WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:15

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 04 2007, 22:46 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
:lol: Sutrumpinus distanciją iki 10m,pirštinę pakelčiau ir su 67AJ dyzeliuku;truputį siurbliuką pareguliavus,aišku.Tik kad man tos benzynkos visai nereikia... :roll: :lol:

Realiai,ketvirčiui mylios gal tik XM2.5TD ar C5 2.2HDI (nešneku apie C6 2.7HDI,nes kol kas egzotika) tegalėtų kažką priešpastatyt;tik arklių ten jau nebe 100... Visos šitos šnekos apie ~2.0ltr serijinius "lenktyninius" dyzelius,jei distancija ilgesnė nei 100m,kol kas tėra anekdotas ;) Nors po dar keleto metų padėtis negrįžtamai pasikeis,ir gerieji neišvengiamai laimės :lol:

Beje,kokia ten "siuvamoji",būdama tokio tūrio,išvysto tokia apsukas? :shock:

_________________
XM Break 2.1TD HA1.
Xantia Break 2.0HDI.
Xantia Activa.
ex XM Break
ex AX


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2007, 09:07 
Atsijungęs
Plepys
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Vas 06 2004, 10:18
Pranešimai: 2355
Miestas: Vilnius
C5 2.2HDI tokiam dragui netinku, jis kazkoks flegmovas lyginant net ir su 2.1TD, jau nekalbant apie 2.5TD

_________________
Paulius
mob. 8-610 39922


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 05 2007, 15:07 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Šiandien teko pabendrauti su "supratlyvu" kolega,kuris neapsikentęs pašaipų dyzelių atžvilgiu su GolfII 1.6GTD (turbo) irgi "dėjo į vietą" BMW735... Jo nikas vienuose čatuose "bosas",bet kaip išsiaiškinau-ne tas :lol: "Dėjimas",pasirodo,vyko tik pirmus 50 metrų.Žmogus mąsto blaiviai,pasakė priežastį tiesiai šviesiai:už BMW vairo sėdėjo pacanas,kurio supratimas apie automobilius baigiasi žinojimu kur randasi gazo pedalas ir rūčnykas... ;)
O realiai pagrindinė priežastis buvo varantieji galiniai BMW ratai:golfas išsyk svilindamas asfaltą rovė priekin,o BMW pernelyg užspaudė gazą ir gerą sekundę "plaukiojo" vos ne skersas po trasą.Tokiom sąlygom,kai už vairo sėdi "Gazasdugnas",aš ir BMW750 su savo 67AJ dyzeliuku 30m trasoj padaryčiau :lol: tik nematyčiau pagrindo tuo girtis ar statyti pavyzdžiu apie "lenktyninius" dyzelius... Bet faktas lieka faktu:starte aplenkti galima bet ką,priklausomai vien jau nuo to,kas sėdi už vairo.

2Paulius:paaiškink čia ar AP,kas su tuo 2.2HDI ne taip? :roll:
Pats jo net nečiupinėjau,sprendžiu tik pagal gamyklines charakteristikas,bet pagal jas man gaunasi,kad 400m trasoj 2.5TD jis turėtų šiek tiek aplenkti? :roll:
Ar čia toks kaip ir "defektas" dėl pernelyg didelio atotrūkio tarp max.sukimo momento ir max.galios apsukų? Klausiu ne iš mirtino reikalo,o grynai iš beždžioniško smalsumo,nes realiai nė vieno nežadu niekada turėti
:lol: ;) Domina ir pavarų "ilgumas" ar "trumpumas".


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 00:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Edma rašė:
Paulius rašė:
C5 2.2HDI tokiam dragui netinku, jis kazkoks flegmovas lyginant net ir su 2.1TD, jau nekalbant apie 2.5TD
Mano HDI startui gal ir flegmovas,bet kas virs 100 km/h-sakes visiems benzynkoms...viva diesel :wink:


Nunu edma butent virs 100
Labai noreciau pamatyti tave kaip benzinkom malku duodi.

Nu nepyk bet neisivaizduoju kolkas kol nemaciau benzinai tave per apsukas nugales.
primesk benzas vaziuos 2 begiu ir jungs i trecia
Nu man nesitiki kad tu vaziuodamas trecia su dyzeliu virs 100 dar turesi pakankamai Nm kad apsukti benza.

kaip tik sakyciau dyzelis gali daug gal iki 120 - 130 isvietos.
bet nuo 100 nesitiki

Dek papyzdyka ir viska detaliai surasyk
kokiu begiu myniai kokie sukiai jei matei ir t.t.

Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 13:50 
Atsijungęs
Senbuvis

Užsiregistravo: Vas 19 2004, 22:12
Pranešimai: 633
Miestas: Kedainiai
Bosas rašė:
[Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.


Ko čia kuklintis :roll: :?:

Aš imčiau 5,6l... :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 15:29 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Bosas rašė:

Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.
Ka as zinau,man kazkaip net rasyt butu geda-3,3 litro benzas pries 2 litriukus dyzelio..... :roll:

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 15:38 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Spa 01 2005, 01:14
Pranešimai: 614
Miestas: Europa
drageriai jus drageriais... lygint 2 golpa us bmw, neatsizvelgiant i mase, distancija ir t.t. Motinos Xsara 2.0 hdi 66kW labai smagiai vyniojasi, tik apsukas reikiamam intervale palaikyti reikia. buvo toks nedidukas dragas i seskines kalna pries 2.0i calibra, tai isukant varikli iki 3.2krpm i vienus vartus gavo. O del vimota.lt , tai tikrai nerekomenduoju

_________________
Citroen c4 coupe 1.6hdi 110 VTR+


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 07 2007, 16:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Edma rašė:
Bosas rašė:

Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.
Ka as zinau,man kazkaip net rasyt butu geda-3,3 litro benzas pries 2 litriukus dyzelio..... :roll:


Ir dar automatas... Su automatu vaziuot proto nereikia... :wink:

Ir dar. Teko garbė būti pavėžintam Artės 2,1TD, tai galiu pasakyti kad eina šitas dyzelius kaip šimts velnių. Su mažesniais nei 2,5ltr benzininiais jam nebūtų ką veikti. Kiek pamenu, Kėdainių aerodrome gale tiesiosios tas dyzeliukas jau ėjo 170km/h, tačiau gal ir daugiau būtų ėjęs. Palyginimui: mano trilitris toje pačioje trasoje po kokio trečio ar ketvirto bandymo pasiekė 210km/h bet tai jau buvo mašinos gadinimas iki raudonos atžymos. Kiti bandymai buvo artimi Artės dyzelio parodytam greičiui. :oops:

Taip kad pagarbiau šnekėčiau apie CITROEN dyzelius VS. 3,3 amerikoną...

PEACE

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 19:05 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
xamas rašė:
Flyneri, koki tavo xm V6 duomenys? Norejau pasilygint su savo darzines:
Sukimo momentas 278 NM prie 4000aps/min, 174 AJ prie 5100 aps/min.
Ir baikit jus cia su tais lenktyniavimais, jei norit issiaskint stokit viens pries viena ir pirmyn, o kas ten ka gatvej lenkia tai dar nieko nereiskia


Nugi ką aš žinau... Nesidomėjau tiksliai. 123kW, apie 170 AG plius asilas už vairo... :lol: Va, pagal autos.lt tai tokie duomenai:

Gamintojas Citroen
Modelis XM
Gamybos metai 1994...
Platforma Y4
Modifikacijos 3.0 V6 (167 AG)
Tipas hatchback
Durelių skaičius 5
Sėdimų vietų skaičius 5
Kėbulo kodas Y4
Įsibėgėjimas iki 100 km/h per 9.7 s.
Maksimalus greitis 222 km/h

Pilnoji masė 1470 kg
Ilgis 4708 mm
Plotis 1794 mm
Aukštis 1389 mm
Bazė 2850 mm
Priekinė tarpvėžė 1520 mm
Galinė tarpvėžė 1447 mm
Kelio prošvaistė 140 mm
Kuro bako talpa 80 ltr.
Kuro sąnaudos mišriu režimu 10.8 ltr./100 km
Standart. bagažinės talpa 455 ltr.
Maksimali bagažinės talpa 1020 ltr.


Variklis

Komponuotė priekyje, skersai
Kuro rūšis benzinas 92
Maitinimo sistema daugiata?kis ?pur?kimas
Variklio forma, cilindrų sk. V6
Darbinis tūris 2963
Suspaudimo laipsnis 9.5 : 1
Maksimali galia 122 kW (166 AG) prie 5600 aps/min
Maksimalus sukimo momentas 235 N·m prie 4600 aps/min

Cilindro skersmuo 93 mm
Stūmoklio eiga 72.7 mm
Dujų skirstymo mechanizmas (S)OHC
Vožtuvų skaičius cilindrui 2
Bendras vožtuvų skaičius 12


Transmisija

Ratų pavara priekinė (FWD)
Pavarų skaičius 5



Pakaba, važiuoklė

Priekinė pakaba hidropneumatin
Galinė pakaba hidropneumatin
Priekiniai stabdžiai diskiniai ventiliuojami
Galiniai stabdžiai diskiniai
ABS yra

Priekinės padangos 205/60 R15
Galinės padangos 205/60 R15
Vairo mechanizmas R/P
Vairo stiprintuvas yra

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 21:32 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Edma rašė:
Bosas rašė:

Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.
Ka as zinau,man kazkaip net rasyt butu geda-3,3 litro benzas pries 2 litriukus dyzelio..... :roll:


Klysti EDMA
Zinau kaip eina dyzeliai ir kad toki benza 3.3 geras vairuotojas gali suvartyti.
Bet betikiu kad tu ta benza vartysi virs 100 km /h
todel tau ir siulau.
Ar jau i krumus duodi?


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 21:33 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Flyner rašė:
Edma rašė:
Bosas rašė:

Siaip pasirasau as su tavim isbandyti pasijamu savo amerikona 3.3 automata ir bandom.
Ka as zinau,man kazkaip net rasyt butu geda-3,3 litro benzas pries 2 litriukus dyzelio..... :roll:


Ir dar automatas... Su automatu vaziuot proto nereikia... :wink:

Ir dar. Teko garbė būti pavėžintam Artės 2,1TD, tai galiu pasakyti kad eina šitas dyzelius kaip šimts velnių. Su mažesniais nei 2,5ltr benzininiais jam nebūtų ką veikti. Kiek pamenu, Kėdainių aerodrome gale tiesiosios tas dyzeliukas jau ėjo 170km/h, tačiau gal ir daugiau būtų ėjęs. Palyginimui: mano trilitris toje pačioje trasoje po kokio trečio ar ketvirto bandymo pasiekė 210km/h bet tai jau buvo mašinos gadinimas iki raudonos atžymos. Kiti bandymai buvo artimi Artės dyzelio parodytam greičiui. :oops:

Taip kad pagarbiau šnekėčiau apie CITROEN dyzelius VS. 3,3 amerikoną...

PEACE


Sakai su automatu vaziuot ir dragint proto nereikia :D :D :D :D :D :D :D
Patiko man tavo issireiskimai dekit i anegdotus sita :D :D

ir P.S. tas tavo taip giriamas 2.1 TD nuo mano buko kaip darzine pikaso ant drago malku pasikrove :lol: :lol: :lol:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 08 2007, 21:35 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Ei,gal baigsim nesąmones?Ir girtam ežiui aišku,kad net ir automatas 3.3 benzas max.greitį išvynios didesnį nei 2.0HDI,tai apie ką dar šnekėt? Gal davai tiesiogiai pasimatuokit;be mašinų?! :evil:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 21:57 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Bosas rašė:
Sakai su automatu vaziuot ir dragint proto nereikia :D :D :D :D :D :D :D
Patiko man tavo issireiskimai dekit i anegdotus sita :D :D

ir P.S. tas tavo taip giriamas 2.1 TD nuo mano buko kaip darzine pikaso ant drago malku pasikrove :lol: :lol: :lol:


Ir kurgi čia Lietuvėlėj tiek Citroenu draginasi? :lol: :lol: :lol: Ir įdomu būtų pamatyti kas sėdėjo už 2,1TD vairo. Ir ar Picasso variklis ne HDI pvz? Kas dėl automato, tai aš liksiu prie savo nuomonės. Ten pavarų perjungimą reguliuoja kompas ir kompas nusprendžia prie kokių apsukų perjungti pavarą, o manuale jau reikia jausti automobilį ir jį pažinoti, o tai reikalauja daugiau praktikos.

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 09 2007, 22:55 
Atsijungęs
Pastovusis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 08 2006, 11:12
Pranešimai: 148
Miestas: Vilnius
vyrai ir duodat, tai kad jau pacuku lygyje atsidurete, isskyrus gala pati.
Kas nori maniske pries dvirati nuo kalno

_________________
Xm 96 2,5 TD Oda-Veliuras


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 19:28 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Edma rašė:
Flyner rašė:
Kas dėl automato, tai aš liksiu prie savo nuomonės. Ten pavarų perjungimą reguliuoja kompas ir kompas nusprendžia prie kokių apsukų perjungti pavarą
Kiek as zinau pavaras automate perjungia ne kompas,o prie tam tikru apsuku pakiles pavaru dezes tepalo slegis,kuris ten laksto savo kanaleliais,voztuveliais........... :roll:


Hmm... O pas naujesnes auto tai kompas prie tam tikrų apsukų perjungia. O pats perjungimas aišku vykdomas per hidrauliką- nuo to nepabėgsi. Pas senas tai taip- būtent taip viskas ir vyksta. Dar pas kitas auto išvis yra šliaužiklis koks tai ir galima sakyti, kad pavarų kaip ir išvis nėra (neatsimenu, bet berods VOLVO taip yra, HONDOS berods kelios turi tokia sistemą). Čia panašiai kaip kartingams...

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 0 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007