Zeus rašė:
Aš čia ką tik džiaugiausi, kad mašina užvesta tuoj pat pakyla per 3 sekundes, bet praėjus kelioms savaitėms viskas grįžo į prieš tai buvusią padėtį: pamąsto, kyla lėčiau etc.
Todėl, kad nebuvo plauti korektoriai
prieš ploviklio supylimą, t.y. bendras brudo kiekis cirkuliuojančiame ploviklyje ir neplautuose korektoriuose buvo didelis, ir jį pakeitus LHMu (su korektorių plovimu), momentinis efektas atrodė dideliu. Bet to koncentruoto š buvo pakankamai likę vamzdyne, ir po ploviklio išleidimo/LHM užpylimo susimaišius jam su LHMu ir vėl pradėjus sėsti korektoriuose, efektas-akivaizdus; viskas sparčiai grįžta į išeities tašką.
Pas Serną dabar korektoriai išplauti
prieš ploviklio supylimą, ir efektas išsilaikys iš tikrųjų tik kelias savaites. Tačiau hidrosistema, palyginus su prieš tai buvusia, jau sąlyginai švari, ir plovikliui teliks nusklembti brudą nuo vamzdelių ir hidromazgų užkaborių. Kakų koncentracija nebebus didelė.
Po ploviklio pakeitimo LHMu ir vėlgi korektorių bėrimo/plovimo, efektas išliks gerą pusmetį. Po kurio vėl išsiplovus korektorius ir LHMą keičiant kas 30kkm, visas hidrosistemos dalis galima ilgus metus išlaikyti darbingas, tuo pat metu mėgaujantis tvarkingos hidraulikos teikiamais malonumais.

Ir brangus atrodo tik pirmas kartas, nes tenka dukart atlikti valymo procedūrą. Bet po to, kartą paragavęs, nebegali sustoti.
Pirkau breiką su HA1 ( t.y. be antisinko), kurio priekis po variklio išjungimo nusmigdavo per minutę, galas-per valandą. Vien plovimų dėka (be jokių stabdžių kranų, kitų detalių keitimų keitimų ar XADO), dabar per parą nenusėda daugiau poros cm. Teisybė, eina dar tik antra savaitė
Procedūrą rekomenduoju, suprantama, tik tiems, kas su savo hidrocitrais ruošiasi neišsiskirti dar bent metus; kitiems tai akivaizdžiai netikslinga.