dabar grįžo iš Vokietijos ir vėl dirba. Tiesa, išmoko papildyt klimą, nes turi įrangą. 100gr -2.40€. Papildymas nemokamas, jei pas jį sklendes keiti.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 18 2018, 18:49 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 842
Miestas: Norvegija
Ačiū. Gal galima konkrečiau apie meistrą iš Alytaus? Patikrinau daktarų sąrašą, paieškojau forume, bet neradau.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 00:59 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Niekas ten nieko netaiso Alytuj. Kazkas kazka dare uz grasius, pagrinde pirmokams, kur ne sklende luzta, o sujungimas prasisuka, tai kelis jau perdarinejau po to normaliai. O paskui isvaziavo i Vokietija trinkeliu det su savo puikiu darbu ir atlygiu. Dar zinau panasu atveji, kai pasikore meistras panasioj situacijoj.

Sakau realias kainas.
Darbas su paneles emimu ir peciaus pilnu ardymu 150, naujos sklendes apie 80-85eur arba vezates savo. Gali buti ir naudotos, bet naudotom garantijos nera net iki vartu.
Jei jau supjaustyta, papildomai reikia sveiko peciaus korpuso. Varikliuku turiu, ventiliatoriu turiu, apynauji 2metu senumo sildymo peciuka turiu... Priejimas butu rugseji arba rugpjuti, dar nezinau, kada dirbsiu. Ziema, be eiles, darbas 200, per savaitgali 250.
Kitos sklendes jiem neluzta, tik temperaturines. Esu pas 407 rades suluzusia galo keleiviu sklende, bet pas c5 tokios nera. Ir ten jau buvo taisyta, tai galbut neteisingai surinkta. Dar buna korpuso reikia 407tiems 04-05tu metu, kur sklendes dar budavo gamykliskai vienos spalvos, nes kazkokie silpnesni ir nuluzta atramos. Tada matyt jas sustiprino ir pradejo luzt tik sklendes. Nezinau, ar tokiu peciu buna pas C5, man dar neteko sutikti.
Dar gali buti vienos zonos klimatas, ten truputi kitokios sklendes, nes sujungtos, bet irgi luzta.
Laimonas Gargzduose klijuoja kokybiskai senas, su pjovimu, be paneles emimo, 60eur viena puse budavo. Visus, kam reikia dar pigiau, siunciam nafig, nes as pvz per diena nepadarau, o jei reikia korpusu, tai kol sveikus surandi, buna gaunas ir trys, o tada jau labiau apsimoka net vaziuokles remontuot.
Daugiau ta dalyka taiso tik dyleriai (ne visi) arba visokios sarages, kur visada esate laukiami meistro, traukiancio Festuka ant backos :)

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 07:59 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Tadai, meistras grįžo!

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 11:35 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
ukw rašė:
Tadai, meistras grįžo!

Laukiam kontaktų, nes Alytus didelis, pats mačiau !

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 13:18 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Aš konkurentų telefonų nedalinu!

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 14:12 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgs 21 2012, 08:01
Pranešimai: 501
Miestas: Klaipeda
Man patiko, man laaabai patiko :lol:

_________________
Peugeot/Citroen/Renault diagnostika, FAP/EGR programavimas, Chiptuning - Klaipėda. +370 670 penki 7638
www.autofrance.lt


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 14:23 
Atsijungęs
Plepys

Užsiregistravo: Bir 24 2009, 15:01
Pranešimai: 3204
Miestas: Kaunas
Laimonas rašė:
Man patiko, man laaabai patiko :lol:



Net citroforumo profesionalūs meistrai, neturi jokių priekaištų Alytaus meistro darbui. O tai savaime aišku byloja, kad mes nekonkurentabilūs, nes kainos ps mus užkeltos +/- 5 kartus.

_________________
VW Multivan
Xsara
Kabrioletas Reno
Konsultacijų neteikiame ir nuotoliniu būdu neremontuojame.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 18:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 842
Miestas: Norvegija
tadas1991 rašė:
Niekas ten nieko netaiso Alytuj. Kazkas kazka dare uz grasius, pagrinde pirmokams, kur ne sklende luzta, o sujungimas prasisuka, tai kelis jau perdarinejau po to normaliai. O paskui isvaziavo i Vokietija trinkeliu det su savo puikiu darbu ir atlygiu. Dar zinau panasu atveji, kai pasikore meistras panasioj situacijoj.

Sakau realias kainas.
Darbas su paneles emimu ir peciaus pilnu ardymu 150, naujos sklendes apie 80-85eur arba vezates savo. Gali buti ir naudotos, bet naudotom garantijos nera net iki vartu.
Jei jau supjaustyta, papildomai reikia sveiko peciaus korpuso. Varikliuku turiu, ventiliatoriu turiu, apynauji 2metu senumo sildymo peciuka turiu... Priejimas butu rugseji arba rugpjuti, dar nezinau, kada dirbsiu. Ziema, be eiles, darbas 200, per savaitgali 250.
Kitos sklendes jiem neluzta, tik temperaturines. Esu pas 407 rades suluzusia galo keleiviu sklende, bet pas c5 tokios nera. Ir ten jau buvo taisyta, tai galbut neteisingai surinkta. Dar buna korpuso reikia 407tiems 04-05tu metu, kur sklendes dar budavo gamykliskai vienos spalvos, nes kazkokie silpnesni ir nuluzta atramos. Tada matyt jas sustiprino ir pradejo luzt tik sklendes. Nezinau, ar tokiu peciu buna pas C5, man dar neteko sutikti.
Dar gali buti vienos zonos klimatas, ten truputi kitokios sklendes, nes sujungtos, bet irgi luzta.
Laimonas Gargzduose klijuoja kokybiskai senas, su pjovimu, be paneles emimo, 60eur viena puse budavo. Visus, kam reikia dar pigiau, siunciam nafig, nes as pvz per diena nepadarau, o jei reikia korpusu, tai kol sveikus surandi, buna gaunas ir trys, o tada jau labiau apsimoka net vaziuokles remontuot.
Daugiau ta dalyka taiso tik dyleriai (ne visi) arba visokios sarages, kur visada esate laukiami meistro, traukiancio Festuka ant backos :)

Ačiū už išsamų atsakymą.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 19 2018, 19:19 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bir 28 2006, 16:37
Pranešimai: 842
Miestas: Norvegija
Kadangi man rugsėjį jau nebereikės, o ukw konkurentus tik įvardina, bet kontaktų nedalina, tenka kišti nagus pačiam. Laimei korpusas jau išvandalintas ir užklijuotas su silikonu, kuris laikosi tik ant garbės žodžio. Silikoną lauk, "dangtelį" lauk. Sklendė klijuota su kokiais tai superklijais, kurie atšokę. Išsilupau, sutvirtinsiu kuo nors ir kišiu atgal. Skylė varikliui irgi išgraužta, tuo pačiu reikės susitvarkyti ir ją. Liks klausimas su kondicionieriaus gyvate, bet čia kita tema, reikia ieškoti.

_________________
C5 1.6 HDi 2005 m.
BX TZD TURBO 1991 m. Paveikslėlis
EX BX 1.7 TZD TURBO 1992 m.
EX BX 1.9 GTi 4x4 1989 m.
EX XM 2.1 TD 1991 m.


Į viršų
StandartinėParašytas: Bir 20 2018, 01:28 
Prisijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10577
Miestas: Kaunas
Supranti, ten turi buti tvarkingos atramos sklendes galinems padetims ant peciaus korpuso. Kitaip nieko nebus, nes varikliukai ne zingsniniai ir be padeciu davikliu, o tiesiog ar tai matuoja srove ir mato, kada atsireme ir nebesisuka, arba gal ir isvis tiesiog laikui. O varikliuko galia tokia,kad zmogui pirsta nusuktu turbut.
Kontaktais niekas ir nesidalins, nes ju nera, nes cia meistru tarpusavio bajeris chaliavos ieskantiems.
Kondiske jei tikrai i salona leidzia, tai vistiek panele imt reiks.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 6 7 8 9 10 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 12 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007