WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 05 2020, 04:36

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 10 Kitas
Autorius Žinutė
StandartinėParašytas: Spa 04 2017, 18:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
Bivainis rašė:
medinis rašė:
Prie automobilio daugiau nieko daryti netekę (akumuliatorių ar lemputes tai galiu pasikeisti :) )

Na, tai palyginus su Jumis, aš esu kokį šimtą kartų daugiau ką padaręs prie automobilių, bet šio darbo pats imtis mintis net nekilo, patikėjau tai tam, kas jau kelis kartus tokioms pačioms mašinoms tą gedimą remontavo. :)

Na kodėl,jei žmogus nori krapšytis ,tegul krapštos,pilna youtube info

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 04 2017, 20:02 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Viskas įmanoma, supersudėtinga ten tikrai nėra, galima gi ir pasifotkint bei užsirašyt, ką ir kaip ardai, kad paskui į savo vietas sustatyt. Darbo pakankamai nemažai,nors saviškiam pečiaus skelt nereikėjo ir freono išleidinėt taip pat.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 09:09 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
medinis rašė:
Sveiki,
Maniškiam Citroenui c5 ll ta pati bėda. Klausimas, kad išsiimčiau sklendes, reikia atitraukti visą panelę. O kaip su vairu ? Pačią baranką nuimti užtenka ? Ar reikia ir visas toliau einančias geležis lupt lauk ?
Šitame video
https://youtu.be/U0eC_t67V8Y
žmogelis išpjauna plastiką, einantį po vairu. Negi kito žmoniško nėra ?..

Planuoju susiklijuoti epoksido ir metalinio kampuočio pagalba, naujų nestatyti. Norisi ir pasikrapštyti, ir pinigo pataupyti. Prie automobilio daugiau nieko daryti netekę (akumuliatorių ar lemputes tai galiu pasikeisti :) )

Jei, kaip ir sakai, nori nieko nepjaustyti, tuomet turi pilnai nusiimti panelę. Tam reikės nuimti ir vairą, geriausiai su visu kotu, ir praktiškai viską kitką, kas yra priekyje sėdynių, išskyrus slenksčių ir stoikių plastmases. Centrinę konsolę (tarp priekinių sėdynių), tiesa, irgi reiks nuimti Taip pat, panelės ir pečiaus varžtų yra ir valytuvų lovyje, tai reikės išsiimti ir valytuvų plastmases ir mechanizmą. Taip pat išsileisti kondiškę, jei pilna, atsijungti pečiuko žarnas ir išsitraukus pečių, jį išsiardyti. Jei klijuosi vietoje tas pačias, o ne keisi naujomis, tuomet gal pečiaus traukti ir ardyti ir nereikės, bet panelę nuimti vistiek reikės. Pirmą kartą darant darbo gali turėti ir ant trijų dienų. Trečią kart darant, gali padaryti per dieną, bet reikia naudotis elektriniais suktukais ir LAAABAI skubėti, o tuomet jau kokybės išpildyti gali kažkur ir nepavykti.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 09:31 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Panelę kad nuimti, tai suprantu. Patį vairą - irgi.

O kaip "vairo kotą" demontuoti? Valdai76, man labai patiko kaip pas patį buvo padaryta. Kažką panašaus ir planuoju pasiekti.
Valytuvų mechanizmą būtinai reikia išimti ? Nes tam video, kur rusas ardė panelę, valytuvų lygtais nelietė. Tik atsuko kelis varžtus iš ten, kad panelę atpalaiduoti.

Apart varžtų prie valytuvų, dar reikės kažką atsukinėti iš lauko pusės ?

Bet kokie patarimai pravers :)

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 10:56 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
Valytuvų mechanizmo galima ir nenuiminėt ,atsisuka tie varžtai abu ir taip ,aišku ne paprastu raktu

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 19:36 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Rgp 09 2007, 17:17
Pranešimai: 517
Miestas: Kaišiadorys-Sweden
Iš bėdos galima valytuvų mechanizmo ir nejudint, bet nuėmus paprastesnis priėjimas prie panelės varžtų.
Vairo kotas atsijungia apačioje ties pedalais, reik atsukt vieną varžtą ties šliciniu sujungimu, ir dar porą iš apačios maždaug ties uždegimo spynele.
Man, darant pirmą (ir, tikiuosi, paskutinį) kartą, veiksmas užtruko pustrečios dienos, nes laukiau, kol sustings klijai. Kaip ir sakiau, be pečiaus "skėlimo" perpus.

_________________
C5 Break '07 2.0HDi-Rise Of Evil
Jumpy '02 2.0HDi-darbui
Xantia Break '95 1.9 TD-jau R.I.P.


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 05 2017, 22:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Saulynas rašė:
Valytuvų mechanizmo galima ir nenuiminėt ,atsisuka tie varžtai abu ir taip ,aišku ne paprastu raktu

Kiek kartų, Sauliau, teko juos paskui atgal ten įsukti? :mrgreen: :doom:

Greičiau ir paprasčiau nuimti. O jei mechanizmas nesitraukia draugiškai, tai dar ir skardelę tą juodą būna nusuku. Nes atsukt per minutę yra greičiau, negu dešimt minučių bandyt palei stiklo kraštą tą mechanizmą ten sugrūst arba jei su neišimtu mechanizmu - netyčia kreivai pagaut tų ilgųjų varžtų sriegius... :D

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 07:20 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 20 2008, 18:54
Pranešimai: 8894
Miestas: UKMERGE 867082552
tadas1991 rašė:
Saulynas rašė:
Valytuvų mechanizmo galima ir nenuiminėt ,atsisuka tie varžtai abu ir taip ,aišku ne paprastu raktu

Kiek kartų, Sauliau, teko juos paskui atgal ten įsukti? :mrgreen: :doom:

Greičiau ir paprasčiau nuimti. O jei mechanizmas nesitraukia draugiškai, tai dar ir skardelę tą juodą būna nusuku. Nes atsukt per minutę yra greičiau, negu dešimt minučių bandyt palei stiklo kraštą tą mechanizmą ten sugrūst arba jei su neišimtu mechanizmu - netyčia kreivai pagaut tų ilgųjų varžtų sriegius... :D

Atgal dar neteko ,bet jei sau daryčiau irgi neimčiau ,nes man pavyktų :wink: :)

_________________
CITROEN NAUDOTOS DALYS
C5 2,0 HDI-2004 ,paskutinis pirmukas :)
Xantia break 00m,2.0HDI ex Grumlino
Xantia break 99m,2,0HDI devil :doom: Red


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 17:40 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
draugai, truputi oftopikas, bet siuo metu ardau viska. priejau prie valytuvu. valytuvai ir ju slicai baisiai apsioksidave. valytuvai vos nusieme su sjomnikais. turiu silikono tepalo (purskiamo ir nepurskiamo), solidolo, wd-40 ir pan. kuo sutepti surenkant atgal. zinoma pries tai viska nuvalysiu.

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 19:22 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Lap 21 2014, 16:21
Pranešimai: 788
Miestas: Lithuania
medinis rašė:
draugai, truputi oftopikas, bet siuo metu ardau viska. priejau prie valytuvu. valytuvai ir ju slicai baisiai apsioksidave. valytuvai vos nusieme su sjomnikais. turiu silikono tepalo (purskiamo ir nepurskiamo), solidolo, wd-40 ir pan. kuo sutepti surenkant atgal. zinoma pries tai viska nuvalysiu.
Slicus sutept nei vienas is tavo isvardintu sudu netinka. Gerai laikos mobil SHC220, nezinau gali castroli schell, molykote naudot ka rasi nupirkt, tik sintetis konsistencinis tepalas. Taip ir as su sjomniku emiau, kad galeciau ispurkst dinitrolu visa lovi, po priekiniu stiklu.

_________________
*https://www.drive2.ru/r/citroen/461418027129269935/
*https://www.drive2.ru/r/audi/a2/523423336110227509/


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 21:12 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
Dar nei vienai mašinai sjomniko nereikėjo 8)
Šlicus sutepk kuo turi po ranka, bi tik tiršta ir riebu būtų. Gamykliškai ten nieko nebuvo, tai labai nenusidėsi, jei užtepsi su teptuku kokio Solidolo. Ne ant amžino juk darai.

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 06 2017, 22:39 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Darbai juda. Valytuvu mechanizma vistik nuiminėjau, nes kol nenuėmiau, aš net nemačiau kur tie varžtai. Kaip tadai minėjai, nuėmiau ir metalinę skardelę, nes nepavyko išimti kitaip mechanizmo :)

1. Tik nesupratau, kodėl visa ta ilga plastmase palei stikla po valytuvais buvo taip stipriai prikepus. Gal ji ten ant kokio silikono pastatyta turi buti ? Nes nu grynai kaip prilipe kad butu. Kaip geriau elgtis kai dėsiu atgal ?

2. Netyčia atlaužiau vienos plastmasėlės kojelę (vieną kojelę iš dviejų). Kaip elgiatės tokiais atvejais? Ar normalus variantas uždėti tašką kokių montažinių klijų, ar ten kažkokio silikono iš senukų ? Nes kad mirtinai priliptų tai nereikia.. :)

Paveikslėlis

3. Ar reikės nuiminėti pavarų svirtį ? Jeigu taip, tai kaip ji nusiima? Nes as net pačio bumbulo negaliu nuimti.\

4. Prietaisų skydelį nuiminėjant, ar reikia išimti ekranėlį, kur rodo kuro sąnaudas, radijo stotis ir pan ? Jeigu reikia jį išimti, tai kaip tai padaryti ? Bandžiau su mentelėmis, niekas nevyksta, baisu sulaužyti.

Paveikslėlis

5. Ar būtina nuimti svirtis aplink vairą, kad išimti vairą su visu kotu ? Ar galima palikti ?

Paveikslėlis

Nepykit už tokius klausimus, bet kiekvienas patarimas palengvina darba. Pažadu vėlaiu įkelti foto. Gal ateity kam įdomu bus :)Arthur ačiū dar kartą už info. Labai pravertė. Darbai dar nebaigti, taip kad dar pravers. Jei dar rusų kalbą mokėti, tai išvis būtų gerai :)

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2017, 00:42 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10584
Miestas: Kaunas
medinis rašė:
Darbai juda. Valytuvu mechanizma vistik nuiminėjau, nes kol nenuėmiau, aš net nemačiau kur tie varžtai. Kaip tadai minėjai, nuėmiau ir metalinę skardelę, nes nepavyko išimti kitaip mechanizmo :)

1. Tik nesupratau, kodėl visa ta ilga plastmase palei stikla po valytuvais buvo taip stipriai prikepus. Gal ji ten ant kokio silikono pastatyta turi buti ? Nes nu grynai kaip prilipe kad butu. Kaip geriau elgtis kai dėsiu atgal ?

2. Netyčia atlaužiau vienos plastmasėlės kojelę (vieną kojelę iš dviejų). Kaip elgiatės tokiais atvejais? Ar normalus variantas uždėti tašką kokių montažinių klijų, ar ten kažkokio silikono iš senukų ? Nes kad mirtinai priliptų tai nereikia.. :)

Paveikslėlis

3. Ar reikės nuiminėti pavarų svirtį ? Jeigu taip, tai kaip ji nusiima? Nes as net pačio bumbulo negaliu nuimti.\

4. Prietaisų skydelį nuiminėjant, ar reikia išimti ekranėlį, kur rodo kuro sąnaudas, radijo stotis ir pan ? Jeigu reikia jį išimti, tai kaip tai padaryti ? Bandžiau su mentelėmis, niekas nevyksta, baisu sulaužyti.

Paveikslėlis

5. Ar būtina nuimti svirtis aplink vairą, kad išimti vairą su visu kotu ? Ar galima palikti ?

Paveikslėlis

Nepykit už tokius klausimus, bet kiekvienas patarimas palengvina darba. Pažadu vėlaiu įkelti foto. Gal ateity kam įdomu bus :)Arthur ačiū dar kartą už info. Labai pravertė. Darbai dar nebaigti, taip kad dar pravers. Jei dar rusų kalbą mokėti, tai išvis būtų gerai :)

1. Ji ten ne prikepus, o įsistato plastmasės briauna į tokią fiksavimo juostą, kuri maunasi berods ant lango apačios ar panašiai. Atlupinėti reikia atsargiai ir kultūringai, geriausia pirštais arba plastikinėm salono ardymo mentelėm, ir atsilupa. Atgal susirenka taip pat. Apsivalyk tą briauną ir išsivalyk fiksavimo juostos griovelį bet tiek, kad nebūtų viduj purvo gabalų pribyrėję, nes kitaip neįkiši atgal.
2. Čia kurios? Prie valytuvų plastmasės šonuose kampuose kur maži plastmasiukai? Ten šiaip puikiai laikosi ir ant vieno, bet gali kokio hermetiko patept dėl atsargos. Retai ten lūžta, bet vienam esu vieną tų ausyčių trakštelėjęs. Gal jau buvo įtrūkę, o gal tiesiog atėjo laikas, senatvė, bet kaip ir sakiau, ten ne tik tos dvi ausytės laiko, bet ir yra papildomų briaunų, tai be vienos puikiai laikosi.
3. Pačios svirties nereiks nuimti ir nenuimsi, nes ji nusiima kartu su kulisa iš po mašinos apačios. Bumbulą gal irgi nebūtina nuimti, bet tada reikia išardyt svirties kailį nuo rėmelio ar ten kažkaip prakišt. Nepatogu. Nuimi bumbulą, ištrauki iš konsolės kailį kartu su rėmeliu, ir padedi šonan kartu.
Bumbulas nusiima traukimo viršun būdu. Jei stipriai traukiant vistiek nenusitraukia - trauk dar stipriau. Tik atsargiai, nesusižeisk. Ant koto bus plastmasė, kuri yra platesnė už kotą, tai gali, pajudėjus bumbului, nuo didelės jėgos, ten užkabinti ir susižeisti. Esu kadais taip atsilupęs nagą. Žmonės sako, kad yra kartu su bumbulo nuėmimu numušę veidrodėlį arba įskėlę stiklą. Ten protingai. Dažniausiai nusiima nesunkiai, bet būna piktų, tai reikia daug jėgos, bet ir susikaupimo, o ne brutalaus priėjimo :lapux:
4. Ekranėlį reikės išimti, kitaip neatjungsi jo laido. Aplink ekranėlį yra plastmasė, tai tau reikia pirmą ją išsitraukt, o po to bus varžtai pačiam ekranėliui nusukt. Ta plastmasė nelabai paprastai nusiima, galima apgadint ją arba panelę, bet protingai viskas gaunasi. Apačioje tarp plastmasės ir rėmelio kišk ploną plokščią daiktą ir kelk viršun. Reikia truputį deformuoti tą plastiką, kitaip nieko nebus. Ištrauksi fiksatorius , tuomet nepamenu ar dar yra šoninių, bet gal ir nėra, o jei ir yra, tai nebent viršuj. Žodžiu paskui turi traukti tą plastmasę į save ir šiaip taip išsilaviruoja. Būna biškel pasižeidžia panelė nuo fiksatorių, bet paskui atgal sudėjus, tą vietą ta pati plastmasė uždengia, tai niekam galvos neskauda :)
5. Gal ir nebūtina, niekad nežiūrėjau, ar kam trukdo. Bet geriau nusiimk, nes ten jautrus ir brangus mazgas ir tu visai nenori jų sulaužyt. Gale 4-5 fiškės (pagal kompeltaciją), atleidi su 10mm galvute chamuto varžtą ir paskui su mažu atsuktuvėliu ar nagu atlenki fiksavimo apie kotą auseles ir trauki į save švelniai. Prieš nuimdamas užsifiksuok į vidurinę padėtį, kad sueitų rodyklytės ir tuo metu automobilio ratai stovėtų tiesiai. Jei rodyklytės mechanizmas jau sulūžęs (taip labai dažnai būna), tuomet reikia pasisukinėt į abi puses ir pagal šleifo darbo pajautimą pasistatyt maždaug per vidurį eigos į abi puses maksimumų. Čia kad nesugadint nieko, ir kad nepamest vairo kampo padėties daviklio kalibravimo (jei yra ESP).

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 1.9TD>2.0HDi 92
P206sw 1.4i 04
Audi 80 1,8 86
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 07 2017, 11:15 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Aiškiau būti negali :) Labai ačiū už komentarus. Darbai juda.

Turiu dar viena oftopikinį klausimą, išplaukiant iš daromų darbų. Nupirkus šitą citroeną, pastebėjau, kad prastai traukia radijas. dabar viską beardant, suradau palaidą laidą, kuris yra "prišlietas" prie antenos laido. Antgalis jungiasi į magą, o palaidas galas voliojosi prie prikūrkės kažkur. Gal jis turi kažkur jungtis ? Gal čia ir prasto FM traukimo priežastis ?

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
StandartinėParašytas: Spa 12 2017, 07:46 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Spa 03 2017, 10:09
Pranešimai: 95
Miestas: Vilnius
Na kagi, pasidalinsiu patirtimi :) Visų pirma, didelis dėkui, kiekvienam padėjusiam, taip pat ir seniem postam, kur taip pat yra informacijos. Padariau vistik šį žygdarbį. Gyvenime nekeitęs tepalų automobiliui, bet panelę ryžausti nuiminėti.
Bendroje sumoje niekur neskubant, atidžiai darant, atidirbau 27 valandas gryno darbo prie automobilio per šešis pusdienius.

Atlikti darbai:
1. Suklijuotos abi lūžusios sklendės. Naudojau aliuminį "L" formos kampuotį ir epoksidinius klijus. Tada plastikiniai "užtrauktukai", kuriuos taip pat sutvirtinau epoksidu (dėl šventos ramybės). Visus judančius mazgus sutepiau silikoniniu tepalu (toks kaip kremas) prieš tai su nuriebalintuvu nuvalius seną tepalą. Gavosi puikiai.
1. Išardytas valytuvų mechanizmas, išvalytas, suteptas, surinktas atgal. Nes pavalant valytuvų šlicus netyčia į vidų privariau nuriebalintojo..
2. Suklijuotas vienas plastikas po kapotu, kuris ant laisvu apsuku nuo vibracijos skleidė garsą
3. sutvarkytas stringantis kapoto fiksavimo mechanizmas
4. Išvalytas vandens latakas po valytuvais. Žiaurus vaizdas buvo. Juodžemio kokios dvi saujos, ir viskas susitrombavę vandens nutekejimo latake. Buvo visiškai užsikišę.

Jeigu nuiminėčiau panelę antrą kartą, padaryčiau tai kokius du-tris kartus greičiau turbūt. Tik surinkinėdamas atgal supratau, kaip nesistemingai ardžiau viską, ir kaip teko ardyti tai, ko net nereikėjo... Nemažai laiko pravargau su airbagų fiškėmis, kol suvokiau, kaip jos atsijungia :drunk: ačiū saulynui ir pauliui už pagalbą karštąja linija :)

Keli pastebėjimai:
- Visą laiką pradirbau su kompaktišku LED žibintuvėliu ant galvos. Labai palengvino darbą. Net nesitikėjau, kad taip palengvins darbą.
- Vertėtų turėti teleskopinį magnetą. Pametus varžtą kažkur, kur nepasiekia pirštai labai padeda ir sutaupo nervų :)
- Prieš ardymo darbų pradžią įsigijau apdailos ardymo menteles. ( http://www.vigorus24.lt/rinkinys-apdail ... 27v/i16879) Atvirai pasakius, nežinau ką būčiau be jų daręs, naudojau kas antrame žingsnyje.
- Ardant padariau masę nuotraukų, kurios buvo reikalingos norint surinkti atgal. Visi varžtai susukti atgal į savo vietas.
- Visai pravertė metodas, prie fiškių prilipinti lipdukus, nuo ko ji yra. (pvz garsiakalbis, lietaus daviklis, klimos blokas ir pan). Dedant panelę į vietą, tiesiog lengviau susigaudyti, nereikia galvoti kur kiokį laidą vesti.

Kokia man iš viso šito reikalo nauda ?
1. Poilsis po darbų ir sėdimo darbo
2. Susipažinau su savo automobiliu
3. Esu garantuotas padarytų darbų kokybe
4. Nereikėjo servise mokėti apvalios sumos. Į kurią būtų įskaičiuotos naujos sklendės, be kurių čia puikiai galima susitvarkyti.
5. Turiu galimybę pasidalinti pastebėjimais šiame forume.

Viskas puikiai veikia, šildo šaldo :)

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

Paveikslėlis

_________________
-- C5 break 2006 2.0HDI 100kw


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 143 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 5 6 7 8 9 10 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
cron
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007