xminde rašė:
Nereikia ir 120 km/h

- varikli galima taip pate sėkmingai kaitinti ir važiuojant 50 km/h... pirmu bėgiu. Taip, kad ... - todėl tos apsūkos ir nėra mėgstamos nes nei tepimas, nei aušinimas nera paskičiuotas pastoviam variklio "drožimui".
Minde tai nera drozimas tai yra tik naudojimas max variklio galio.
Sutinku su tavimi kad variklis sekmingai kais ir prie 50 Km/h
Ausinimas ir tepimas tokiuose rezimuose yra ant ribos bet jis dar yra pakankamas.
Aisku 1 begi ventiliatoriai ilgai taip vaziuojant tikrai tures isijungti.
I prisiminus keleta niuansu is fizikos tvermes desnio gal but suprasite kas as jums noriu pasakyti su tuo naudingumo koeficientu.
Ir kodel tau kaito stipriau variklis prie 160 km/h nei pir 100 km/h.
Niekas isniekus neatsiranda ir niekas niekus nedingsta.
Auksine taisykle.
Kai zmones neturi paaiskinimu jie sako nesuprojektuota ir t.t.
Nemegsta.
O visada pagalvokime ir supraskime kas yra po siomis frazemis.
Pasakius zmogui nemegsta jis stengsis vos ne laisvu gazu vazineti kad tik nesudrostu is baimes,
Taciau taip nera jis gali spausti ir nieko net mechaniniu pazeidimu nebus.
Nereikia kiekviena diena vaziuoti 1 begiu i darba.
Bet spausti galite ir jus del to varikliu neuzlenksite, o tik pailginsite ju ilgaamziskuma.
Net gamintojas ir tai sustato ribotuvus tik tose vietose kuriu jis neledzia apsidrausdamas naudoti kad del per dideliu apsisukimu kurie galimi pasiekti be ribotu gali prasideti mechanine deformacija.
Sietie varikliai standartiniuose automobiliuose nera taip labai gerai subalansuoti velenai ir kitos sistemos , kad galetu sukti >10 000 aps/min
Taciau jie puikiai subalansuoti ir puikiai laiku jiems sukantis iki 6000 aps.
Tai stai ka is dalies slepe zodis nemegsta.
Cia priklauso nuo velenu konstrukcijos ir ju ribiniio sukimosi daznio.
O sis daznis yra pakankamai aukstas.
Nu nezinau gal paaiskinau o gal dar ir ne