medinis rašė:
Darbai juda. Valytuvu mechanizma vistik nuiminėjau, nes kol nenuėmiau, aš net nemačiau kur tie varžtai. Kaip tadai minėjai, nuėmiau ir metalinę skardelę, nes nepavyko išimti kitaip mechanizmo
1. Tik nesupratau, kodėl visa ta ilga plastmase palei stikla po valytuvais buvo taip stipriai prikepus. Gal ji ten ant kokio silikono pastatyta turi buti ? Nes nu grynai kaip prilipe kad butu. Kaip geriau elgtis kai dėsiu atgal ?
2. Netyčia atlaužiau vienos plastmasėlės kojelę (vieną kojelę iš dviejų). Kaip elgiatės tokiais atvejais? Ar normalus variantas uždėti tašką kokių montažinių klijų, ar ten kažkokio silikono iš senukų ? Nes kad mirtinai priliptų tai nereikia..


3. Ar reikės nuiminėti pavarų svirtį ? Jeigu taip, tai kaip ji nusiima? Nes as net pačio bumbulo negaliu nuimti.\
4. Prietaisų skydelį nuiminėjant, ar reikia išimti ekranėlį, kur rodo kuro sąnaudas, radijo stotis ir pan ? Jeigu reikia jį išimti, tai kaip tai padaryti ? Bandžiau su mentelėmis, niekas nevyksta, baisu sulaužyti.

5. Ar būtina nuimti svirtis aplink vairą, kad išimti vairą su visu kotu ? Ar galima palikti ?

Nepykit už tokius klausimus, bet kiekvienas patarimas palengvina darba. Pažadu vėlaiu įkelti foto. Gal ateity kam įdomu bus

Arthur ačiū dar kartą už info. Labai pravertė. Darbai dar nebaigti, taip kad dar pravers. Jei dar rusų kalbą mokėti, tai išvis būtų gerai

1. Ji ten ne prikepus, o įsistato plastmasės briauna į tokią fiksavimo juostą, kuri maunasi berods ant lango apačios ar panašiai. Atlupinėti reikia atsargiai ir kultūringai, geriausia pirštais arba plastikinėm salono ardymo mentelėm, ir atsilupa. Atgal susirenka taip pat. Apsivalyk tą briauną ir išsivalyk fiksavimo juostos griovelį bet tiek, kad nebūtų viduj purvo gabalų pribyrėję, nes kitaip neįkiši atgal.
2. Čia kurios? Prie valytuvų plastmasės šonuose kampuose kur maži plastmasiukai? Ten šiaip puikiai laikosi ir ant vieno, bet gali kokio hermetiko patept dėl atsargos. Retai ten lūžta, bet vienam esu vieną tų ausyčių trakštelėjęs. Gal jau buvo įtrūkę, o gal tiesiog atėjo laikas, senatvė, bet kaip ir sakiau, ten ne tik tos dvi ausytės laiko, bet ir yra papildomų briaunų, tai be vienos puikiai laikosi.
3. Pačios svirties nereiks nuimti ir nenuimsi, nes ji nusiima kartu su kulisa iš po mašinos apačios. Bumbulą gal irgi nebūtina nuimti, bet tada reikia išardyt svirties kailį nuo rėmelio ar ten kažkaip prakišt. Nepatogu. Nuimi bumbulą, ištrauki iš konsolės kailį kartu su rėmeliu, ir padedi šonan kartu.
Bumbulas nusiima traukimo viršun būdu. Jei stipriai traukiant vistiek nenusitraukia - trauk dar stipriau. Tik atsargiai, nesusižeisk. Ant koto bus plastmasė, kuri yra platesnė už kotą, tai gali, pajudėjus bumbului, nuo didelės jėgos, ten užkabinti ir susižeisti. Esu kadais taip atsilupęs nagą. Žmonės sako, kad yra kartu su bumbulo nuėmimu numušę veidrodėlį arba įskėlę stiklą. Ten protingai. Dažniausiai nusiima nesunkiai, bet būna piktų, tai reikia daug jėgos, bet ir susikaupimo, o ne brutalaus priėjimo
4. Ekranėlį reikės išimti, kitaip neatjungsi jo laido. Aplink ekranėlį yra plastmasė, tai tau reikia pirmą ją išsitraukt, o po to bus varžtai pačiam ekranėliui nusukt. Ta plastmasė nelabai paprastai nusiima, galima apgadint ją arba panelę, bet protingai viskas gaunasi. Apačioje tarp plastmasės ir rėmelio kišk ploną plokščią daiktą ir kelk viršun. Reikia truputį deformuoti tą plastiką, kitaip nieko nebus. Ištrauksi fiksatorius , tuomet nepamenu ar dar yra šoninių, bet gal ir nėra, o jei ir yra, tai nebent viršuj. Žodžiu paskui turi traukti tą plastmasę į save ir šiaip taip išsilaviruoja. Būna biškel pasižeidžia panelė nuo fiksatorių, bet paskui atgal sudėjus, tą vietą ta pati plastmasė uždengia, tai niekam galvos neskauda

5. Gal ir nebūtina, niekad nežiūrėjau, ar kam trukdo. Bet geriau nusiimk, nes ten jautrus ir brangus mazgas ir tu visai nenori jų sulaužyt. Gale 4-5 fiškės (pagal kompeltaciją), atleidi su 10mm galvute chamuto varžtą ir paskui su mažu atsuktuvėliu ar nagu atlenki fiksavimo apie kotą auseles ir trauki į save švelniai. Prieš nuimdamas užsifiksuok į vidurinę padėtį, kad sueitų rodyklytės ir tuo metu automobilio ratai stovėtų tiesiai. Jei rodyklytės mechanizmas jau sulūžęs (taip labai dažnai būna), tuomet reikia pasisukinėt į abi puses ir pagal šleifo darbo pajautimą pasistatyt maždaug per vidurį eigos į abi puses maksimumų. Čia kad nesugadint nieko, ir kad nepamest vairo kampo padėties daviklio kalibravimo (jei yra ESP).