WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 06 2025, 07:35

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Lap 21 2006, 22:00 
Atsijungęs
Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 11:46
Pranešimai: 2143
Miestas: Kaunas
proffanas rašė:
a,ir dar kondensato iš įšylančio duslintuvo nepamirškim :D kartais irgi būva įspūdingi vaizdzialiai.

va-va, visai iš galvos iškrito :oops: , o juk šį reginį kasryt stebiu :lol:

_________________
C5 2.0 HDi '2006
http://www.grumlinas.lt/


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 22:19 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
Gerbiami kolegos galite patarti, ka daryti, kad auto virs 3500 apsisukimu nemestu juodu dumu, nes kazkaip virs 160 - 170 daugiau nevaziuoju, negrazus galinis vaizdas lieka, juodi dumai matosi

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Gru 22 2006, 23:27 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
proffanas rašė:
...keisk į benzynką... Nebūna dyzelių,kurie virš 3500rpm su apkrova dūmo nemestų.

Kitas reikalas,jei tų dūmų yra pernelyg.Tada jau pirmoj eilėj keisk kuro/oro filtrus ir vožtuvų gumeles.Jei važinėjai ilgesnį laiką mažomis apsukomis,tikėtina,kad išeina suodžių sankaupa iš duslintuvo.

O kitais atvejais,jei išvardyti dalykai negalioja,teks knisti siublį (tikrint kad ir degimo kampą) bei patį variklį (kad ir žiedai),bet to nebediagnozuosi internetu.
Tebelieka neaišku,kiek tų dūmų visgi yra. Gal norma,o tau atrodo,kad baisu? :roll:

Taip vaziuojant viskas normalu, nebuna dumu, tik kai virs 3500 tada jau juodi. Po benzino neiprasta, bet pamazu jau priprantu. kartais vaziuodamas uzmirstu, kad su dyzeliu vaziuoju :)
tada viskas normalu yra :)

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2010, 20:47 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Bir 19 2008, 16:53
Pranešimai: 59
problema tokia, kad po salciu 2,1 xm pasirode dumai, siaip ziauriai balti, is paskos nieko nesimato, su antifrizu viskas tvarkoj, jei dingtu jau visos lempos turejo degt, masina atrodo vaziuoja kaip viskas tavrkoj. Masinai daugiau pavazinejus dumai apslopo, bet atsirasdavo pradejus vaziuoti 5 pavara virs astuoniasdesimt.
patikrinau tepalus, zemiau normos, bet nesu tikras kad pries tai gerai buvo, kazkaip po serviso netikrinau, gal nedapilta, gal keiciant salnika galejo nubegt(nezinau ar teoriskai imanoma).
dabar bijau vaziuot, o iki serviso reik pasitaupyt.


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2010, 21:11 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 10 2009, 09:46
Pranešimai: 259
Miestas: PNV
dugnas rašė:
problema tokia, kad po salciu 2,1 xm pasirode dumai, siaip ziauriai balti, is paskos nieko nesimato, su antifrizu viskas tvarkoj, jei dingtu jau visos lempos turejo degt, masina atrodo vaziuoja kaip viskas tavrkoj. Masinai daugiau pavazinejus dumai apslopo, bet atsirasdavo pradejus vaziuoti 5 pavara virs astuoniasdesimt.
patikrinau tepalus, zemiau normos, bet nesu tikras kad pries tai gerai buvo, kazkaip po serviso netikrinau, gal nedapilta, gal keiciant salnika galejo nubegt(nezinau ar teoriskai imanoma).
dabar bijau vaziuot, o iki serviso reik pasitaupyt.

:D .....atidziau pasiziurek i kitus vaziuojancius, kiek teko matyt dumai per tokiu salcius is visu vazuojanciu lb balti ir lb dauggg......manau cia nera gedimo :mrgreen:

_________________
nuo 97m. 88m,BX-1.8td.93m,XM-2.0i.92m,XM-2.1td.90m,XM-2.1d.01m,C5-2.0HDi,98m. Mitsubishi pajero 2.8tdi(zveris) :twisted:


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2010, 22:29 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 11 2007, 19:07
Pranešimai: 10941
Miestas: Kaunas
Ne dūmas ten, kogero. Prie tokios temperatūros galima faktiškai tai vadinti sniegu :D Nors šiandien jau nelabai, jau geriau. Benzai visai nebedūmina

_________________
Visokių Citroen bėdų remontas ir priežiūra.
C15 RD 89-Kablukas
BX16TGI 91-Lemąnas
ZX 92
P406 2.0HDi 99
Suzuki DR650RSE 96
Ex: 3BX, 2ZX, C5 I, Xantia, Audi 80


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 28 2010, 23:10 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Kov 25 2008, 23:00
Pranešimai: 3604
Miestas: Kaunas
AUDRIUS- cit rašė:
dugnas rašė:
problema tokia, kad po salciu 2,1 xm pasirode dumai, siaip ziauriai balti, is paskos nieko nesimato, su antifrizu viskas tvarkoj, jei dingtu jau visos lempos turejo degt, masina atrodo vaziuoja kaip viskas tavrkoj. Masinai daugiau pavazinejus dumai apslopo, bet atsirasdavo pradejus vaziuoti 5 pavara virs astuoniasdesimt.
patikrinau tepalus, zemiau normos, bet nesu tikras kad pries tai gerai buvo, kazkaip po serviso netikrinau, gal nedapilta, gal keiciant salnika galejo nubegt(nezinau ar teoriskai imanoma).
dabar bijau vaziuot, o iki serviso reik pasitaupyt.

:D .....atidziau pasiziurek i kitus vaziuojancius, kiek teko matyt dumai per tokiu salcius is visu vazuojanciu lb balti ir lb dauggg......manau cia nera gedimo :mrgreen:


O pats isejes i lauka prie tokios temperaturos nedumini(negaruoji)??? :D

_________________
<< Citroen C5 X7 2.0 HDi 100kW 08'
P407c 2.7HDi 07' 150kW


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 29 2010, 08:49 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
dugnas rašė:
problema tokia, kad po salciu 2,1 xm pasirode dumai, siaip ziauriai balti, is paskos nieko nesimato, su antifrizu viskas tvarkoj, jei dingtu jau visos lempos turejo degt, masina atrodo vaziuoja kaip viskas tavrkoj. Masinai daugiau pavazinejus dumai apslopo, bet atsirasdavo pradejus vaziuoti 5 pavara virs astuoniasdesimt.
patikrinau tepalus, zemiau normos, bet nesu tikras kad pries tai gerai buvo, kazkaip po serviso netikrinau, gal nedapilta, gal keiciant salnika galejo nubegt(nezinau ar teoriskai imanoma).
dabar bijau vaziuot, o iki serviso reik pasitaupyt.

viskas normaliai pas tave yra. kai masina salta ir motoras neisiles visada eina baltas dumas. taip yra ir dyzelinuose ir benzinuose. gal profanas placiau apie tai parasytu. kai masina isyla iki mazdaug 60 - 70 laipsniu jie tiesiog pradingsta

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
StandartinėParašytas: Sau 29 2010, 23:16 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Cia jus hebra biski netaip viska sukat, pas mane Peugeot 2.1 ir kada buvo salciai net ir susilus varikliui dumas is masinos ejo kaip su raketa vaziuociau, nesimate is paskos vaziuojanciu masinu sviesu. Tai cia tikrai ne saltos ziemos metu metamas kondensatas. Ir taip pat patikrinus tepalus po 35km keliones ju vos matesi ant matuokles. Atidziai apziurejus pastebejau kad isvare per matuokle tepaliuka ant zemes. Dapylus tepalo grizau namo 35km be problemu. Taip pat duminant vaiklis buvo bukas, dinamikos jokios ir vos 110km/h pasiekiau. Orai atsilo masiniukas kaip naujas jokio dumo, turba sukasi dinamika grizo tepalai norma. As itariu kad buvo kazkas uzsale sistemoje, gali buti beda su alsuokliais, su oro cirkuliacija, nes man taip buvo benzininej audi 100.


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 01 2010, 22:00 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Novelis rašė:
pas mane Peugeot 2.1 ir kada buvo salciai net ir susilus varikliui dumas is masinos ejo kaip su raketa vaziuociau, nesimate is paskos vaziuojanciu masinu sviesu. Tai cia tikrai ne saltos ziemos metu metamas kondensatas.

Tai gal tu paprasčiausiai gydyk mašiną; vietoj tekstų "taip ir turi būti"?
Tvarkingose mašinose, joms įšilus, tokio baisinio garų debesies neišspausi iki pat -35C, spardyk tapkę kad ir skersai.
Panašu, kad paprasčiausiai diržas peršokęs (degimas/įpurškimas) pas patį ne vietoj, ir tiek. Bet pavyzdžiu tokios patologijos statyti tikrai nereikėtų. Čia tas baltas debesis greičiau nesudegusio kuro požymis, nei garų.

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 03 2010, 19:06 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Sau 23 2010, 23:16
Pranešimai: 62
Tai as ir sakau, kad cia taip neturi buti ir kazkur yra bedu ir jas sieju su salciu ir su netikama variklio kondicija.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re:
StandartinėParašytas: Vas 03 2010, 22:23 
Atsijungęs
Naujokas

Užsiregistravo: Gru 21 2009, 22:04
Pranešimai: 7
Miestas: Vilnius, Lietuva
antas rašė:
proffanas rašė:

Taip vaziuojant viskas normalu, nebuna dumu, tik kai virs 3500 tada jau juodi. Po benzino neiprasta, bet pamazu jau priprantu. kartais vaziuodamas uzmirstu, kad su dyzeliu vaziuoju :)
tada viskas normalu yra :)


Tai biski reik ramiau vazinet.. Su dyzeliu 3500 tai cia dugna turi spaust vos ne.. arba mazais begiais vazynet.. Nesuprantu as tokiu vairuotoju... Poto atsiranda problemos ir klausimai: Kodel mano masina tiek daug valgo.. Ziauru..

_________________
Citroen Xantia 97' 1.9 Diesel


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Vas 03 2010, 22:33 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
aDx rašė:
antas rašė:
proffanas rašė:

Taip vaziuojant viskas normalu, nebuna dumu, tik kai virs 3500 tada jau juodi. Po benzino neiprasta, bet pamazu jau priprantu. kartais vaziuodamas uzmirstu, kad su dyzeliu vaziuoju :)
tada viskas normalu yra :)


Tai biski reik ramiau vazinet.. <...> Ziauru..
Nu neskubėkim taip teisti... Sąnaudos- sąnaudomis, auga savo ruožtu, bet pas TD turbina išvysto maksimalų slėgį būtent palei 3500rpm. TD galios/sukimo momento kreivė smarkokai skiriasi nuo paprasto D (kuriuo berods pats važinėji), ir turbodyzeliui pasiekti 3500rpm yra normalu, ir jis vis dar traukia. Paprastam D tai, žinoma, gautųsi jau tuščias dūmyjimas ir sąnaudų auginimas nuo pat 3000rpm; turbodyzeliui yra biškį kitaip.


Į viršų
 Pranešimo tema: Re: Re:
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 10:27 
Atsijungęs
Pastovusis

Užsiregistravo: Sau 27 2009, 19:31
Pranešimai: 169
Miestas: Kelmė
proffanas rašė:
Nu neskubėkim taip teisti... Sąnaudos- sąnaudomis, auga savo ruožtu, bet pas TD turbina išvysto maksimalų slėgį būtent palei 3500rpm. TD galios/sukimo momento kreivė smarkokai skiriasi nuo paprasto D (kuriuo berods pats važinėji), ir turbodyzeliui pasiekti 3500rpm yra normalu, ir jis vis dar traukia. Paprastam D tai, žinoma, gautųsi jau tuščias dūmyjimas ir sąnaudų auginimas nuo pat 3000rpm; turbodyzeliui yra biškį kitaip.

Tada paklausiu del ekonomijos.
Kur ekonomiskiau bus. Ar vaziuojant apie 90 km/h 5 pavara ir prie 2000rpm, ar 4 pavara palei 3000rpm ? Kalba eina apie TD.

_________________
Xantia Break, '96, 2.1 TD (zhalia)
ZX Break, '95, 1.9 D, eks (zhuvo)
+37068645415
+37068603652


Į viršų
StandartinėParašytas: Vas 04 2010, 10:59 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Ekonomiškiausia būtų važiuoti laikant tokias apsūkas kurios arčiau sukimo momento kreivės maximalios reikšmės :).

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 54 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 1 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007