Vycius rašė:
Tadai,voztuva darineja elektra,pats kompas,o antisinkas atsijungia vos atidarius masinos dureles
Ej; ejejėj! Negazuok taip smarkiai lygioj vietoj. Šneka eina apie antisinko, o ne hidraktyvo vožtuvą. Kokia ten tau "elektra" ir koks "kompas"... Ten gi čysta hidraulika.

Sistema senai aprašyta
http://www.citrina.lt/FAQ/FAQH.htm#ANTI-SINK SISTEMA
cyborggg rašė:
jei atleidziu stabdzius galas suseda...
O šitai greičiausiai tik dėl to, kad užspaudęs stabdžius tu neleidi ratams prasisukti. Kintant mašinos aukščiui, kinta ir ratų bazė, t.y. ratai turi suktis, o tu jiems to neleidi. Todėl mašina ir nepritupia kol stabdžių neatleidi; stabdžių kranas čia ne prie ko.
Nuorinti galinius stabdžius reikėjo iškėlus mašiną į max. aukštį ir per suportus, o ne visai taip, kaip surašyta tame cituotame straipsnelyje. Jei įdomu smulkiau, pereik per paiešką; aš tą procedūrą ne sykį esu aprašęs.
Bet kaip rodo praktika, jei nuorinimas nepadeda, problema tokiais atvejais būna ne stabdžiuose, o tuščioje antisinko sferoje arba pačiame vožtuve. Kartais pakanka jį tik praplauti, kartais tenka keisti. Bandyk žaisti toliau; nuorink stabdžius kaip priklauso, ir pasitikrink sferą. Paskui teliks kibti prie vožtuvo, o pačiu sunkiausiu atveju- prie hidrosiurblio.