WWW.CITRINA.LT diskusijų forumas

Jaukiausia palata visiems citroligoniams
Dabar yra Geg 03 2025, 15:29

Visos datos yra Array Etc/GMT-2




Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas
Autorius Žinutė
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 10 2007, 20:22 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Nenukrypom taip ziauriai gi tema apie galia tai cia visi faktoriai apie kuriuos diskutuojam ir susije su galia.

Apie automatine deze raso EDMA ir Flyner
ir jie abu tam tikra dalim teisus bet ne iki galo.

Automatuose begius perjungineja
1.kompas normaliam vaziavime pagal algoritma.
2.Priklausomai nuo vaziavimo vairuotojas gali keisti perjungimo laikus.
3.Vairuotojas gali neleisti perjungti begiu kol variklis nepasiekia max apsisukimu(kaip tai atlieka ;) ) ir tik pasiekus max leidi perjungi pavara.
4. Dar yra stabdymas pavaromis. (bet cia tai mazai aktualu)

Taigi draginat reikia visus veiksnius ivertinti.
Ir atitinkamai parinkineti pavaras ir spausti gaza nes labai greitai gali kai karve ant ledo pasirodyti. ;)

uz tai ir sakiau kad reikia kelis niuansus zinoti jei nori efektingai paspausti.

Del to draginimo kur rasiau 2.1 Td tai buvo situacija nuo sviesoforo jis bet kokia kaina su XM norejo uzlysti prieki manes.
As is pradziu nieko neitariau.
Visuomet as megstu gerai startuoti ir kaip jau pastebejau kad jis gerai mina ir pradejo mane startuojanti lenkti teko pradeti uzlaikyti gerai pavaras ir reziume 2.1 TD xm pasiliko.
Pas mane tas bukas 2.0 HDI.

Zinoma sutinku ir su jusu nuomone paskeisk tam XM tarpine gali jis ir kitaip pasirodyti.

Bet siap ispudi paliko. Nesakau, kad jis nevaziuoja.

Ir sutinku galim baigti ta tema kieno ilgesnis.
Bet jei negalima bus kalbeti ir tokiomis temomis forumas neteks ir dalies azarto.
Pasiziurekit kas atsiliepe i sia tema ar reske teigiama nuomone ar neigema, bet rasanciu buvo nemazai ir parasytu postu taip pat.


Dekoju jums visiems uz jusu nuomones.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 19:20 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
xamas rašė:
Bosai ar prisimeni apie ka tema :lol: :lol: :lol: :lol: kelem galia HDI, kol atejo eile auto dezems, matyt ir tas reik tiuninguot :roll: :D :D :D


Tai faktas kad reikia... Jei kalbėti apie rimtą galią, tai reikia VISKĄ keisti... Nors dėl tų kelių kW pavarų dėžė turbūt atlaikys... :roll:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 21:18 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Rgp 27 2006, 14:12
Pranešimai: 942
Miestas: Tytuvenai /Lietuva
Bosas rašė:
aisq butu gerai gauti deze kur yra taip vadinami trumpi begiai.
Vienoje auto as jas pakeiciau net ė kol radau tinkama.

O galia itariu kita savaite varysiu didinti.
Nes jau pavargau nuo tos netraukiancios masinos.
Dezes nekeisiu nes cia biski malonumas nevertas pinigu tokiai masinai.

Bet tas galios truputis isivaizduoju, kad pades lenkimuose jei į pavara nuo 90 ar 100 spausiu.

ir dar kas nepatiko kad 2 begiu tas 2.0 HDI tik 80 km/h tetraukia.

Ar ir pas jus tik tiek tesisuka?

Kazkaip tikejausi 90 - 100 km/h

Na paziuresiu po epromo perrasymo kiek duos.
Man kazkaip nekyla noras antru begiu vazuot iki 100.Mano masinytej tam yra skirtas 5 begis.Paieskok,manau gamintojai ir tau toki imontavo. :P

_________________
Berlingo 1.6 HDI gimes 2006


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 21:48 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Su traktorium 2 saiba iki 90-100 :roll: Kam to reikia? :roll: As su savo benzynka taip nedarau... Gal ir eitu, o kas is to?

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:24 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Kaip tai kam reikia kitaip malku visokiem BMW 735 neuzkrausi.
O man reikia tiek as net profilaktiskai kaminus prapuciu.
Buvo gerai kai mechanini turejau tai ribotuva atkabinau tai 100 km/h be vargo sukdavo 2 saiba.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:31 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Regis Bosas garsiai svaigsta :D... Būna, aš savo Jorgettka antru begiu irgi pagręžiu, bet 60 km/h tai riba, nes apsūkos daugiau nebekyla, bet jei taip važinėčiau pastoviai, tai jau senai su ja nebevažinėčiau :D.
Gal Bosai praktiškai pademonstruotum kaip toks gręžimas suteikia dyzeliui galios privalumą? Nors su HDi gal ir kitap, nes turboD12 mažais greičiais bukiau startuoja nei tik D12.

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 22:34 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Bal 06 2005, 10:22
Pranešimai: 224
Miestas: Kaunas
Mano tikslas - saugiai ir patogiai nuvaziuoti ten, kur man reikia, o ne kuo daugiau bmw ir pan. padaryt..

_________________
Evasion '01 2.0HDi 16v
Xantia Activa '98 V6


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:01 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Na ir man tas pats.
bet tureti zveri po kapotu tai negaliu to malonumo atsisakyti.
Nesvarbu kad panaudosiu retai.


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:05 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
xminde rašė:
Gal Bosai praktiškai pademonstruotum kaip toks gręžimas suteikia dyzeliui galios privalumą? Nors su HDi gal ir kitap, nes turboD12 mažais greičiais bukiau startuoja nei tik D12.


Yra tiek sukimo momento,tiek galios pikai,ir dyzeliams jie yra prie gerokai mažesnių apsukų nei benzynkoms.Variklio sukimas už redlaino ir net atjungus ribotuvą-tema zvieriaus forumui.Šnekos apie besaikį ir pastovų 3,5ltr benzo darymą su dvilitriu ar dar mažesniu dyzeliu-nusišnekėjimai,toli nešantys netgi už standartinių automobilistams būdingų pagyrūniškumo ribų.Reikėjo priimti viso labo 2,5ltr benzynkos kvietimą,jei jau jo dyzelis pats ilgiausias.


Paskutinį kartą redagavo 1 proffanas. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 11 2007, 23:50 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Profanai isreiskiai savo nomone kaip tikras ..........

Nezinai nebandei o karksi.
Na matau kazka pabandzius tautai pasakyti ir parodyti jei neatitinka tas tautos standartu prasideda priepuoliai.

Yza benziani kuries turi galios beproto ir mazos kubaturos jei pamenini formule -1 1.8u kiek vyste galios.
Taigi cia kalba buvo ne apie tai.
Na bet jei tu zinai geriau uz visus tebunie taip.

Gal gali atsakyti i kelis paprastus klausimus.
Kodel dyzelis sukasi mazesniu apsuku skaiciumi nei benzinas ?
Kada variklio atiduodama galia yra dizdiausia?
Kokiu momentu reikia perjungi pavaras kad automobilio pagreitis butu didziausias?

:shock:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 01:19 
Atsijungęs
Tech Moderatorius
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 23 2006, 18:55
Pranešimai: 5595
Miestas: Kaunas
Bosai, tau susilyginti siūlosi silpnutis paprastutis 2.5 benzas,o ne kažkokie monstrai, už tavo taip mylimą benzynką BMW735 galingesni.Padaryk,jei prisišnekėjai.
Pirštinė tau mesta.PAKELK.
sdainius rašė:
nu jūs chebra nesupykit, bet norėčiau pažiūrėt kaip jūs su zyzeliais ~110 AG benzininius trilitrius maustot. Visiem šnekoriam: greta statau benzininę 2.5, be turbinos, karvė didelė, tiuningo - 0, bet iki 8000 aps/min leidžia sukt linksmai. Distancija 400 m. Atsilikęs eina namo pėsčias.
Modeliux - vietoj. Kaip? :twisted:


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 12 2007, 19:58 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Geg 18 2006, 11:21
Pranešimai: 726
Miestas: Klaipėda-Kėdainiai-Krakės
Na ir tema užsisuko... :shock:

_________________
05' Toyota Avensis (darbinis)
ISUZU TROOPER TR3 bolidas
Dar vienas PROTO TR3 bolidas
96' Volvo 850 TDI universalas (šeimai)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 12:30 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
sdainius rašė:
nu jūs chebra nesupykit, bet norėčiau pažiūrėt kaip jūs su zyzeliais ~110 AG benzininius trilitrius maustot. Visiem šnekoriam: greta statau benzininę 2.5, be turbinos, karvė didelė, tiuningo - 0, bet iki 8000 aps/min leidžia sukt linksmai. Distancija 400 m. Atsilikęs eina namo pėsčias.
Modeliux - vietoj. Kaip? :twisted:


Tai jau kazkas su ta tavo benzinka yra pakeista jei iki 8000 aps suki.
Kokia marke tos masinos?
Pries toki tavo apsuku dugna yra sunku ka padaryti.
Bet pabandyti galim, betn blogiausiu atveju idomu koxs skirtumas butu.
Itariu kad jis didelis nebutu.

Cia ir yra esme kad tu gali sukti iki 8000.
Taciau eiliniai standartiniai neprikrapstyti suka iki 6000 aps.
Vot kalba buvo apie tokius.

Zinai jei atsiritinsi benza kuri ir galios virs 110 Kw prilaiko tai ir vel situacija keiciasi.

Bet su galia iki 110 Kw galetume pabandyti. Tik zinoma ne tuo kuris 8000 aps suka,
Bet del sportinio intereso galim ;)


Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 16:58 
Atsijungęs
Site Admin
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Sau 12 2004, 19:29
Pranešimai: 7320
Miestas: Kaunas
Tai jūs man menkai išmanančiam paaiškinkite kas tai yra "galia", "galingumas", sukimo momentas ir kuo jis toks įpatingas, o taip pat arklio jėgos ar kilovatai ir kokia jų prasmė? Būsiu labai dėkingas, nes jau man pradėjo suktis galva.... nuo tų begalinių apsukų.
Beje - kodėl tas stebūklingas sukimo momentas yra didžiausias prie grokai mažesnių apsukų nei arklio jėgos? Ir prie ko čia tada tas momentas, jei apsūkos didelis gėris, kad mašinka trauktų, nors kataloguose ir sukimo momentas brukamas?

_________________
Ex Jorgette D12 '91
Ex Brigitte turbo D12 Automatic '99
Mėlynė V6 2.7 Hdi
Paveikslėlis Paveikslėlis


Paskutinį kartą redagavo 1 xminde. Iš viso redaguota 0 kartus.

Į viršų
 Pranešimo tema:
StandartinėParašytas: Sau 14 2007, 22:15 
Atsijungęs
Senbuvis
Vartotojo avataras

Užsiregistravo: Lap 12 2006, 14:11
Pranešimai: 215
Miestas: Kaunas
Atskyti pabandysiu. Ukiskai jei pavyks.
Pagrindimus teorinius paieskosiu kai netingesiu kitam kartui.

Galia ir galingumas tai cia skiriasi ti zodziu rasyba.

Sukimo momentas matuojamas Niutonmetraisi.
Tai reiskia ipili i cierka 100 g ir kokiu greiciu pakelsi ji nuo stalo.
tai bus sukimo momentas.

Kw (tai yra galia) ir tai reiskia kiek Kg tu sugebesi pakelti.(bet cia jau nesvarbu pakelimo staigumas "greitis")

Automobiliuose Nm yra suristas su Kw, bet netiesiogiai.
Kai zmogus sako masina labai gerai traukia tai jis jaucia Nm.
O kai sako ant asvalto ratus prasuka(tai cia pagrinde dalyvauja galia)

grubus pvz.
Galia tai kai tu i masina pakrausi 2 tonas ir ji ves.
Jei turesi gera sukimomo momenta o per maza galia ir pakrausi 2 tonas tai tu vos pavaziuosi.

Pabadyk isivaizduoti dviratininkus vienas labai gerai startuoja tai jau bus Nm
kitas startuoja prasciau bet jis yr stipresnis.

Abiem dviratininkam uzmesk ant bagazines po 30 Kg ir tas kur turejo gera starta jau atsiliks nuo antrojo kuris buvo stipresnis.

Cia bandziau ukiskai aprasyti.

Galia variklio auga iki pat apsuku dugno.
Bet Nm jau mazeja.
kW (AJ) varikliose yra skaiciuotinas dydis jis nera matuojamas.

Pabandykit paziureti cia http://klubas.autos.lt/index.php?group= ... owertorque










Variklio galia ir sukimo momentas
Mano ūkis 2004/9

Dr. Aleksandras KIRKA
LIETUVOS ŽEMĖS ŪKIO UNIVERSITETAS


Įvairių traktorių pagrindiniai parametrai labai dažnai analizuojami, lyginami, interpretuojami, pateikiama nemažai bandymų, testų rezultatų, tačiau netikslūs ar netgi klaidingi pagrindinių parametrų apibrėžimai, jų reikšmė sukelia nereikalingų ginčų bei klaidingų išvadų. Šiame straipsnyje pateikiamos traktoriaus pagrindinių parametrų – galios, sukimo momento, degalų sąnaudų ir kitų – sąvokos bei jų reikšmių vertinimai.

Sukimo momentas yra matuojamas Nm. 100 g masei veikiant 1 m atstumu nuo sukimosi centro, gaunamas 1 Nm sukimo momentas. Galia (kW) gaunama sukimo momentą (Nm) dauginant iš sūkių dažnio (min-1) ir dalinant iš koeficiento 9550. Variklio efektyviąja galia vadinama galia, atiduodama jo smagračiui. Nors SI vienetų sistemoje galia matuojama kW, labai dažnai dar naudojami ir nesisteminiai galios matavimo vienetai AJ ir AG. 1 kW yra lygus 1,36 AJ arba 1,34 AG. Variklio pagrindiniai parametrai nustatomi eksperimentiniu būdu, vadovaujantis tam tikrais standartais, todėl labai svarbu žinoti ne tik matavimo rezultatus, bet ir tai, pagal kokio standarto reikalavimus atlikti matavimai.

Taikomi įvairūs standartai

Traktorių gamintojai, pateikdami variklių charakteristikas, gali vadovautis įvairiais standartais (DIN, SAE, OECD, GOST, CUNA ir kt.), tarp kurių yra esminių skirtumų. Pvz., atliekant variklio bandymus pagal DIN standartą (DIN 70020), variklis turi būti visiškai sukomplektuotas, o pagal SAE standartą bandymai atliekami, varikliui esant be sankabos, oro filtro, duslintuvo, generatoriaus, ventiliatoriaus ir starterio. Taigi vien dėl to, bandant variklį pagal SAE standartą, gaunami 5-6 proc. didesni galios ir sukimo momento rodikliai negu bandant pagal DIN standartą. Pvz., jei matuojant pagal DIN standartą bus gauta 70 kW galia, tai to paties variklio galia, išmatuota pagal SAE standartą, gali būti 73-75 kW.

Šiuo metu Europos Sąjungoje parduodamų variklių galia nustatoma, vadovaujantis EWG standartu (EWG 80/1269). Variklio komplektacija tokia pati, kaip ir bandant pagal DIN standartą. Tikrinant variklius pagal ISO, ECE ir EWG standartus, galimi nežymūs rezultatų skirtumai dėl faktinės oro temperatūros ir aplinkos slėgio matavimų metu.

Dažnai traktorių bei variklių bandymai vykdomi, vadovaujantis OECD standartu. Jį taiko DLG bandymų stotys, testuojančios daugumą Europos traktorių. Šie duomenys nuolat skelbiami žurnaluose „Profi“, „DLZ Agrarmagazin“, „Top Agrar“, „Mano ūkis“ ir kituose leidiniuose. Pagal OECD standartą variklis gali būti bandomas ant stendo. Variklio galia taip pat gali būti matuojama ant jo darbo veleno, traktoriaus traukos jėga – betoniniame treke ir t.t. Matuojant galią ant traktoriaus darbo veleno, įvertinami galios nuostoliai perdavoje, sankaboje bei papildomuose įrenginiuose (alyvos siurblyje, ventiliatoriuje, kompresoriuje ir kt.). Taigi priklausomai nuo traktorių konstrukcijos ypatumų, bandymų rezultatai gali skirtis 5-15 proc. Nepaisant to, dažniausiai variklio galia matuojama ant darbo veleno. Taip matuojama dėl kelių priežasčių. Visų pirma, paprasčiau atlikti bandymus. Be to, dažnai variklio išvystoma galia perduodama ne tik traktoriaus varantiesiems ratams, bet ir darbo velenui.

Tokio matavimo principas yra toks: traktoriaus darbo velenas sujungiamas (kardaniniu velenu) su apkrovos stabdžiu, akceleratoriaus svirtis nustatoma į didžiausio sūkių dažnio padėtį ir, palaipsniui didinant variklio apkrovą, kiekviename taške matuojamas sukimo momentas, sūkių dažnis bei degalų sąnaudos. Tokiu būdu gaunama variklio charakteristika.

Šiuolaikiniai varikliai tobulesni

Modernių variklių charakteristikos pobūdis gerokai skiriasi nuo senesniųjų variklių. Jeigu pastarųjų vardinė galia buvo ir pati didžiausia galia, moderniųjų variklių sukimo momentas, mažėjant sūkių dažniui, taip intensyviai didėja, kad variklio galia ne tik išlieka pastovi tam tikrame sūkių dažnio diapazone, bet net ir padidėja. Tokie varikliai dar vadinami pastovios galios varikliais. Tikslesnis pastovios galios variklio apibrėžimas būtų toks: pastovios galios varikliais vadinami tokie varikliai, kurių sūkių dažniui sumažėjus 10 proc. ir daugiau, galia išlieka ne mažesnė už vardinę (dažnai būna ir didesnė).

Modernių variklių sukimo momento padidėjimas siekia iki 50 proc. Kuo labiau padidėja sukimo momentas, tuo labiau jo maksimali reikšmė krypsta mažesnių sūkių dažnių link. Labai geras rodiklis, jei maksimalus sukimo momentas pasiekiamas, sumažėjus variklio sūkių dažniui 30 proc. Tuomet darbo metu kintant apkrovai, variklio sūkių dažnis kinta palyginti nežymiai, ir todėl gaunamas „elastingo variklio“ efektas.

Kiti vertinimo kriterijai

Svarbus vertinimo kriterijus – santykis tarp sūkių dažnio sumažėjimo ir sukimo momento padidėjimo. Sūkių dažnio diapazone (0,8-0,9)nv sukimo momentas turi didėti kuo staigiau, kad esant kintamai apkrovai, pvz., ant darbo veleno, pastarojo sūkių dažnis kistų nežymiai. Tokia charakteristika gaunama, mažinant sukimo momentą ir esant dideliam sūkių dažniui. Kuo sukimo momentas intensyviau mažėja, tuo didesnis gaunamas galios rezervas, mažėjant sūkių dažniui. Todėl didėjant variklio apkrovai, ne tik didėja išvystomas sukimo momentas, bet ir galia.

Praktiniu požiūriu svarbus dar vienas rodiklis – pradinis sukimo momentas arba variklio sukimo momentas, traktoriui pradedant važiuoti. Manoma, kad modernių variklių sukimo momentas, esant sūkių dažniui 1 000 min-1, turi būti ne mažesnis už vardinį. Varikliuose su turbopripūtimu ir degalų įpurškimo siurblio valdymu, priklausomai nuo pripūtimo slėgio, susiduriama su kita problema. Bandant tokį variklį, kuomet didžiausio sukimo momento kreivė gaunama sūkių dažniui mažėjant nuo vardinių iki 1 000 min-1, pradinis sukimo momentas gaunamas didesnis už vardinį. Tačiau praktiškai, kuomet pradedant važiuoti nuspaudžiamas akceleratoriaus pedalas, bet dar nepadidėja pripūtimo slėgis, degalų įpurškimas yra ribojamas ir išvystomas variklio sukimo momentas yra daug mažesnis už vardinį.

Taigi žinant ir suprantant variklio charakteristiką, variklį galima naudoti efektyviau (prisitaikyti prie esamos charakteristikos). Jeigu sukimo momentas ir variklio galia, mažėjant sūkių dažniui, didėja, toks traktorius ir lauke, ir kelyje bus stiprus ir dinamiškas.

Na pradziai gal pakaks.
Gryztant atgal todel kad benzininio variklio sukimo momentas beveik toks pat kaip dyzelinio ir jeigu benzininis yra sunkesnis startuojant laimes dyzelinis.

Apie tai as ir kalbejau su tuo BMW 735.
Norint tuo issitikinti kas turi pranasumas paskaiciuokit masinu Nm 1 kg
ir tie skaiciai po kablelio viska pasakys.

Jei skaiciai nepasitvirtina realybeje tuomet reikia keisti tarpine tarp vairo ir pasostes.


Į viršų
Rodyti paskutinius pranešimus:  Rūšiuoti pagal  
Naujos temos kūrimas  Atsakyti į temą  [ 66 pranešimai(ų) ]  Eiti į Ankstesnis 1 2 3 4 5 Kitas

Visos datos yra Array Etc/GMT-2


Dabar prisijungę

Vartotojai naršantys šį forumą: 2 ir 0 svečių


Jūs negalite kurti naujų temų šiame forume
Jūs negalite atsakinėti į temas šiame forume
Jūs negalite redaguoti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite trinti savo pranešimų šiame forume
Jūs negalite prikabinti failų šiame forume

Ieškoti:
Pereiti į:  
POWERED_BY
Vertė Vilius Šumskas © 2003, 2005, 2007