WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Bir 04 2024, 12:51

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 12 Kitas

Hidraulinę sistemą plauti... :
Verta (reikia) 78%  78%  [ 105 ]
Neverta (nereikia) 22%  22%  [ 29 ]
Viso balsų: 134
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 23 2007, 22:53 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Savaitgali mano << buvo plaunama hidraulika, t.y. isplaunamas LHM bakelis isdziovinamas karstu oru, isplaunami auksciu korektoriai, dziovinami karstu oru, nuleidziamas brudas is galiniu stabdziu suportu, uzpilamas praplovejas.

Rezultatas:
1. Masinos reakcija i aukscio svirties perkelima daug sutrumpejo, t.y. seniau is norm i pazeminta (remonto) padeti pradedavo leistis po kokiu 5-8 s,
perkelus is norm i paaukstinta pradedavo keltis po mazdaug 10-15 s. Siuo metu tik perkelus rankenele, masina i minetas padetis keliasi ir leidziasi po labai trumpos pauzes.

2. Vazinejant, vaziuokle budavo tai kieta, tai minksta, dabar tik minksta, susukus staigia vaira, spyrus per pedala, vaziuojant per didesnius nelygumus, ir kt. atvejais, jauciamas vaziuokles sukietejimas.

3. Padidejo stabdymo efektyvumas.

4. Automobilis po nakties ar ilgesnio laiko kyla daug greiciau.

Isvada:
hidraulika reikia plauti reguliariai, padeda isvengti bedu ir vazinejant << suteikia malonuma.

Prieš vartojant pasitarti su vaistininku....

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 23 2007, 23:36 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Sernas rašė:
Prieš vartojant pasitarti su vaistininku....

:good: :lol:


Tik vertėjo iškart pažymėti, kad kalba eina apie antros kartos hidroaktyvą...

Dauguma vis dar tebėra įsitikinę, kad antroje kartoje (Xantijos ir XM nuo '94) "normal" ir "sport" režimų kietumas bemaž nesiskiria. O jie visgi juntamai skiriasi; tereikia tinkamai susitvarkyti/išsiplauti hidrauliką- ir posūkiai išimami kur kas didesniu greičiu... Apie ką ir būbnyjama visoje šioje temoje. Kad hidrosistemos švara-jos komfortiškumo ir ilgaamžiškumo pagrindas.
Sernas rašė:
2. susukus staigia vaira, spyrus per pedala, vaziuojant per didesnius nelygumus, ir kt. atvejais, jauciamas vaziuokles sukietejimas.


:)

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 10:11 
xamas rašė:
Sernas ,pavazinek savaite ir papasakok ispudzius, nes po kisimosi i korektorius visada greit kyla ir leidziasi :wink:

Būtent. Aš čia ką tik džiaugiausi, kad mašina užvesta tuoj pat pakyla per 3 sekundes, bet praėjus kelioms savaitėms viskas grįžo į prieš tai buvusią padėtį: pamąsto, kyla lėčiau etc. Blogai nėra, tiesiog nebe taip gerai, kaip buvo iškart po to plovimo.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 11:48 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
Aš čia ką tik džiaugiausi, kad mašina užvesta tuoj pat pakyla per 3 sekundes, bet praėjus kelioms savaitėms viskas grįžo į prieš tai buvusią padėtį: pamąsto, kyla lėčiau etc.


Todėl, kad nebuvo plauti korektoriai prieš ploviklio supylimą, t.y. bendras brudo kiekis cirkuliuojančiame ploviklyje ir neplautuose korektoriuose buvo didelis, ir jį pakeitus LHMu (su korektorių plovimu), momentinis efektas atrodė dideliu. Bet to koncentruoto š buvo pakankamai likę vamzdyne, ir po ploviklio išleidimo/LHM užpylimo susimaišius jam su LHMu ir vėl pradėjus sėsti korektoriuose, efektas-akivaizdus; viskas sparčiai grįžta į išeities tašką.

Pas Serną dabar korektoriai išplauti prieš ploviklio supylimą, ir efektas išsilaikys iš tikrųjų tik kelias savaites. Tačiau hidrosistema, palyginus su prieš tai buvusia, jau sąlyginai švari, ir plovikliui teliks nusklembti brudą nuo vamzdelių ir hidromazgų užkaborių. Kakų koncentracija nebebus didelė.

Po ploviklio pakeitimo LHMu ir vėlgi korektorių bėrimo/plovimo, efektas išliks gerą pusmetį. Po kurio vėl išsiplovus korektorius ir LHMą keičiant kas 30kkm, visas hidrosistemos dalis galima ilgus metus išlaikyti darbingas, tuo pat metu mėgaujantis tvarkingos hidraulikos teikiamais malonumais. :) Ir brangus atrodo tik pirmas kartas, nes tenka dukart atlikti valymo procedūrą. Bet po to, kartą paragavęs, nebegali sustoti. :)
Pirkau breiką su HA1 ( t.y. be antisinko), kurio priekis po variklio išjungimo nusmigdavo per minutę, galas-per valandą. Vien plovimų dėka (be jokių stabdžių kranų, kitų detalių keitimų keitimų ar XADO), dabar per parą nenusėda daugiau poros cm. Teisybė, eina dar tik antra savaitė :)

Procedūrą rekomenduoju, suprantama, tik tiems, kas su savo hidrocitrais ruošiasi neišsiskirti dar bent metus; kitiems tai akivaizdžiai netikslinga.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 12:37 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
Zeus rašė:
xamas rašė:
Sernas ,pavazinek savaite ir papasakok ispudzius, nes po kisimosi i korektorius visada greit kyla ir leidziasi :wink:

Būtent. Aš čia ką tik džiaugiausi, kad mašina užvesta tuoj pat pakyla per 3 sekundes, bet praėjus kelioms savaitėms viskas grįžo į prieš tai buvusią padėtį: pamąsto, kyla lėčiau etc. Blogai nėra, tiesiog nebe taip gerai, kaip buvo iškart po to plovimo.


Nepavydek, gerai :P
Siuo metu vazinedamas su savo << pradedu suprasti kas per daiktas yra HA.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 12:42 
proffanas rašė:
Todėl, kad nebuvo plauti korektoriai prieš ploviklio supylimą, t.y. bendras brudo kiekis cirkuliuojančiame ploviklyje ir neplautuose korektoriuose buvo didelis, ir jį pakeitus LHMu (su korektorių plovimu), momentinis efektas atrodė dideliu. Bet to koncentruoto š buvo pakankamai likę vamzdyne, ir po ploviklio išleidimo/LHM užpylimo susimaišius jam su LHMu ir vėl pradėjus sėsti korektoriuose, efektas-akivaizdus; viskas sparčiai grįžta į išeities tašką.

Nu, gerai, o tai dabar padėtų, pvz., pakartotinis korektorių ir filtrų išplovimas? O gal drauge reikėtų dar kartą pasikeisti LHMą?
Kaip supratau, mano klaida buvo ta, kad prieš susipildamas Hydraurinceage'ą neploviau korektorių? Jeigu taip, tada nežinojau... :oops: Dar kai pylė ploviklį pas Audro, tai plovė tik filtrus, o korektorių ne... :? Juos tik vėliau išplovė Julius, jau keisdamas ploviklį į LHMą.


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 12:46 
Sernas rašė:
Nepavydek, gerai :P
Siuo metu vazinedamas su savo << pradedu suprasti kas per daiktas yra HA.

Nepavydžiu nė kiek, tik galvoju, kaip čia ateity liapsusų išvengus... Gyveni žmogus ir vis ką nors naujo sužinai... :D O šiaip tai meistreliai galėtų ir patarti, taigi patys žino, kaip geriau – papildomų litų už darbą užsidirbtų, o liežuvis tikrai nenulūžtų...
O dėl HA... Svarstau dabar, kaip čia jį geriau pajutus? Gerai kalt per stabdžius? Įvaryt į posūkį ant 50 km/h? Kas realiai turėtų pasijausti?


Į viršų
   
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Spa 24 2007, 17:08 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Zeus rašė:
o tai dabar padėtų, pvz., pakartotinis korektorių ir filtrų išplovimas? O gal drauge reikėtų dar kartą pasikeisti LHMą?
Imant bendrame plane-taip. Nors bet kuris meistras šitą išsijuosęs neigs :lol: O ir visa procedūra (trys keitimai) pernelyg jau brangiai atsieis.

Dar priklauso ir nuo tavo mašinos hidromazgų būklės; gal kas jau yra pakankamai sudilę. Šiuo atveju, per atstumą nežinau ką ir patarti. Važinėk gal toliau nesukdamas sau galvos, jei žiemą atsiras kokių didesnių problemų su mašinos kilimu (švarioms sistemoms to paprastai nebūna)-tada ir berk viską, plauk, ir keisk LHM. Jei nemalonumų per šalčius nebus (neveikiantis magas nesiskaito :) ), tą procedūrą atlik tik prieš sekančią žiemą.

Jei labai jau knieti-pasiberk korektorius dabar, po ploviklio ir LHM keitimo, ir pafotkink, ką rasi. :) Kad pradėjo juose kauptis nuosėdos-garantuoju.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 05 2007, 21:31 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 08 2005, 07:00
Pranešimai: 359
Miestas: Kaunas-Klaipeda
proffanas rašė:
xamas rašė:
Sernas ,pavazinek savaite ir papasakok ispudzius, nes po kisimosi i korektorius visada greit kyla ir leidziasi :wink:

Sernas, jei yra ką-gal gali papasakoti įspūdžius po dviejų savaičių po plovimo?... Ypač pokyčius į bloga per tas dvi savaites. Nes ir orai atvėso... :roll:


Jokiu pasikeitimu viskas veikia gerai.

Juk dar tik pirma diena kai temperatura zemiau nulio.
Pavazinejus keleta dienu parasysiu issamiau, kolkas kazko blogo/gero nepastebejau.

_________________
Y3 ir Y4
<< Berlingo Multispace


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 25 2007, 22:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Fotožinutė "riboto plovimo" gerbėjams.

Paveikslėlis

Kairėje-naujas LHM. Dešinėje-senas. Laaaaabai senas. Su juo po keitimo pravažiuota ištisi... 3000km.

Priežastis-keičiant LHMą, išplauti buvo vien filtrai. Bakelio vidus, filtrų laikiklis, korektoriai, vamzdynas nė neliesti. Cirkuliuojantis koncentruotas, pradėjęs kietėti šlamas per tuos 3kkm jau užkišo ir išvalytus filtrus.

Paveikslėlis

Kokia prasmė šitokiu metodu (plaunant vien filtrus) išvis keisti LHMą, jei išmeti balon virš 100lt, o sistemoje kaip buvo paplėkęs prūdas su fransuziškom varlėm, taip ir liko? :roll: Pridėjęs dar ~100lt, gauni beveik sterilią hidrosistemą, kai tuo tarpu iš tokio LHMo "keitimo"-išvis jokios naudos; vieni nuostoliai, nes procedūrą tenka kartoti.

Žiemą tokie korektoriai jau strigtų.
Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 10:25 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Fotožinutė tiems 17% citromėgėjų, kurie mano, kad sistemos ar atskirų jos dalių plauti nereikia.
Aukščiau minėto Šerno XMo hidrosistemoje prieš supilant ploviklį buvo kapitaliai mechaniškai išvalyti korektoriai, bakelis, filtrai su korpusu, ir išleistas senas skystis iš stabdžių sistemos. Po ploviklio supylimo ir 5kkm ridos filtrai, korektoriai ir bakelio turinys atrodė taip:
Paveikslėlis Paveikslėlis Paveikslėlis

Dabar, po LHMo supylimo, hidrosistema yra tikrai švari. Kas joje darosi, jei nenaudomas nė ploviklis, nė neplaunami korektoriai-galima įsivaizduoti; ir turbūt nesunkiai.

Po nedidelio sudilusių aukščio reguliavimo svirtelių "tiuningo" neoriginaliomis detalėmis Paveikslėlis hidraktyvinis XMas tapo megabolidu; koks ir buvo numatytas gamykliškai. O smulkmenas, manau, papasakos pats juzeris...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 10:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 24 2005, 14:54
Pranešimai: 1359
Miestas: Vilnius
:appl: :good:

_________________
860122334.
BX 1.9 GTI.
Xantia Activa 2.0 16V.
XM 2.5 turboD.
Xantia, BX, XM dalimis.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 10:51 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Vat aš dabar ir galvoju, servise man pasakė: jei mašina reaguoja greitai į svirtelės reguliavimą tai nieko ten plauti nereikia ir jokio ploviklio pilti nereikia irgi, keičiam LHM ir psio,pasiimant auto sakė: oi mle kokia gira buvo tavo LHM'as baisu, dabar ir galvoju tai durniaus vietoj likau ar kas čia teisus.
Pats savo akim saviškio (antrojo) filtrų nemačiau, bet pirmojo filtrai atrodė taip, kad gerb.Proffano visi fotkinti atrodė kaip iš gamyklos...Tai ir klausimas: važiuot padaužyt kam nors ar ne, ir kokie darbo principai?

Suprantu pažystamas servise užduoda klausimą: sau daraisi ar pardavimui, ir iš kart nekyla problemų ar gerai ir brangiai ar šū.....nai ir šiek tiek pigiau...

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 12:28 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
laurynas400 rašė:
jei mašina reaguoja greitai į svirtelės reguliavimą tai nieko ten plauti nereikia ir jokio ploviklio pilti nereikia irgi
<...>

Suprantu pažystamas servise užduoda klausimą: sau daraisi ar pardavimui, ir iš kart nekyla problemų ar gerai ir brangiai ar šū.....nai ir šiek tiek pigiau...


Pasiskersk korektorių, ir jei jame rasi vien drumzles-ploviklį pilti netikslinga. Bet jei tos drumzlės pradėję "cukruotis", t.y. ant korektoriaus vidinio paviršiaus jau užsidėjo sunkiai nuplaunamų ir pradėjusių kietėti gleivių sluoksnis-plauti būtina, nes panašiu šlamu bus pasidengę ir visi hidrosistemos užkaboriai. Ploviklis būtent tas gleives ir efektyviai ištirpina; paskui jos pasišalina su plovikliu keičiant jį į LHM.

Tai, kad filtrai juodi, o mašina kilnojasi-anaiptol ne indikatorius ploviklio naudojimui ar nenaudojimui.

Beje, "turginius" variantus aš kategoriškai atsisakau daryti. Dėl ko kartais kyla nesusipratimų. :roll:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 03 2007, 13:25 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2007, 10:25
Pranešimai: 207
Miestas: Vilnius
Beje, "turginius" variantus aš kategoriškai atsisakau daryti. Dėl ko kartais kyla nesusipratimų. :roll:[/quote]

Dėl to respect.

Na gerai, įkalbėjot, bandau pravažiuot kokius 2kkm ir pažėt kas darosi sistemoj, koks LHM'as ir kiek brudo filtruose.
Paprasčiausiai noriu kad hidraulika veiktų gerai ir geriau šiek tiek investuoti daugiau nei po to kratytis su nuleista šikna.

_________________
BeXa 89 TD, atsarginėms dalims...
BeXa 90 D ledazz, 300 000km
BeXa Break 93 randonas...


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 170 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 ELLIPSIS 3 4 5 6 7 ELLIPSIS 12 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 7 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007