Darau derini XM + linzes + xenon :
Pakliuvo man i rankas 2005 metu berods 307 peugeoto lesiai:
darbe nusiardziau priekine xm apdaila, bamperio nuiminet nereikia, zibintai
pritvirtinti po tris varztus du is virsaus ir vinas is apacios, prie to apatinio prieinama lengvai nuo ventiliatoriu puses, tas varztas kartu laiko signalo kronsteina. Zodziu zibintai ant stalo, stiklai nusiima lengvai atkabinus tuos fiksatorius, nusiima apatine blizganti apdaila, atjungiamos lemputes nuo laidu, geriau jas beje isimt, nes as palikau tai kol visus darbus padariau visos H1 tapo neveikiancios

, dabar atskiriame reflektoriu nuo zibinto korpuso, laikosi trejuose taskuoske ant tokiu apvaliu fiksatoriu, drasiai stipriau patraukus nusimauna nemanau kad kas nors galetu nuluzti.
rezultate ant stalo turim, tik reflektoriaus remeli:
nusukam artimu sviesu reflektoriu, ir ispraudziam i ji linze, maloniai nustebino tas faktas kad lemputes lizdas lieka toje pacioje vietoje ir lemputes idet bus taip pat lengva kaip su gamykliniu reflektorium. Kita maloni smulkmena kad linzes korpusas kaip tik pagal stori tinka i reflektoriaus remeli, gal koki 1mm sotresnis, tai issistato su tokiu lengvu tamprumu.
dabar kontrolinis stiklo uzdejimas ar linze nesirems i stikla:
viskas tiko, tarpas iki stiklo keli cm...reguliuot zibinto irgi nieks netrugdo,
dabar liko tik linze pritvirtint prie to remelio, variantai du arba daryt kronsteinus arba su viela prisukt prie remelio, as pasirinkau kronsteinus, tai su ju pagaminimu ir priderinimu nuejo daugiau laiko negu visi like linziu montavimo darbai:
kai jau pagaliau pritvirtinau linzes, surinkau zibintus, reflektoriaus remelis i korpusa isistato kaip ant klipsu klik-klik ir stovi savo vietoje,
zodziu viskas susirenka labai lengvai. Dabar kontrolinis svietimo testas ant stendo, kadangi mano Xmo galas kiek iskeltas tai si karta zibintai vel sviete i "grindis" padeti pavyko istaisyt vienu uzsleptu varztu zibino apacioje:
na aukstis tvarkoje, svietimo piesinys irgi tvarkoje, as bijojau kad tos XM zibinto stiklo vertikalios linijos duos iskraipymus, bet ziurint stende jokiu artefaktu nesimato, piesinys kokybiskas, ribine linija ryski neisplaukusi, beliko idet xenon lemputes:
Zodziu lesiu montavimas pasiteisino, is esmes xenonu neipatingai reikia, nes kai idejau i viena zibinta xenon i kita H1 55w, tai skirtumas nebuvo toks kad labai labai, tik tiek kad xenon sviecia balciau, bent jau taip atrode kol buvau serviso patalpoje diena. Vakare padariau test drive:
Artimos su xenon:
Tolimos H1 55W:
Beje iskart rasau kad fotikas kazkodel labai isryskina xenono sviesa, realiai tas matomumo laukas nera toks jau ryskus kaip gali pasirodyti nuotraukoje.
Nors pvz jei matuot plento stulpeliais, kurie turi atsvaistus, tai berods 9 geltonu stulpeliu atsvaistai matosi priekyje. baltu dar pora toliau. Net ir labai kritiskai vertinant svietima tu kitaisku 4500K xenonu, rezultatas kelyje neblogesnis negu kokio kito gamyklinio automobilio su xenonais, skirtumas tik ijungimo momentu lempos ikaista is melynumo i baltuma per kokias 10s, o orginalus xenonai tai padaro per max 2s. Zodziu lesiai i 1 kartos XMa pasiteisina 100%, o su xenonais 200%

kai vaziavau kelyje nei vienas vairuotojas nepamirksejo kad akinu ji, nors as pats kelyje jauciuos lyg su tolimom vaziuociau. Per lietu vaziuojant slapias asfaltas tikrai kokybiskai apsvieciamas apie 20m, matosi visi kelio nelygumai ir linijos.
Jei ka prie progos galesiu koki kitoki testa padaryt pvz kliuti kokia padet ant kelio uz kokio konkretaus atstumo. Neblogai butu gauti eksperimentui prietaiseli kuris matuoja lux ar lumenus, kad ivertint zibintu svietima kiek realesniais dalykais.
Kitas dalykas estetika, dedant linzes, tarp linzes ir remelio lieka gana didelis tamsus tarpas, iskart pagalvokit kaip ji uzpildyt, nes kai zibintai nesviecia tas juodumas neipatingai atrodo.
TEORISKAI
dedant lesius gana nesunkai imanoma padaryt tuos pacius lesius, kaip bixenon, tipo ir artimos ir tolimos, tereikia ta skardele kur minejau
ankstesniam poste padaryt ant nedidelio vyrio, ir padaryt elektrini valdyma. prie artimu skardele uzdengia reflektoriu, prie tolimu vyrius paguldomas ir tampa tolimos, kaip tai veikia galima paziuret pas peugeot 407 coupe. mechaniskai ta skardele aisku nesunku padaryt paguldoma, kolkas nesugalvojau kaip ta paguldymo valdyma geriau igyvendint, ar koki elektro magneta su inkariuku, ar paprasta centrinio varikliuka...
radau inete schemas kaip tai daro gamyklose:
